MEHMET GİBİLER EL KALDIRSIN

   Ramazan ın bitmesine kısa bir süre kaldı . Ben de koşturmalar başlayacak 🙈🙈
   O yüzden sık sık yazıyorum sizlere ..

  Artık bu konudan da  bahset , Şununla ilgili yazı da  yaz gibi tavsiyeler geliyor ve çokkkk mutlu oluyorum . Özellikle İnstastory den ✌️🎈

      Şimdi başlıyoruz 📝  Hazır mısınız ?

        ADI MEHMET , Bu yazıda ki ilk kahramanımızın adı ✔️
        ADI JÜLİDE     , İkinci kahramanımızın adı ✔️

   MEHMET , Sert görünümlü ama İçinde Fırtınalar kopan , Derinler de , hatta en derinler de yaşayan biri ...
      Çocukluğun da  yaşadığı bir travma buna sebep olmuş ..
Bağlanma Fobisi Var 🔥

O yüzden hep günübirlik , kullan at ilişkiler yaşamış..
Sorumluluk yok , Hesap verme yok ..
Canı ne isterse , kimi isterse .. Uç noktalar ve Tercihler yapıyor .
Yanına yakışıp , yakışmaması önemli değil , Ona göre Kayıtdışı nasılsa kimse bilmiyor.
Karanlık tarafı böyle , tabii insanlar bu yönünü bilmediği kendini iyi sakladığı için ,
Toplulukta çok saygın bir iş adamı olarak biliniyor .
    Tabii erkek aklı , Önemli bir nokta yı unutuyor..
O günübirlik gördüğü .. Hepsi nin amacı , soyadını almak , bir de çoçuk yaptı mı ?
Gelsin Damat Halayı  🏆

    Sakın bunları sadece açık seçik insanlar olarak düşünmeyin dışı kapalı , içi kurtlanmış
Fakiriz Acıtasyonu yapanları da var ..

Mehmet in merhamet  noktasını bulan aracılar ve oradan devam edenler ..

Mehmet kendini korumak  için böyle bir yaşam sürüyordu ,
İşte bu düşüncelerden habersiz ..aslında habersiz değil görmezden geliyordu.
Onu çıkarı sorumluluk almamak , kadınları ki de , statü için oyunlar ..

      Mehmet in arkadaşı , Hakan bir gün oğlum sen ne yapıyorsun ?
Ben seni çocukluğundan bu yana tanıyorum .. Neden böyle insanları hayatına alıyorsun der !!!
                               Sen bu musun ?

Madem böyle insanlarla hayatını sürdüreceksin .
Madem bu kadar vizyonsuz insanlara sınır koymayacaksın
İstedikleri gibi sen izin verdiğin için hayatına girip çıkacaklardı,
Bunca emek , okul ne içindi ?!

Sen ilkokuldan ayrılıp hiçbir şey yapmasan ancak böyle insanlar olur hayatında ,
Tamam iki yüzün var ..Görünen okumuş , karizmatik ama ya bu çok az insanın bildiği
En önemlisi , Senin bildiği .. Kendine çekidüzen ver..
Psikoloğa git , Yardım al !!!
Yüzleş kendinle der ..

      Mehmet geceleri sürekli kabus görüyordu .Panik atak hastasıydı !!!

O sırada bir toplulukta Jülide yle karşılaşır.

  🎈   JÜLİDE , Güzel , Akıllı , İyi bir ailenin kızı .
Mehmet in zıttı , Aslında aynı ama mehmet iyi tarafını bastırdığı için ,
Göstermek istediği karakteriyle zıt diyebiliriz.
   
      Kolay kolay güvenmez .Güven , Sorumluluk , Kalite onun için önemli , sınırları var
İletişimi seven , Çözüm odaklı şirin mi şirin bir kız 🎡

     İşte Asıl olay burada başlıyor 🎈🎈

İlk karşılaşmadan sonra bir şekilde toplantı , konser , mekan hep bir denk gelmeler başlıyor ..
Sonra madem aynı yerlere gidiyoruz . Zevkler aynı , birgün de birlikte gezelim diye sözleşiyorlar.

  O kadar eğleniyorlar ki ,

Mehmet ilk defa karanlık yönünü unutmuş , (atmış o maskeyi )
Jülide de ilk defa kendini akışa bırakmış..

Tabii sevgili oluyorlar ..Muhteşem Çift

Mehmet mutlu , eğleniyor , gülüyor , seviyor ,seviliyor ..
Jülide de , Evet ruh eşimi buldum diye ayakları yere basmıyor .

Mehmet sürekli , jülide yi arıyor .Her mesajına cevap veriyor ,Merak ediyor ..
Artık birine ait sorumluluk sahibi ..uykuları bile düzene girdi
Jülide ye çok güzel melek kanatlı bir kolye aldı ..
Aslında tek taş yüzükte aldı ama sadece kolye yi verdi ..

        Derken ,

Mehmet , Arkadaşları yla sohbet ederken ,
 Mehmet vayyyy be sonunda seni de tek eşli gördük .
Çok seviniyoruz oğlum , kendine geldin .
Çok iyi bir çift oldunuz .İlk defa bu kadar mutlu görüyoruz seni ,
Yazık ediyordun kendine  öyle hayat geçer miydi ?
Aileni de çok üzdü .Onların onayını da  almadan bir iş yapma artık diye muhabbet devam eder ..

Mehmet o gece bir kabus görür ..Atak geçirir !!!

Ertesi gün , Jülide nin telefonlarına cevap vermez , mesajlarına bakmaz..

Eeeee haliyle Jülide , Merak Eder ..

Birden bire ne oldu ?

Tartışmadılar da , Kendini sorgular 💭 bir şey bulamaz .
Acaba başına bir şey mi , gelmişti ..
Öyle ya , 24 saat geçti .Hiç mi bakmıyorsun telefonuna 🎭

Sonra evine gider .. Kapı açılmıyor ????

İçerden sesler geliyor , o da inat eder kapı da bekler ..

Mehmet açar kapıyı ,

İçeri gir konuşalım ..

🔥🔥🔥🔥🔥  JÜLİDE , Seninle çok güzel zaman geçirdim .Seni elde ettim , güvenini kazandım ama ben artık seninle görüşmek istemiyorum !!!
 
Jülide , Mehmet iyi misin ? Bu nasıl bir konuşma !!!
Bu kadar basit mi , der ???

Mehmet , karanlık maskesini çıkarır , İstemiyorum seni zorlamı ?
Güzelsin , akıllısın kendine göre birini bul ..
Ben evlenmek istemiyorum .Yaşandı bitti ..
Zorlama der ?????

JÜLİDE O kadar şaşkın ve Üzgün ki
MEHMET İ Hiç öyle görmemişti .
Ağlayarak gider ... Hayaller , Yaptıkları , Emekleri ...

Travma yı atlatmaya çalışıyordu ???
Mehmet hiç düşünmemişti .Jülide kendine bir şey yapar mı ?

Aradan  kısa Bir süre sonra , bir eventte karşılaşırlar .

Jülide başka bir işe başlar .Tesadüf ya , patronu da mehmet in tanıdığı biri çıkar .
Tamamen tesadüf ...

Mehmet yaptığı terbiyesizliği unutup , kıskanmaya başlar .
Araştırır her yerde Jülide ile o adamı görür .
Bu sefer kendini sorgular 🎭

Jülide yi ortada bırakan ben ,
Hakaret eden ben ,
Peki neden hem başkasıyla ol deyip bir de kıskanıyorum.
Seviyorsam neden başka insanlara fırsat veriyorum der ?
Kafasında deli sorular ????

O da yetmez rüyasın da  Jülide yi , O adam la yakınlaşırken görür ve terler içinde uyanır ..

Hayat ona zindan !!!

Sonra Jülide ye o adam başka bir ülke de çalışması için ,  İş teklifi yapar .
Birlikte giderler ..

Mehmet bir süre etkilenmiyormuş gibi yapsada ,
Mutsuz , işine odaklanamayan huysuz bir insan olarak yaşar.

    Mehmet küçüklüğünde yaşadığı  travma yüzünden ,
Mutlu sonlara inanmıyordu .
Aslında Jülide yi , Deli gibi seviyordu .
Aradığı her şey onda var dı .
Jülide den sonrası yoktu .
Ne yaparsa yapsın hiçbir şey Jülide nin yerini tutmadı !!!

Psikoloğa gitti ..Yüzleşti ..

Çok pişmandı ve son bir şansı vardı
Jülide ne cevap verirse versin , hepsi kabulüydü.
Haketmişti ama mehmet vazgeçmeyecekti..

Artık ne istediğini bilen , tek kişilikli güzel bir adamdı.

Mehmet çok hatam oldu bu hataları nasıl temizleyeceğim diye tembellik yapmayı düşündü .
Yaptığı hataları kim düzeltecek ? Jülide haklı konuşacak ...
Eski konular gündeme gelecek ..
Mucize olsa da yüzlemese bir şey olmamış gibi beni kabul etse diye düşünmedi değil ??
Yeni bir kişiyle mi başlasa ?

Peki Kaçmak Mehmet e yakışır mıydı ?

Mehmet  , Hem hata yapacak hem güven kıracak hem de , jülide onu  hiçbir şey yokmuş gibi davranacak .., Akıl Dışı bir istek değil mi bu ???

Mehmet düşünür , düşünür 💭💭💭💭💭

Ve karar verir ??

Aklı , kalbi , vicdanı her şey Jülide ye çıkar..

JÜLİDE Yİ , Hakaret etmek için  karşıma alırken utanmadım da ,
Şimdi pişman olduğum için mi , utanacağım der ??

Uğraşır , arar bulur !!!

Jülide ben bu yüzden bunu yaptım ?
Hayatımı olduğum gibi sana hiç yalansız anlattım
Artık hakkımda bilmediğin hiçbir şey yok ..
Güvenini kazanmak zor olacak ama bir şans ver ,
Değiştim , adam oldum artık ..
Bir daha dengesiz hareketler yok ..
Her şeyi seninle konuşacağım ,
Birlikte çözüm bulacağız

Benim seninle anlaşmaya gönlüm var ya senin der ???!!!!

   Jülide için zor bir karardı tabii gözlemleyecekti .
O kadar kırılmıştı ki , bir  daha yaparsa toparlanamazdı.

Mehmet in bu hareketini  çok takdir etmişti tabii ✔️

💕


Mehmet kendisiyle , yüzleşmeseydi .Tembellik etmeye devam etseydi .
Ömür boyu pişmanlık ,Vicdan azabı çekecekti.
Mutsuz olduğu içinde herkesi mutsuz edecekti ..
















Yorumlar

Popüler Yayınlar