KISA BİR SELAM VERMEYE GELDİM

Hafta sonu nasıl geçti ? Tipik bir pazar günü müydü ?
Dün ✍🏻 yazı yazarken bildiğiniz sabahlamışım 
Haberim Yok 😀😀 5 saatlik uyku sonrası , güzel bir kahvaltı 🍳 

 Miss gibi bir Türk kahvesi ☕️
 Bu sefer gayet kısa bir yazı olacak emin olabilirsiniz ✌🏻
   Bugün Zorlu daydım .. Psm , sinema neyse de , itiraf ediyorum gezmek için hiç tercih ettiğim bir avm değil .. Bir sürü giriş kapısı ne , nerede belli değil .. Günümüz insanı gibi bir hafta Sonra en sevdiğim Avm diyormuşum 🤥
   Kim ben öyle birşey demedim sen yanlış hatırlıyorsun da derim oh miss 😁😁

    Yapar mıyım  hiç , tabii ki yapmam ☺️☺️
Görseller Zorlu Avm deki Yeni yıl köyünden 12.00 - 22.00 arasında 31 Aralık a kadar devam edecek haberiniz olsun 🤹🏻‍♂️
   İstinye parktan bahsetmeme gerek Yok
  Şimdi dünkü yazı ya kısa bir şey ekleyeceğim ve güzel dileklerle yazımı bitiririm 💃🏼

Kadın -Erkek farketmeksizin hepimizde bir ön yargı var
  Çok gezen kız çok para harcar , ben ona para yetiştiremem.
  Güzel de , herkes ona bakar .. Ben kendime güvenemiyorum ya beni bırakırsa

 Etrafında çok kız olan erkekte güvenilmez . Çapkın , ben bununla uğraşamam der kadınlar erkek rahat durmazsa , hala antenler açıksa tabii ki güvenilmez bulmakta haklı ama .. Biz ön yargı dan
Bahsediyoruz.

      O insanlar gerçekten severse öyle güzel sever ki , aklınız şaşar .
Burada dikkat edilmesi gereken ,
Sevgilinize , eşinize özel olduğunu hissettirmek
Sorumluluğunuzu bilirseniz , ilgi , saygı , sevgi , sadakat , anlayış , empati
Bunlara dikkat ettikten Sonra  ,   Neden Kadın ya da Erkek in aklında soru işareti olsun
  Ön yargı olsun 🐣
Sevdiklerimizi  ihmal etmedikten Sonra , sıkıntımızı anlattıktan Sonra
Neden sıkıntı olsun 🐥 Hepimiz bunu bir düşünelim 🎡
   O zaman bu hafta hepimiz için güzel bir hafta olsun 🎋






Yorumlar

Popüler Yayınlar