EEE SEN DE NE VAR NE YOK

Yine bereketli bir gün bazen usul usul , bazen sepkenli bazen de şiddetli , Yağmurdan bahsediyorum
Ama biliyoruz ki sonu bahar , biliyoruz ki her şey vaktinde güzel ve olan her şey bizim hayrımıza
 💭  Yaşadığımız her şey bizim eksik yönümüzü tamamlamamız için  diye düşünüyorum.
   Bir önce ki yazı da bahsettiğim gibi düşünmeden yazdığımız mesajlar , konuşmalar , çıkarlar
Oyunlar ,
   Karşımızdaki kişinin duygularını yok sayarcasına yapılan hareketler , kararlar ..
   Hepsini Yüce Yaradan öyle bir güzel yaşatıyor ki , İstediğini yap ama sonucuna katlanırsın diyor .
   Kırdığın yerde kırarım diyor 🙏
       Sen tuzak kurarsan ben farketmeden daha büyük tuzak kurarım yaşa , ders çıkar ki ,
       Arın , temizlen doğru yolu seç diyor her birimize 🙏

     Evet bu yazı nın konusu Evlilik  olsun mu ? Ne dersiniz ?
O zaman Konfüçyüs ' ün Mutlu Evlilik Öğütleri yle başlayalım sonra ben de yoruma bir şeyler eklerim .
  🎯Eş seçmek kitap seçmeye benzer ,İçeriği sağlam olmadıkça sonunu getirmek zordur .
  🎯 Sadece AŞK İçin Evlenin . Hem eşinizin hem de kendinizin en iyi arkadaşı olun .
  🎯 Güvenilir bir sırdaş olun ve onu kimseye şikayet etmeyin .( Mesajlarını okutmayın !!!)
  🎯 Eleştirilerinizi bir tek o duysun , Övgülerinizi tüm dünya(Arkasından dedikodusunu yapmayın)
  🎯 Onun en sevdiği çiçeği , rengi , müziği bilin .
  🎯 Kimin haklı olduğunu tartışmayın .Neyin doğru olduğuna karar verin .
  🎯 Tedavi edilemeyecek kadar romantik olun .
  🎯 Birlikte yürüyün , film izleyin , el ele tutuşun , sürprizler yapın , Saçmalayın bundan korkmayın
  🎯 Gülümsemek bulaşıcıdır , ona da bulaştırın .Birbirinize  Özel ve gizli  isimler bulun
  🎯 Bedeninize dikkat edin . Bunu hem kendiniz için hem de onun için yapın .

     Öğütler ne kadar basit farkında mısınız ?
Her  bir madde de , Masumiyet var , Aşk var , İyilik var , O  bu , sen yok ..
Çıkar yok , Bencillik yok , Ego yok..

   Kendine iyi davran , mutlu ol , gülümse bunu kendin ve onun için yap , Net !!!

Ama günümüzde nasıl ?
Hesabı sen ödedin , ben ödedim ..
Neden hızlı yedin , nasıl yedin ..
Ben severim , kıskanırım , emrederim ama sen yapamazsın ..
Beni böyle kabul et ben değişmem ..
Kaşım , gözüm rahat durmaz , antenlerim hep çeksin ..
Benden üstün olsun , benden altta olsun ..
Statü olsun , para olsun , gizli saklı işler olsun ..
İkili oynarım , duygularıyla oynarım ..
Yaparım inkâr ederim , Ben sevmem o yapışır ..
Kanıtlarım mesajları gösteririm ..
Kalbini kırarım ..

     Konfüçyüs ün Maddelerine bakın , Günümüzün Maddelerine !!!

❤️ Birinde Aşk var , Sevgi var , Sadakat var , Merhamet , İki kişiyi de  düşünmek , bir olmak var
Parayla satın alınmayacak , Gülümse , el ele tutuşma , sürpriz yapma , sarılma ..var

🎭 Diğerinde ne olmaması gerekiyorsa tamamen zıttı zararlı olan her şey var .

   Düşünün bakalım 💭 Karşılaştırın , ayna da kendinize bakın ,  Vicdan terazisinde tartın kendinizi

Evlilik doğru kişiyle yapılırsa bence inanılmaz güzel bir şey , Sevdiğin insanla istediğin herşeyi yapıyorsun , hesap vermiyorsun .Bazen gıcık oluyorsun ama kıyamıyorsun , kızamıyorsun.
Birlikte kararlar alıyorsun , krizleri birlikte konuşarak çözüyorsun , film izliyorsun , yemek yapıyorsun .. Bazen sen ona yemek yapıyorsun bazen sen ona , saygı , sevgi , iletişim ,
   Onsuz yaptığın hiçbir şey içine sinmiyor .Biliyorsun ki onunda sinmiyor .
Hesap vermekten kocunmuyorsun , yalan konuşmuyorsun , elelam umrunda değil ..
Bazen sen onu alttan alıyorsun , bazen o seni .. Karşılıklı denge ve özveri ..
    Oğlum , karının sözünden çıkmıyorsun ? Evet sevince öyle oluyor 😄
    Kızım  , kocanın dibinden ayrılmıyorsun ? Aynen sevince ❤️Burada   Erkin Koray  sevince 😂😂

       Canlandırın misss ne kadar masum , ego yok , çıkar yok
Mutlu Evliliğin sırrı bu  ☺️☺️

    Yepyeni bir dünya , Kadının yeri kocasının yanı , kocanın yeri eşinin yanı
İkisinin kuralları .. Anlaşmaya Gönlü olan insanların mutsuz olma şansı yok

  Bakarız , hallederiz , sorumsuzluk , ilgisizlik , saygısızlık , eviyle ilgilenmeme , faturaları ödememe olmaması gerekenler !!!
     Evine eli kolu dolu geliyor , Sürpriz yapıyor
     Doğum gününü atlamıyor , senden habersiz iş yapmıyor ,
     Karar alırken sana soruyor , seni kolluyor , koruyorsa , maddeleri de görev gibi değil de içinden gelerek seve seve uyguluyorsa daha ne olsun ..

Şimdi  duyuyorum aslı bilmiş bilmiş konuşuyorsun da ben yaşayamadım sen de yaşama
Herşeyi de bil ..
Biliyorum da işime gelmiyor ..
Elbet değişmeden kendimi yormadan bir yerlerden birini bulurum diyenler var
Var tabii ..Her zevke , tercihe göre ..Sonucu da zevke ve tercihe göre oluyor .

Takdir edenler , katılanlar da var . Hepsi Saygı Çerçevesinde kabulumdür .
Fikrime katılırken iyi de , katılmayınca mı , tüh eh pis ..
Saygılı olunduğu  takdirde herkesin fikrine saygım sonsuz
Hayat farklı renklerle güzel
Sadece her şeyin sıralamasını ve sınırını iyi ayarlamak gerektiğini düşünüyorum .
Allah yanlış kararlar verdirtmesin , şaşırtmasın 🙏

       Benim kendimce Mutlu Evlilik Tanımım bu ❤️
Allah herkesin kalbine göre versin 🙏

Aşk evliliği , aşk çocukları olsun .
Ne olursa olsun sevdiğimiz , saygı duyduğumuz
İyi niyetinden eminsek her haliyle kabul ettiğimiz insanlar olsun
Soru geliyor 😄😄 Eeee sen de ne var ne yok ?
   ⌛️🎈





   




           
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar