SİZE İKİ SORUM VAR SÜRE BAŞLADI ⏳

  Hafta sonunuz nasıl geçiyor bakim ☺️😊
Ev de dinlenme  , film , dizi ..
Ya da güzel bir kahvaltı , sinema , avm ..

   Hafta sonunuz nasıl geçti bilmiyorum ama Mutluysanız Sorun yok ✌️🎈

💬 Hava birden soğumuşken bizbize  kalmışken acaba Hayatımıza istediğimiz yönü veriyor muyuz ?
      Diye Sorsak mı , Ne Dersiniz ?

  Ne istiyorsunuz ? Ne yapıyorsunuz ?
Geleceğe dair planlar yapıldı mı ?
Kaybetme Korkusu ?
Daha Önce Yaşanan Başarısızlıklar ?
Pişmanlıklar ..
Acaba Bir Şans Daha Versem mi ?
Gerçekten Pişman Olduğu için mi , Boşta kaldığı için mi ?
Peki sadece oturduğumuz yerden sadece istiyor muyuz ?
     Yoksa silkelenip , Ben hatamı anladım ,
Kararlıyım kaybettiğim güveni geri kazanacağım ,
Anladım ki , Ne yaşatırsam , aynısını ben de yaşıyorum ,
Öyleyse niye kötülük yapıp , boşa zaman harcıyorum mu , diyoruz ?
   İç sesimizle mi kavga ediyoruz ?
İyi polis , kötü polis 🎭
 
       Aman üstünden çok sular geçti ben şimdi nasıl yapıcam ?
       Kendine gel , O olaydan sonra yüzün gülmedi , aklını  başına al ?

Şunu Unutmamak Lazım 🎯
  - Almadan vermek Allah a mahsus bir durum .
Hata yapıp , özür dilemeyen , Çabalamadan , sonuca ulaşmayı bekleyen ,
Kıymet bilmeyen insan , Hep Talep eder , hep bekler ..
    Fedakarlık üstünüze yapışır ,
    Çabalamayan insanın önüne her şeyi sermeyin ..

        Son zamanlar da hemen hemen herkes ,
Sadece talep ediyor , uğraşmıyor .
Oysa ki , Her şey karşılıklı sizce de öyle değil mi ?
    🎭 Hem pasta seviyorum , hem pastam bitmesin ..
          Pizza da benim olsun , iskender de ama yerimden kalkmam , para vermem ,
Mümkünse siz bana yedirin hatta çiğneyin benim yere de YUTUN !!!

     Okurken ne kadar saçma geldi değil mi ?
      Peki okurken saçma geliyor da , Neden yaparken saçma gelmiyor 😏
     Ya beklerken ?

    Hadi o zaman kaygılanıp , yanlış kararlar vermeden sakince bir düşünelim 💭
     🎯   Harekete geçmek için bizi Engelleyen Şey Ne !!!
             Önce bunu bulalım ✔️

📌 Bir insanı ne bozuyor buna dikkat edelim ✌️
       Bir şeylere sahip olduktan sonra insanlara nasıl davranıyor ,
       Çevresindeki insanlarla iletişimi nasıl ?
          Kişiyi ne değiştiriyorsa ,
          Ederi de o kadardır (alıntı )

     Peki size iki soru ?
1 - Biliyorsunuz ki , Fransa nın Cumhurbaşkanı Macron , Eşinden 25 yaş küçük ,
Yani kadın , erkekten 25 yaş büyük 💭
     Sizce sevginin önünde engel olur mu ?

2 - Arkadaşlarınızı , Sevgilinizi , Eşinizi ,
      Neye göre seçiyorsunuz ?
 A - Güven
 B - Para
 C - Gaza  Gelerek
 D - Çıkar İlişkisi
 E - Annem öyle istedi onun sözünden çıkmam
      Ya da hiçbiri ?

Hadi Düşünelim Bakalım 💭

    Soruları kendimize sormadan , yazı yı baştan bir okuyup anlayalım ,
     Soruları kendimize soralım ✔️
Herkesi kandırabiliriz ama
Kendimizi Asla 🎯

Sanırım sorduğumuz sorular bize doğru yolu gösterecek  ⏳

Ne dersiniz ?
   


     

Yorumlar

Popüler Yayınlar