MEKTUP YAZMAYA NE DERSİNİZ 💌

  Ahmet Arif Neden Hamallık Yapmıştır Biliyor Musunuz ?
Sevdiği Leylâ sına mektubu ulaşsın diye 25 kuruşluk posta pulu için , Diyarbakır ' da 2 saat hamallık yapmıştır .
       Ya boşuna şair olunmuyor ...

Sevdiği Leylâ sına , 60 ın üstünde gönderdiği mektuplar kitap olarak yayınlandı .
Saf aşk , böyle seven de var mıdır , dedirtten cinsten ..

     Peki siz hiç  sevdiğinize mektup yazdınız mı ?

Ne bileyim yazıp yazıp bu da olmadı deyip buruşturup attınız mı ?
Odanız , çöp kovanız bir türlü kendinizi ifade edecek sözcükler bulamadığınız , o tamamlanmamış
Kağıtlarla doldu mu ?
  Ne mektubu ya , ben whatsapp tan mesajlara cevap vermiyorum , Çalan telefonları açmıyorum .
  Hatta strateji olsun diye ekran da görüyorum , belki uçak moduna alıyorum ,
  Görüyorum da sallamıyorum , görüyorum da beğenmiyorum ..
       Kim ne nerede , kiminle hepsini biliyorum da ,
Yine de onunla ilgilenmiyormuş gibi yapıyorum .
Teşekkür etmek , tebrik etmek , iletişim kurmak varken ,
Sinsice takip ediyorum , Sonra ama neden onun yaşadığı hayatı ben de yaşayamıyorum diyorum ,
Diyorsunuz !!!

  O yapıyorsa ben de yaparım , gezerim , giyerim ..
 
Yapın bakalım Kimi  çuval giyer kokteyl e katılır . Herkes ondan gözünü alamaz ..
                        Kimi  en iyi modacı nın yeni kreasyonu nu giyer ama bu rüküş kim diye dalga geçerler


 Zeki Saf Ayarlara Dönemiyor musunuz ?

Yani,  Ya kurban rolünü seçip , Kendime faydam yok , sıkılıyorum , Bari başkasına yardım edeyim .
Faydam dokunsun ..
          Ya da  Önce ben , Çıkarlar , Strateji , para için , mevki için her şeyi yaparım .

✔️ Önce kendi ayakların üstünde durup , Sonra Sevdiklerine ama Saf Çıkarsız Seni Sevenlere , her koşulda seni gerçek sevenlere İyi olsan , Zaman  ayırsan , Mutlu  etsen , Sorumluluğunu bilsen ,
Sadık olsan , Çıkarsız , Şüphe etmeden yaklaşsan olmuyor mu  , İnsanoğlu ?

     Nedir bu herkesi mutlu etme çabası ,
     Nedir bu herkese kendini iyi gösterme çabası ,
     Nedir bu ele iyi sevdiklerini umursamama çabası ,
     Nedir bu pohpohlanma , onaylanma çabası ..

    Ne istediğinize karar verin , emin olun .
 
    Kalbinize , ruhunuza dokunanı bulduğunuz zaman bırakın bu herkesten bir şeyler alma çabasınızı.
    Öncelik Allah , Sonra sevdiğiniz , aileniz olsun , Yeter !!!

   Düşünün , Kaç kere hayali planlar kurdunuz ?

Pohpohlandınız , alkışlandınız , paralar dağıttınız , evinizi açtınız , şehir , ülke değiştirdiniz .
Ev değiştirdiniz ...

     Etrafınızda , Duymak istediğinizi söyleyenler ,
                          Sizinle aynı kafada gibi görünenler ,
                          Eğlendiğiniz , günahlara ortak olduğunuz , içten içe köstebek gibi çukurları kazdınız ,

O , Çıkar Dostlarınız .. Bir anda aileniz , kankanız olduğunuz kişiler ,
Şimdi Nerede 👀

   En son yazımın başlığı neydi ? İyiler her zaman  kazanır 🙏

İnsanların seni neden sevip sevmediğini anlayamazsın .
Doğru şeyler bir araya geldiği zaman tadından yenmez .
Tıpkı , Sevgiyle yapılmış ve Doğru malzemelerle yapılmış Kek Gibi

İşte o zaman başka hiçbir keki denemek , almak , yapmak aklınıza gelmez .
O malzemelerle değişik şekilde kekler yaparsın ya da birlikte aldığın malzemelerle yaparsın .

    Kimimiz de , bastırılmış .
    Kimimiz de , körelmiş  saflık ..
    Belki de , bulunduğumuz ortam da asıl sıkıntı ..

   Düşünün 💭

Hep bir insana kötülük yapıyorsunuz ama hep de  o insan iyi oluyor .

Tesadüf olamaz herhalde ?

Atlanılan bir şey var ?

Onu bulun ..belki biliyorsunuz , kabul edin .

   Toplumda  sürekli karşılaşılan  bana göre yanlış bir algı var ✌️

- Büyüdüğünü , Birey olduğunu kabul ettirmek için , Sigara içmen  , alkol kullanman  , olmadığın biri gibi giyinmen  , gezmen ,  saçını boyaman , evlenmen , çocuk yapman gerekiyor gibi bir sıralama var gibi ,
    Çoğu insan yapmak istemedikleri şeyleri sırf baskı , statü için görev gibi yapıyor .

Karakterinle , tavrınla , duruşunla , kriz yönetiminle ,
Sıkıntıdan çıkış şeklinle , sadakatin , güvenirliliğinle , sözünle , icraatınla , Bir yere gel , gelin ..
Doğru bildiğiniz yoldan ne kadar üstünüze gelirlerse gelsinler , Vazgeçmeyin ! Dik Durun !

Ben sigara içmiyorum , alkol kullanmıyorum .Olmadığım biri gibi davranmıyorum .
Yeri geldi kıskanıp Taraf oldular , yarışa girdiler ..
Yeri geldi bana kötülük yapanla yakınlaştılar ,
Ama ben kendimi doğruluğumla , bilgimle , duruşumla , sezgilerim , duygularım , mantığım , ön sezilerimle , vicdanımla ifade ettim , dim dik durdum , Çünkü bu benim , kimsenin çıkarı için kullanacağı biri değilim .. Daha da mutlu oldum , daha da ders çıkardım ..
İlk önce Allah a sığındım tabii 🙏

    Allah a hamd olsun ki , çok köklü bir ailenin kızıyım 🙏
 
Bu söylediğimi sakın yanlış anlamayın ama çok önemli , Aile , kök , oturuş , kalkış , saygı verdiğin cevaplar , tartışma anı .. Hepsi orada çıkıyor ..
   Bazen bu nasılsa terbiyesini bozmaz diye düşünenler  ben kalitemi bozmadan gayet seviyenizin kenarından geçerim ..

    Hadi o zaman önce kendimizi , ruhumuzu , içimizi temizliyoruz sonra çevre sonra davranışlara yansayacak , sonra aaaa benim de kalbim , vicdanım , merhametim varmış .

   Nefes alıyorum , zevk alıyorum Aşık oldum demeye başlayacaksınız 🙏

İşte o zaman ne mektuplar yazılacak ,
Nasıl duygular güzel kelimelerle dillerden süzülecek ,
Eeee için temiz olunca dilinden de güzellikler çıkacak ..
Gereksiz her şeyi iptal edip ,
Tüm zamanı sevdiğin şeylere , sevdiğine kendi rızanla ayıracaksın ..
Yanındayken bile özleyeceksiniz ..

İç temizliği böyle güzel bir şey işte ..

Temizlikten sonra  alınsın beyaz kâğıtlar , alınsın kalemler  dökülsün kelimeler ,
Kiminin pişmanlık , kiminin mutluluk gözyaşları nın bir damlası damlasın , kâğıda ..

Kimi adresine postalansın , kimi usulca çantasına atılsın ..

Tabii emin olun , Size yakışan kalplere yapın bunu ..

Bir yere ait olmayanlar , bu zamanda ne mektubu ya diyebilir ?
Oğlum , kızım diye kendine yetmeyen aklını sağa sola harcayabilir bu da uyarı olsun

Siz kendinizi bildikten sonra Salak deseler ne olur .Dönün ve teşekkür edin .

Kalbinizi dinleyin !

Vicdanınıza sorun !

Bana yapılsa ne yapardım deyin !

Kötülüğü , iyiliği yaptımda ne oldu ,
Ne kazandım , ne kaybettim diye düşünün

Yazı yazarken kendini kaptıranlar , ben 🙈😘

Ben bu saate kaçıncı uykumda oluyordum acaba 💭

Rüya part  4 🎬

Hadi artık bu saatte sevdiğinizi görün ❤️

Kapı ağzı sohbeti gibi olacak ama Avm lerin ışıl ışıl süslemeleri bayıldımmmm ❤️


Çok konuşmak ve ben asla 🙈🙈

Karadeniz Damarım tutar bir susarsam sesime , yazıma hasret kalırsınız ,
Özlersiniz ☺️😊

Tatlı Rüyalar 🎈

    


   








 

Yorumlar

Popüler Yayınlar