TOMTOM SOKAK 🎶🎈☕️📷

   Nasılsınız 😄😄 Hafta sonu nasıl geçti ?
Bugün istikamet tomtom sokaktı . Tasarım tomtom sokakta 18 - 21 Ekim deydi.
Pazar günü son gündü . Giriş ücreti , 35 tl
İçeri girmeden yeme stantları var .
Kabak çorbası , kahveler , tatlılar , krepler ...
Stant dediysem öyle büyük bir şey düşünmeyin . Küçük küçük stantlar ama ziyaretçileri vardı .
Ben tabii ki , mini kreplerden yedim .
Krepler 18 tl ydi  . Biz bir krep i iki kişi yedik .
Tabii ki , çilekli , muzlu çikolatalı ✌️ Mini mini sandviç gibi düşünün üstüne sosu misss yine olsa bu
Saatte yerim ☺️😊

Tatlı ' yı yedikten sonra bunu bir türk kahvesi ' yle taçlandırmak gerekiyordu ☕️
İlerledik ve Nefes diye bir mekan ✨ dizayn , havası bize  kahvenizi burada için diye çağırıyordu .
Bizi çağırıyor 😄😄 öyle bir reklam vardı .
Mekan o kadar iyi ki bayağa bayağa iyi her köşesi , çalışanları  güleryüzlü , samimi , ilgili
Tam fotoğraflık mekan 📷
Oturuyoruz , sahibi yanımıza geldi . Sakın  kalkmayın böyle çok iyisiniz dedi .
Nasıl yani diye bir baktım 🙈
Size çay ikram edelim .
Mekan da dolu öyle sıcak bir ortam ki , enerjimiz yansıdı herhalde ..
Saatlerce keyifli otur , yee , iç sohbet et ..

Nefes te , Nefeslendik ten sonra 😄😄 Karıştık beyoğlu sokaklarına ✨
Beyoğlu eski havasına geri dönmüş . Yine eskisi gibi kalabalık , hareketli , insanlar üstüne üstüne geliyor bazen bunaltıcı ama eski beyoğlu , yok neymiş eski havası yokmuş , ne hale gelmiş ..
Gelin  bir de şimdi görün bakalım , Bıraktığın yerdemiyim der gibi ...

İlerledik ... Ne zaman beyoğluna gitsek ayaklarımız bizi Tramvay Cafe ' ye götürüyor .
Cafe & Restaurant doluydu çoğu masa da rezerve ..
Neyse bulduk bir boş masa ..
Ispanaklı ravioli mi yesem , yoksa köri soslu tavuk mu derken , sebzeli noodle yemeye karar verdim .
Nasıl güzeldi yıllardır lezzet hiç mi değişmez .
Hani böyle bir şey hayal edersin ya , bu  mekan da ne yesen mutlaka hayaline yakın bir lezzet yiyorsun .

     Nasıl açıkmışım inanmayaksınız hepsini silip süpürdüm .
Beni tanıyanlar bilir . Tabakta bir şey bırakmayı sevmesem de , mutlaka o tabakta bir şey kalır .
Bir de yemeği yavaş yavaş hissederek yerim ☺️😊
Yemek yemekte bir sanat .. Atlı mı koşturuyor arkanızdan hızlı hızlı yiyorsunuz.
Zaman sıkıntısından iş hayatında olunca evet seçenek yok ama özel hayatta arkanızdan koşturan yok
Keyifle yemeği mi yedim ..
Çalışan çok tatlı bir kız masa ya geldi . O kadar güleryüzlü ki elinde  çaylar , tiramisu ..
Şaşkın şaşkın baktım bir yanlışlık var herhalde biz böyle bir sipariş vermedik dedim .
Bizim ikramımız dedi 🙈
Bir gülme geldi .. Ünlü oldum da benim mi haberim yok 😂😂
Hayır beni benzettikleri ünlüler de oluyor da bu öyle bir şey değil ..
Teşekkür ettik ...
21 Ekim 2018 den sonra her şey daha tatlı sürprizlerle dolu olacak diye geçti içimden 🙏🎯
Allah kem gözlerden sakınsın 🙏
Saat bayağa ilerlemiş sohbet , yeme , içme derken ...
Güzel bir gün sonu eve geldim .
Babam a biliyor musun , bugün bunlar oldu diye anlattım babam da güldü 😄😄
Biz de öyledir . Yakın mekan da olsa evden dışarıya kim giderse gitsin kapıdan uğurlanır , balkona çıkılır ..
Aynı şekilde kapı da karşılanır , hoş geldin denir , elindekiler alınır .
Eve gelen keyifliyse kısa bir ne yaptığını anlatır .
Yorgunsa kendi haline bırakılır sonra yemek sonra eeee bugün nasıl geçti diye sohbet edilir .
Karşılıklı Sevgi , saygı , emek çok önemli ..

Ben de haberler böyle ☺️😊 Sizin gününüz hafta sonunuz nasıl geçti ?

Umarım her şey istediğiniz gibi geçmiştir 💃🎈

24 Ekim de bir dolunay var . Son 1 yıldır yaşanılan olayların yüzleşmesi 🎭
Kötülük yaptıysan , ayranı yok içmeye .. Atasözünü unutup , sağa sola çamur attıysan ,
İkili oynadıysan ... Can acıttıysan , cehennem kapıları açılacak ,
Azap kapıları açılacak ..
Önünde hiçbir inat , ego duramayacak . Yaşattığını yaşayacaksın cezasını çekeceksin .
Hesap günü .. Yoksa o kapı kapanmayacak başka suretle yeniden yaşayacaksın .
Ya şimdi ya ömürboyu ..
Akışa bırakmak çözüm değil . Cezamız neyse çekeceğiz , hesaplaşacağız .Ders aldıysak ne mutlu almadıysak vah halimize ..
İnşallah can yakmamışızdır da , canımız yanmaz 🙏
Doğruyu bilip , çıkarımız için sustuysak ta , ceza büyük
Allah a havale ettillerimizi inşallah göreceğiz .
İlahi düzen 🙏 İlahi denge 🙏
Biz unutsakta , Evre nin hafıza çok iyi ,
Asla unutmuyor ve ektiğini biçeceksin diyor 🙏

Bugün istikamet tomtom sokaktı

Hepimiz için iyi kiler le dolu bir hafta olsun 🙏








Yorumlar

Popüler Yayınlar