CANLAR ❤️ BALLAR 🍯 VE ACILAR 🐝

     Siz nasıl tatlısınız 🍧  Yazılarımı okuyup yorumlar da yaparlarmış 💕
Herkesi düşündüğü şeyleri ben cesurca dile getirirmişim .Neden bir dergi de yazmıyormuşum .

      Çokkkkk şekersiniz 😍 Aranızda acılar , ekşiler de var ama zaten ,
Hayat acısıyla tatlısıyla güzel demiyor muyum 🎈

✔️    Yüzleşin dedim , ilk tanıştığınız insanları , 100 den başlatmayın dedim ,
         Kötülük yapmayın , Çıkar için kimseyi satmayın , yarı yolda bırakmayın dedim ,
         Döner dolaşır aynısı başınıza gelir dedim demedim mi 🐝🏆
         Sosyal Medya da gündemdeki konulara deyindim .
         İletişim , Sıkıntınız varsa muhatapıyla paylaşın , başkasıyla değil ,
         Vicdan terazisi , Hayat terazisi ni dengeleyin ve
         Artık İyiler le , Kötüleri ayırt edin yahu dedim .
         Her yüzünüze gülen , her sırtınızı sıvazlayan , İnsana inanmayın !!
         Menfaati bitene kadar yanınızda olur dedim ..
              🏆🎭🔥🐝. Yanınızda olan Yangazcılar , Menfaatlari bitince yanınızda olmaz dedim


       İyi ki DEMİŞİM ❤️🎈

Bir , iki , üç , 50 , 100 , 500 .. Az dan çoğa ne mutlu bana 🙏❤️

İyilik yapmak , Paylaşmak nasıl güzel bir duygu ,
Hatalardan ders çıkarmak ,
Hatalıysan özür dilemek ,
Aynı hatayı yapmamak ,
Kıymet bilmek ,
İnsanlara sınırını çizmek ,
Tarla ya ne ekersek , karşılığında onu almak , vermek ✌️🎈

  ☺️☺️😄😄 Hakedenle espri yapıp gülmek
                         Haketmeyene , sınır koymak ,ciddi olmak

Saygı , Sorumluluk , Sevgi , Şükür , Olgunluk , Ne istediğini bilmek , Değer bilmek ,
Herkesin hakettiği yere koymak , İyi ye iyi , Kötü ye  kendine yakışırcasına cevap verip ,
Uzaklaşmak ..
                          🎯🍯       Kural Basit 💪👌
      Saygını Göstereceksin , Mesafeni Bileceksin , Haddini Bileceksin


    Sevgi hissettirilir , böyle ağzını burnu yumurursun , ısırırsın , öpersin , alttan alırsın , sabredersin
Ama ,
          Seviliyorum diye şımarırsan , ego yaparsan , sorumluluk bilmez , saygı bilmez , had bilmezsen
Olmaz ⚡️

   O yüzden sevelim ama sevildiğimiz de kıymet bilelim ❤️🎯
Ben ne kadar şanlıyım diye şükredip 🙏
Bu sevgi ye laik olmak için , korumak için elimizden gelen gayreti belki de daha fazlasını gösterelim.

😍😘    Anlaşmaya gönlünüz olsun 💙

    🎃 Tartışmaya , küsmeye , trip atmaya , aldatmaya ...
   🐝   Gönlümüz Olmasın ✔️

Herşeyi hakkıyla yapalım 🎯🍯

    Farkındaysanız elimden geldiği kadarıyla insanların sorunlarına ve sebeplerine değiniyorum .

Aslı her daim mutlusun ama niye bu tarz yazılar da yazıyorsun
Başta belirttim ya , Önce bir kişiye faydam olur .
Sonra 100 -500 bu zincir böyle gider 🙏

İnsanlar yazmaya , konuşmaya çekiniyor .. Ya tek kalırsam , ya sevilmezsem ..
Herkesin içi şişti ..
Katılmadıkları şeylere bile ses çıkarmıyor .

Sen sınırını bilerek konuşursan , doğru olursan niye tek kalasın .

Ayrıca Kendi Adıma Her daim Allah a Sığınıyorum 🙏

Yaşadığım  Haksızlıklarda  da ,
Yaşadığım Haklılıklarda  da  🙏

Tek başına da kalsam ki değilim , Allah yanımda 🙏
Haklıysam sonuna kadar kendimi savunurum
Kimine lafı söyler , mesafe koyarım
Kimine laf bile söylemem , direk mesafe mi koyarım .

 İnsanların Sizin Haklı olduğunuzu anlamaları için ,
Maalesef kendi başlarına ya da sevdiklerinin başına gelmeleri gerekiyor .
 
Kısa bir örnek vereyim , Bir kişiyle ilgili bunda bir sıkıntı var .
                                        Bir insan herkesle iyi olamaz dedim .

100 kişiden , 90 nı karşı çıktı . Abartıyorsun , evet hislerin kuvvetli ama baksana öyle de , böyle de ...

90 kişinin karşı çıkması umrumda bile olmadı .

🙏 Doğruluğumdan o kadar emindim ki ,
      Hislerimden o kadar emindim ki ,
      Öyle sahte oyunlara kanmayacak
      Tatlı dile kanmayacak kadar Akıllı ✌️🎈

Ve Allah ın izniyle 🙏 Allah ın ol demesiyle 🙏
O kişinin maskesi öyle bir düştü ki size anlatamam

Bununla birlikte hala bu kişiyle görüşen ,
Evine alan , davet eden ,
Sosyal medya da takip eden ,
Pıtırcık yorumlar yapan insanları da ,
Hayatımdan Çıkarttım ..
Bunlar da bildiğim ama teyit ettiğim 🎭 insanlar 🎃
Bal kabağı fare oldu 😄😄😂😂

Ve bu maskeli insana destek veren insanların gerçek yüzleri çıktığı için ,
Herkes şaşkınlık içinde bu insanları bu kadar da kötü bilmiyorduk
Yok artık diye bayağa bir insan kaybettiler..

Sakın yanlış anlamayın , Ben bir şey anlatmadım.
Gözleriyle gördüler , Kulaklarıyla duydular

Bir insan senin sevdiğinin canını acıtacak ,
Sen de acıtanı takip edecek , tebrik edecek ,
Görüşeceksin ..

Pardon baştaki sevdiğinini kaldırıyorum ☺️☺️
Seviyormuş gözüken , her ayrıntıyı bile bile ,
Kötü yü tutmak ..

Ama bana bir şey yapmadı ki ,

Sana yapmadıysa sevdiğine , canına , kanına yaptı
Daha da batmayın !!!

Anlayacağınız Tek Kalsanız Bile Allah Haklının Yanındadır 🙏
Allah ın terazisi şaşmaz 🙏
Siz doğruluğunuzdan emin olduğunuz şeyler için hep dik durun 💪
Karakterinizden ödün vermeyin ✌️🎈

O kötü insanlar ikili oynar 😂
Hep seninle , hep onunla
Tabii o kişiden menfattleri bitince ,
Hiçbir şey olmamış gibi yine sen benim canımsınlar başlar
Sizce yermiyiz 😄😄😂😂
Tabii ki hayır 🙈
Bir yersin , iki yersin 😂😂😂😄😄
Sonra sınırını koyarsın ..


Yanınızda gerçek sevenleriniz olsun .
O yapıyorsa bir bildiği vardır diyenler
Siz yokken bile sizi savunanlar
Dik duranlar ..
İyi günde de , Kötü günde de yanınızda olanlar


Bu arada kötü insanı takdir edenler
Sevinciniz Kursağınızda Kaldı
O iş ne olacak  😝😝

Keser döner sap döner gün gelir hesap  döner

O kadar iyikilerim var ki ❤️🙏

Çevremde O kadar güzel insanlar var ki ,
Şükürler Olsun 🙏🙏

Alın size Empati 😄😄

Hadi şimdi siz düşünün bana böyle yapsalar ,
Evet ya , Dik durucam , Allah Doğruyla beraberdir .

Doğru ağaç eğilir ama yıkılmaz 🙏
Kalite asla tesadüf değildir .
Hakikatın er yada geç ortaya çıkmak gibi bir huyu vardır

Kötü diye bir şey yok
Hayatında ki , Gerçek insanları görmen için bir deneyim 🙏


Evetttt Bayram da geldi çattı
Allah tekrarını nasip etsin
Kaldığı yerden başlasın gezmeler 🎈🎈


 Size bol bol yazı yazdım .
Kısa kısa yine zaman buldukca yazarım ama bu yazılar da  bayağa  idare eder gibi ,
Ne dersiniz ✌️🎈
Özleyenler ıg da bol bol eğleniyorum zaten

Bakarsınız Sürpriz Şeyler Paylaşırım , Kimbilir 🙈🙈











 

Yorumlar

Popüler Yayınlar