NOKTA ✔️

  Tam da adına yakışır bir Kasım Ayı yaşıyoruz .
17 Kasım a kadar dikkat edin dedim . Zaman ne de çabuk geçiyor .
Hem de boş geçmiyor ...

    Her gün bir mutluluk ,
    Her gün bir yüzleşme ,
    Her gün bir karma ,
Ne yaşandıysak , ne hissettirdiysek ,
Aynısını yaşadığımız , hissettiğimiz günlerdeyiz.

    Şimdi daha iyi anladınız mı ?
Neden ısrarla o yazıları yazdım ..
Yüzleşin dedim , Ego yapmayın ,
Ah Almayın Dedim ..

 🎭    Özür dilemesini bilin , hatanızı kabul edin , ders çıkarın ve tekrarlamayın ..
          Sizi tanımadan sizi yüceltenlerden uzak durun , EGO TATMİNİ
          Çıkarı Bitince Gider Dedim ..

Hatasız insan yok , hatasını kabul eden olgunlaşan İnsan var ..

   Kısacası , Önce kendinle yüzleşeceksin 🎭

Hiç kimse Salak Değil ..
Herkes herşeyin farkında ama umursamıyor .
  Umursarsa DEĞİŞECEK , Kabul edecek ..
  Umursarsa ÇABA SARFEDECEK ..
İşte MIŞ Gibi de Bir yere kadar ..
    Kısa bir hatırlatma ydı bu ☺️😊

Allah hakkımda , hakkımızda ne düşünüyorlarsa bin mislisini başlarına versin , İnşallah 🙏
Veriyor da 🙏

Kim ikili oynuyorsa ,
Kim bilmiş bilmiş akıl veriyorsa ,
Kim yaşadıklarını unutup , Sahte Mutluluk pozları veriyorsa .
   Kim GERÇEK DEĞİLSE !
Bastırılmış Kıskançlıklar ,
Ben de burdayım demek için saçma sapan cahilce tartışma çıkaranlar ,
Manipülasyon la beslenenler ..
Kendi yaptığını ,
Kendi çaresizliğini ,
Cahilliğini , bir yere kadar saklayabilen ,
Kendi yaptığını , sanki sen yapmışsın gibi lanse edenler ,

      💣🔥  Kötü olmaktan , kıskanmaktan , cahil olmaktan , ikili oynamaktan , kararsızlıktan ,
                   Gereksiz fedakarlıktan , Pohpohlanma isteğinizden ,
                   Hatalı Seçimlerden ,
                   İnsanları küçük görmekten , Özenmekten ,

     💣 Böyle yaşamaktan ve Sürekli Kendi Kararınızla (ego - çıkar )
           Hatalı Seçimler Yapıp ,
           Bunların Bedelini Ödemekten Yorulmadınız mı ?

Hala Anlamadınız mı ?

Kötülük yapanın , yaptığı kötülük döner dolaşır kişinin başına düşer 🎯
İlahi Adalet Şaşmaz  ..
Ne yaptıysan , Aynı şekilde karşılığını alırsın . NOKTA ✔️

      👏👏👏👏   Muhammed Ali Demiş ki ,
Bana İYİ davranan AMA Garsona KABA Olan Birine GÜVENMİYORUM !!!
Çünkü , O Pozisyonda Olsaydım Bana Da Aynı Şekilde Davranırdı .
👏👏👏👏👏

       Tüm Yazı nın Özetini Bu örnek Net Anlattı .Nokta ✔️

Bu yazı yı sizinle paylaşıp , Hemen keyifle bir yazı daha paylacağım .
Güzellikten , Mutluktan Çalmamak adına ,
Mutluluk , huzur , şükür Araya Kaynamasın diye bu sefer yazı yı iki ye böldüm ☺️😊

Hadi Bakalım Siz Buna Göz Atarken ben de kahve yapıp ,
Keyifli yazımı yazmaya başlayacağım 📝

Hadi siz de bir kahve molası verin ☕️

Sonra Kaldığımız yerden devam edelim 😘

Öptüm Sizi 😘

Yorumlar

Popüler Yayınlar