2018 DEN NE ÖĞRENDİNİZ ?

Nasılsınız ☺️😊 Tatlı 🥞 ıg dan paylaştım. Çok lezzetli 😋 bu yazımı da bu güzel görüntüyle 
Başlamak istedim 😁😁 Tatlı yiyelim , tatlı konuşalım 🍧
    Dm den , yüz yüze düşüncelerinizi paylaşıyorsunuz . Bazen de story den , paylaşımlardan sıkı takip edip , kendi aranızda yani arkamdan da konuşuyorsunuz 😁😁 Ne mutlu bana  devam ✌🏻🎈
     2018 de Ne Öğrendiniz diye konuya direk girmek isterim 
Hadi düşünün bakalım ? Ben arkadaşlarıma sordum ve hiç düşünmeden direk söylediler 
   Farkındalık diye boşuna demiyoruz ..
Hızlıca düşünelim 💭 Hayatımız da ne kadar temizlik yaptık . Nasıl radikal şeyler yaşadık.
Asla ayrılmam , asla bu işten çıkmam , barışmam gibi benzeri şeyleri yaşadınız .
   Gidenler , gitti .. Kalanlar yerini daha da sağlamlaştırdı .
Yarı yolda bırakanlar da , tamamlanmak üzere geldiler .
   Evet şimdi dersleri aldık . Kim iyi kim kötü yaşayarak gördük o zaman tam gaz 2019 a hazır mıyız 
     
        Israrla hatanın kendimizde olduğunu kabul etmedik . Neyin inadı allah aşkına 🤷🏻‍♀️
Ders almadıkça , kabul etmedikçe farklı suretlerle daha zor sınavlara tabi tutuluyoruz . 
Kabul et , Kabul etki zaman kaybetmeden ilerle ..
    Hemen dersini al , hayatla zıtlaşmanın kime faydası var .

        🎈Ben hayat kurallarım var . Ben de ilahi düzen 🙏🏻
Ben senin karşına insanları çıkarırım bazen iyi bazen de çok kötü , bazen kalbini yerinden sökercesine canını acıtırım , bazen de sevgi kelebeği gibi gezmeni ..
    Sana tercihler sunarım . Kendi rızanla karar vermen için idrak veririm , akıl , vicdan , ego , empati 
Hissiyat veririm ..İyi -Kötü bütün duyguları bazen bir arada bazen de ayrı ayrı veririm .
   Bunun karşılığını da , bonkörce veririm . 
✌🏻🎈 Yok öyle benim hayatım benim kurallarım bu kurallara uymak için bedeller ödeyeceksin ta ki 
Öğrendim , kabul ettim diyene kadar .
      🙈 Şu örneği çevremizde hepimiz sıkça görüyoruz . 
Her şey yolunda , fikirler uyuşuyor , tam bana göre bir insan diyorsun ? Sonra  bir şey oluyor yanında görünen insanlar ben de varım demek için saçma sapan havalar , cevaplar , davranışlarda bulunuyor . 
Gereksiz bir yarış .. 
    Sonra o havayı nereden aldıysa ben oldum dedirten , ben yeni bir yere yerleştim , yeni çevre , yeni aile , yeni bir ben diyen insanlar doğal olarak hayal kırıklığına uğruyor . Aradığını bulamıyor .
Sonra bir şey olmamış gibi Selam 👋 diyorlar . 
   Ama asla hayırdır sesin çıkmıyor demek Yok 😁😁
Umursamıyormuş gibi davranmalar , aradan zaman geçsin ben kaldığım yerden devam ederim zihniyeti ..
      Bu sıkça görünen örnekler deki insanları Allah eline fırsat vermesin ve mutlu sona ulaştırmasın 🙏🏻  Geldikleri yeri unutuyorlar , ne yapacaklarını şaşırıyorlar . İşleri yolunda gitmediği zaman o kadar iyiler ki 😀😁
   Olgunluk burada devreye giriyor .
Ders almayan insan ve Ders alan insan 
Ders almayan insan ders almadan hayatında iyi giden her olayda şımarıyor ve birilerini 
Çıkarı için satıyor .. 
    Yazı nın başına dönelim . Sorunun kendin de olmadığına inanıp , her olayda başıma bir şey gelmez diye ders çıkarmazsak , biz ve sürekli değişen sana doğru yolu gösteren insanlardan zedeler grubu kurarsınız . 

      Kararlar , Seçimler ve Sonuçları 🤷🏻‍♀️

Bugün vintage Days günlerindeydim. 14-15-16 Aralık’ta Demirören Avm de etkinlikleri takip ediyorum ve sevdiklerimle de paylaşmaya çalışıyorum. 
    Turist Ömer , Türkan Şoray , Kadir İnanır, Müzeyyen Senar , Barış Manço yüzlerce değerli sanatçı 
Her birinin fotoğrafları ..Değişik Etkinlikler de var . Aklınızda bulunsun.
   Ve Galata gündüzü ayrı gecesi ayrı bir güzellik her yer kalabalık 🙈🙈
    Bir rivayet e göre Galata Kulesi ne kiminle çıkarsan onunla evlenirmişsin .
Siz kiminle çıktınız ? ☺️

       2004 senesine bir göz atın . Benzer olaylar yaşanacak uyarısı var .Allah her birimizi korusun 🙏🏻
Bizi sevgi , birlik , merhamet , anlayış , iyi niyet kurtaracak .  
İtibar etmeyin artık benim dediğim olacak , işine geliyorsa diyenlere ? 
Çıkar için satanlara , boş konuşanlara , kim daha fazla kötülük yapar yarışına girenlere ..
   
   Birlik beraberlik zamanı , sevgi zamanı her koşulda bizbize yeteriz 🙏🏻
Düşeriz ama daha da sağlam kalkarız hem de gerçek insanlarla inanıyorum 
Hep aynı yoldan farklı bir sonuç bekleyemeyiz , öyle değil mi ? 
   Tembellik Yok ! Miskinlik Yok ! 
Kaybettiğimiz şeylerin kıymetini daha da bilerek sıkı sıkıya sarılacağız 
Olgunlaşanlar  , ders çıkaranlar , büyüyenler çok zaman kaybettim telafi etmem lazım diyenler ,
Artık elaleme iyi değil , artık sevdiklerime iyiyim diyenler , kazanıyor ✌🏻
    2015 den bu yana dersler çıkardık . 
Şimdi Hazırız 🙏🏻 Hiçkimse aynı değil , acı çekmiş insan hiç aynı olur mu ? 
 Sağlıkla, Huzurla , Sevgiyle , Bol ödüllü , Gönlümüze  göre bir yıl olsun inşallah 🙏🏻


Yorumlar

Popüler Yayınlar