HADİ CANIM BU BEN MİYİM 🎭 DİYECEĞİZ

  2013 yılından bu yana ne kadar sınandık değil mi ?
Sevindik , Sevildik , Sevdik ...
Çıkar için satıldık , Yarı yolda bırakıldık ..
Haklı olduğunu bildiğiniz halde  bir gün işime yararsa diye , haksızı cepte tuttunuz .
Kibir den , Gözünüz hiçkimse yi görmedi .
Ego desen ...
Kendinizi vazgeçilmez zannettiniz ..
Karşınızdakini küçümsediniz ,
Herkesi saniyesin de  tanırım dediniz ,
Ama Saniyesin de , Tuzağa Düştünüz !!!

Peki ne oldu ? Kim kazandı !!!

Kim kupa kaldırdı !

İşte tüm bunları sorgulayacağımız uzun bir döngü ye girdik .

Ben bunları nasıl yaparım ?

Vicdan muhasebesi yapacağız .

Ben bunları yaptığım için bunlar başıma geldi .
Ben bunları kabul etmez , Yüzleşmez , Çözmezsem ,
Karşıma kim çıkarsa çıksın sonuç Aynı Olacak Diyeceğiz ✔️

Kendi çıkarı için yanınızda  gibi duranlar nerede 👀

Çevremizi , Ailemizi , Arkadaşlarımızı Sorgulayacağız .

Yıllarca Bu benden , bu bizden bana zarar gelmez dedim .
Şimdi bakıyorum da en çok onlar zarar vermiş bana diyeceğiz .

Herkes kötü bir sen mi , İyisin dedim ,

Meğer Tek kötü dediğim iyiymiş , İyi dediklerimin çoğunluğu kötü ymüş diyeceğiz .

Beni uyarmıştı , Bana demişti , İnanmamıştım ! Haklıymış  , diyeceğiz !!!

Kendini savunmak için çırpınırken , Dikkat e almadım !!!
Başıma geldi , Empati bu olsa gerek , Gerçekten insanın ciğeri acıyormuş be diyeceğiz !!!

    Çoçukken , Annem , Babam beni bırakırsa ya giderse diye korkardım ,
Belki de bıraktı .. Gibi korkuların sebebi hepsi bu !!!

      Birini sevdim ,
Önce hoşuna gidecek şeyler söyledim .Kendime çektim , inandırdım ..
Tutamayacağım sözler verdim ..
Oysa ki amacım , Bana ait olmasıydı .
Sonra korktum , Ya giderse , ya beni terkederse , ya daha iyisini bulursa ,
Offfff önlemi mi almalıyım , Kontrol etmeliyim ....

Seviyorum , Değer veriyorum !!!
Peki neden bütün kötülükleri ona yaptım ?
İnsan hiç sevdiğine bunları yapar mı ?  

Ancak insan sevmediğine yapar bunları ..

Ben ne yapıyorum ???

Ben değil , Bunları Bana  Korkum Yaptırıyor !!!

Acaba Sevmediğim Biri yle mi olsam ?

Hem benden çirkin olursa , saf olursa , parasız olursa idaresi de kolay olur ?!
Ne olacak bee , Nefes Alsın Yeter !!!
Yapabilirm ..

Sevdiğim , Sevmediğim ..

Kaybetmekten Korktum , Ama bu zandı , yersizdi .
Haklı çıkmak için elimden gelen her şeyi yaptım .
Kontrol Ettim .. Aşırı kıskandım , kıskandırdım .

   Bu süreçte bunları soracağız kendimize , yolumuza devam etmek için kaçışımız yok

Yüzleşeceğiz !!!
Vicdan rahat bırakmayacak
Başlarım gururuna , gurur karın doyurmuyor
Bu zamana kadar sıralamayı yanlış yapmışım .
Hayatımı yaşamak için son fırsat , yapabilirim .
Elalemi düşünmeden , Gaza  gelmeden ..

Yüzleştim , Derin nefes aldım , Şükrettim Ve artık karar verdim .

Aşık Veysel in , Sözünü Tekrarladım ,
İnan sana değil kastım ,
Cahille muhabbeti kestim !!!

   Eğer Gönlünüz rahatsa kimseye kötülük yapmamışsak ,
   Keyifle geze geze yolumuza şarkı eşliğinde devam edeceğiz 💃

   Ama Hak yedik , Göz Yumduk ..
   O zaman öyle bir Trafiğe Gireceğiz ki ,
   O trafikte Sizin gibiler Olacak ,
   Sağınız , Solunuz , Önünüz , Arkanız ,
   Siz gibiler ..
 
  Ben bunu mu seçmişim ?
  Ben bu muyum ya ?
  Ayna yı tutacaksınız kendinize
   Tüm çıplaklığıyla , Kendinizle başbaşa

2013 - 2018 Dikkat Edin Bu tarihlere ✔️

Ben bir baktım da Wow bee ..

İyi ki yaşamışım , hata yapmışım , sevmişim , sevilmişim ,
İyi ki görmüşüm gerçekleri ..
Ama iyi kriz yönettim tebrik edin beni ..
Allah a sığınan kulun işi hep yolunda olur zaten 🙏

Benim İyikilerim Var 🙏❤️

Ya sizin ???

İyi kötü , akılda kalmak iyi hoşuma gidiyor diyorsanız ?

Bir kere daha düşünün derim 💭🎭

Bundan sonra ki yazım gezi yazısı olacak

İlişkilerle ilgili 17 kasım a kadar yazı yazmayacağım 📝

Bu yazı yı bu tarihe kadar sabitleyin 📌

İnşallah 17 Kasım sonrası konuşuruz ✌️

Anlaştık mı ?

Vianney -Je m en vais   🎶
Kodaline -Follow your fire  🎶
Yazı mı okurken dinlemeniz için tavsiyemdir 🎯


 





     


Yorumlar

Popüler Yayınlar