TARİH KOKAN SEMTLER 💙

           Herkese Selam 🙋

Keyifler Nasıl 😊☺️ Bugün hava nasıl sıcaktı 32 derece Yaz Bitmesin Diyenler Bugün Çok Memnundur 😄😄 Bir deli kuyuya taş atıyor hoppp atlayan atlayana ..
       İnsan bunalmaktan zevk alabilir mi ?
Türk Milletin de  bir eziyetten zevk alma var
   Mutsuzum ama arada güldüm 5 ay önce bir sıkıntım vardı , tam yaşayamadım dur ben biraz daha depresyona gireyim , sonra aranıza katılırım 😂😂
   
        Neyse bu yazı nın konusu bu değil 😊☺️

Bugün Beylerbeyi , Çengelköy Ve Kuzguncuk taydım .

💙      İstanbul un , tüm karmaşasına karşı kendini bozmayan , Perihan Abla nın , Ekmek Teknesi nin ,
Hayat Bilgisi nin  Çekildiği , İstanbul da giderek çoğalan plazalara inat , Mahalle Kültürünü  muhafaza etmiş , İnsanların birbirine güvendiği huzurlu semtler 💙
   Her gittiğim de yeni gitmiş gibi keyif aldığım , her mevsim gittiğim de aynı tarihi evlerin önünde ,
O tarih kokan , Kapıların önünde  sıkılmadan en samimi halimle fotoğraf çektirdiğim samimi semtler
   O kadar sadeler ki , Oldukları gibi ..
İnsan olduğu yere uyarmış derler ya , aynen öyle ✌️🎈

     Her sokağında buram buram nostalji kokuyor .

🚢 Sabah motor la geçtim karşı ya , oradan Beylerbeyi ydi ilk durak ..
Avrupa yakası o kadar sıcaktı ki , Beylerbeyi nin o efil efil esen rüzgâr ı beni kendime getirdi .
Biraz soluklandıktan sonra beylerbeyi sokaklarına karıştım canım la ..

  🎯    Suppa diye bir cafe ye girdik .Çalışanları o kadar ilgili ki , mekana girer girmez o enerji yi aldım.
Menü de o kadar çeşit var ki , Onu mu yesem , bunu mu yesem diye karar veremiyorsun ?
   Sipariş almaya gelen Çalışan a , o kadar çeşit var ki , karar veremedim .
Siz ne önerirsiniz dediğim de , Çökertme ve Royal chicken dedi .
    Royal Chicken , patates püresi üstünde ıspanak , onun  üstünde tavuk ve mantar sosu var
Çok lezzetliydi .
    Ben de size tavsiye ediyorum .Suppa cafe &lounge gidin ve mutlaka bu lezzetleri deneyin hatta
Değişik lezzetleri yiyin ve siz de bana öneride bulunun , Ne dersiniz ?

📌    Mekandan kalktıktan sonra karıştık beylerbeyi sokaklarına yürüyerek çengelköy e , geldik.
Çikolata & Kahve ye girdik .Zaten oraya gitmek için çengelköy e geldik ✌️
      Tam bir çikolata cenneti rengarenk , Çalışanlarının samimiyeti haliyle mekana da yansımış .
Seçtiğimiz çikolatalarımızı alıp , teras a çıktık .
   Eski bir konak düşünün , merdivenler , avizeler ,sandalyeler tarih kokuyor .
Buraya gelip te , Çikolata kahve  İçmemek tabii ki olmazdı .
    Miss gibi manzara eşliğinde keyifle içtim kahve mi ☕️
Bir tarafta boğaz , bir tarafta çikolatalar , çikolata kahvem , Umrumda mı dünya 🙈

  Mekan dan kalkıp , Çınaraltına geçtik .Tüm köşeler tabii ki dolu 😄😄

🎈 Sonra istikamet Kuzguncuk 📌

💙 Daldım sokaklara meşhur tarihi evlerim , kapılarım beni bekliyormuş 😄
      Gözü yollarda kalmış .. Nisan ayında çekilen fotoğraflar tadı damağında kalmış 📷
      Aslı sizi üzer mi ? Nerede görülmüş aslı nın , davete icamet etmediği , hem de sıcacık en samimi haliyle sarıp sarmalayan birine ..
   Kapı nın birine burada fotoğraf çekilmek yasaktır demişler o çok traji komikti .
Senin kapına mı kaldı bu millet , Havan kime ?

      Beni ne kapılar , ne manzaralar istedi de , olmaz dedim .
Ara sokaklar da güle oynaya gezip , kahkahalarla ne samimi fotoğraflar çekildi bir bilseniz zaten ıg da paylaştım ve paylaşmaya da devam edeceğim ✌️🎈

     Refika nın mutfağı nın da çekimi vardı kuzguncuk sokaklarında ,
Doya doya gezip , güzel kareleri yakaladıktan sonra , tam 2 saat oturduk boğaz manzaralı bankta
     Efil efil esen rüzgâr yine bizi kendimize getirdi 😄
☕️ Haketmedim mi orta şekerli bir türk  kahvesini  ☕️
      Tabii ki , hakettim 🎈🎈

🎯 Kahve sohbetsiz olmaz . Kahve samimiyet ister bildiğiniz gibi ..
      Boşuna mı demişler , bir kahve nin 40 yıl hatrı var diye ☕️

Günümüz de , Çıkar için insanların gözünü bile kırpmadan sevdiklerini sattığı bir toplumda , vicdanları zayıflamış toplumamı anlatıyorsun bunları diyorsunuz !!!

     İnanın bu semtleri gördükçe umutlanıyorum 🙏
Tercihlerimiz bizi ya şah ediyor ya mat ✔️

   Perihan Abla nın samimiyeti , Ekmek Teknesi nin lezzeti olsun , hayatımız da ..
Sahici , sıcacık , çıkarsız , kırmadan dökmeden , Sevdiklerimizi sahiplendiğimiz sarıp sarmaladığımız

     Tüm sorunların anlatılarak bir olarak çözüme kavuştuğu , bir olduğumuz uzun masalarda oturduğumuz  , Keyif çaylarımızı , kahvelerimizi yudumladığımız , sohbet ettiğimiz , güldüğümüz ,
Ağladığımız ama Biz olduğumuz insanlar olalım emi 🙏

       Bugünden ✌️Yarın yeni bir gün  varsa sizin de tavsiyeleriniz zevkle giderim , yerim , içerim
Hepsi sizin için ☺️😊 Hayat paylaşınca güzel 💙
 
   



   


 
   
     

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar