ARNAVUT KALDIRIMLI TAŞ SOKAKLAR

    Nasılsınız , Keyifler Nasıl ?

Son zamanlar da dikkatimi çekiyor . Tesettürlü genç kızlar ne kadar abartı  makyaj yapıyor .
Dudaklarına  1 günde sürdükleri ruju ben 5 ayda ancak kullanırım.
Yüzlerine sürdükleri fondöten , bana 1 yıl yeter
Gözlerine bir günde sürdükleri  far ı ben 1 senede ancak kullanırım .
      Siz tesettüre girmişsiniz bu nasıl bir makyaj hergün düğüne gider gibi
Bordo renk ojeler ..
       Bir arkadaşıma bindiği taksi de taksici anlatmış .
Taksi ye tesettürlü full makyaj bir genç kız binmiş ve taksici müşteriyle sohbet ederken demiş ki ,
Affedersiniz  ama bu kadar makyaj fazla değil mi ?
    Tesettürlü insan nasıl bu kadar dikkat çekmek ister demiş .
Genç kız da demiş ki ,
Artık erkekler tesettürlü kızlara ilgi göstermiyor biz de dikkat çekmek için abartı makyaj yapıyoruz ki
Bizi beğensinler , demiş ..

     Tesettür ve Dikkat Çekmek tezat değil mi ?

Bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz ?

Bunu da buraya bırakıyorum ve geçiyorum arnavutköy ' e ✌️

💃 Dün seni gördüm rüyam da ,
      Arnavut kaldırımlı taş sokakta ..

Sabah Akaretler de güzel bir kahvaltı sonrasın da , motorla Arnavutköy ⛵️

     Derin bir nefes al , at dertleri denize  ,
     Miss gibi hava yı içine çek ve şükret 🙏

   🏡 Arnavutköy ün tarih kokan samimi ara sokaklarına doğru ilerledim .
Benim bu cumbalı ev sevdam ne olacak ☺️😊
Allah ım nasıl güzel evler , kapılar ..
Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama bana çok samimi geliyor
Sanki farklı bir enerjisi var  ..

Sevdiğim insanları , semtleri , şarkıları sahiplenmem ,
Sanki ilk defa gitmiş , görmüş gibi heyecan duymam ☺️😊
Ne kadar da tatlıyım , ponçiğim ya 😂😂
Kuyruğuma basana kadar 🙈

Sağıma bakıyorum tarihi bir ev , soluma bakıyorum tarihi bir ev ,
Allah ım , her bir ev beni çağırıyor .

Hayır benim önümde fotoğraf çektir hayır benim kapım da 😄😄

Tamam tartışmayın her bir evin her bir kapı nın önünde zevkle fotoğraf çektiririm 📷✨

 Hımmm hava da güzel  , deniz manzarası ve hoş sohbet eşliğinde istikamet bebek 🎈🎈

Enerji lazım ama ☺️☺️ Miss gibi limonata sonra frambuazlı cheese cake 🍰🍒

Olduğun gibi olmak , tekamüle ermek o kadar kıymetli ki 🙏
Eşinin , dostunun senin gibi olması ,
Kıskançlık olmadan , ikili oynamadan , laf sokmadan , kirlenmemiş ruhlarla ,
Merhametli insanlarla , yarışa girmeyen insanlarla aynı hava yı solumak ,
Yemek yemek , Çay - Kahve içmek , Sohbet etmek , Dertleşmek , Susmak , gülmek ,
Gözlerle anlaşmak , derinliğini görmek ...
Çok kıymetli 🙏

     İnsanlar o kadar yorgun ki , en sevdikleri hayal kırıklığına uğrattı .
     Düşmanı uzaklarda ararken , tam da dibindeymiş farketmedi .
     Bir gün önce kötülediğiyle , iki gün sonra samimi pozlar verdi.
     O kadar samimiyetsiz , ikili oynayan insanlar var ki ,

               İnsanlar nasıl yorgun olmasın ki ?

  Neyse , Bebek ' te enerji depoladıktan sonra , tekrar arnavutköy e yürüyüş ..

İnsanların Deniz Ulaşımını kullanması da  çok hoşuma gitti .
Vapur , motor deyince nedense akla hep kadıköy , üsküdar , bostancı , karaköy , eminönü geliyor.
Sarıyer - Beşiktaş güzergahını az kişi kullanıyor ama bugün bayağa kalabalıktı .
Stressiz , hızlıca ulaşım , miss 💙

   Havalar da güzel giderken tadını çıkarmak lazım  💃

   Önce yaşadığın yeri gezmek , keyfini çıkarmak gerekir sonra başka şehirler , ülkeleri gezeriz

Aslında anlaşmaya gönlün varsa ,
Ne istediğini bilir , kararlı olursan ,
Mutlu olmaya , Mutlu etmeye gönlünüz varsa ,
En önemlisi sağlığın yerindeyse bin şükür 🙏

O zaman ben kaçar ☺️☺️











Yorumlar

Popüler Yayınlar