GÖKYÜZÜNÜN SON ŞANSI

              Keyifler Nasıl 😄😄

Toplanın bakim yamacıma ☺️☺️ Dayanamadım yine sizi de bilgilendirmek istedim ✌️🎈

Hani bol bol yüzleşin 🎭 Kendinizi  doğru puanlandırın .
Yeni tanıdığınız insanlar size büyük vaatler veriyorsa ,
Her dediğinizi onaylıyorsa ,
Siz de egoları şişirip , Ben paşayım , prensesim ... Diye gezmeyin
Karşınızdakinin amacı o , Sizi şişirip şişirip alacağını alacak ,
Havaya sokacak , Menfaati bitince de , gidecek ..

Size göre karşınızdaki Salak , Siz 0 riskle bu işe giriyorum diye düşüneceksiniz
Siz çakalsanız , O Kurt ..
Çirkin , cahil kadın , Hırslı , Statü için kendini kanıtlamak için her şeyi yapar .
Doyumsuz , Hırslı ,Tehlikelidir ..
Kaybedeceği hiçbir şeyi yoktur dedim ya ,

O kaybetmez , Siz cahillerle ayna masa ya oturduğunuz ,
Bir yola girdiğiniz , İş kurduğunuz , Çay içtiğiniz ,
Dertleştiğiniz , İçin Kaybedersiniz 🏆🐝🎭🔥⚡️ Dedim 🐝✔️

    🎯🎯🎯🎯🎯     Şimdi bu yazdıklarımı dikkate almadıysanız  🎯🎯🎯🎯🎯

   Ayyyyy herşeyi de bilir , Bir şeyi de , bilme 🙈🙈

Bilmiş , Ne gıcık oluyorum ya , dediyseniz tabii içinizden ,
Yüz yüze seviyorsunuz biliyorum 😄😄

      İşte dananın kuyruğu kopmadıysa , gördünüz görmemezlikten geldiyseniz ,
O dananın kuyruğu kopacak hatta sizin gözünüze sokacaklar 🎭🏆

    Gökyüzü Karnaval Gibi Diyorum Ya , Offff offff çok sıkı bir yaz ,
Allah her birimizi korusun 🙏

    Aslında iyiliğimizi düşünüyor ,
Ben sana işaretleri gösteriyorum , silkeliyorum sen hala , çamurla boğuşuyorsun,
Hayatla kavga ediyorsun , Tİ YE ALıyorsun ..

Hayırdır , Yürek mi yedin ?! Bu cesareti nereden aldın diyor , Bizlere 🔥🔥

    🎯 Size son şans veriyorum . Ya kendinizi gelir , Pişman Olur , İyi bir insan olursunuz
Yoksa ben sizi yerle bir ederim .

       🎭🏆 Siz akıllanana kadar da farklı suretlerle daha ağır bir sınava tabi tutarım diyor .

✔️✔️✔️✔️✔️✔️                    UYARI                🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝

- Çıkar için kimseyi ,  SATMA
- Gülmek için kimseyi , AĞLATMA
- Yola çıktıklarını , YOLDA BULDUKLARINA DEĞİŞME
- Kendine yakışır insanlarla YOLA ÇIK
- Kimseyi hafife ALMA
- Tövbe ET , ŞÜKRET 🙏
- Hata yapınca UTAN , Pişman OL ve Telafi ET
- Söz verdiysen  TUT , Kimseyi yarı yolda BIRAKMA

- Ruhunu TEMİZLE
-Senden aşağada olan insanlarla ARKADAŞLIK ETME
- Cahille bir yola girme
- Yüzleş , Hatayı bul ve çöz

       Neden hata yapıyorum ? Neden mutsuzum ? Yine mi kazık yedim
Bunları yaptığımız için yedik ,Akıllanmazsak daha da yiyeceğiz ..

   Sen kötüyü - iyi ,
   İyiyi - Kötü bilirsen hala ayırt edemiyorsan Vay senin haline ...

❤️ Yaşamadan kötülük beklediğin , korktuğun , dolduruşa geldiğin  ,
       Kalbindeki , Aklındaki , Ruhundaki , Kişi ve Kişileri , Satar ..
       Kıymet bilmezsen ..

🏆🎭🐝🐝. 0 Riskli Geçmişini Sorgulamayan , Menfaat için seni yücelten İnsanlara  inanırsan ,

İşte Asıl Kötülük , Asıl korktuğun şeyler 0 RİSK Diye gördüğün kişilerden çıkar

      Sorumluluk Almaz , Karşımızdaki İnsana Konuşma Hakkı Vermezsek ,
      Yarı yolda burakıp , Hayalleriyle , Umutlarıyla Dalga Geçersek ,
Ve bunu da Gerine gerine , Pişkin pişkin sanki iyi bir şey yapmış gibi ortalarda gezersek
Bundan utanmazsak , Pişman Olmazsak ... Vay Haline diyor Gökyüzü !!!

       Çevrene bak , Seçimlerine bak , Hakkettiğin bu mu ?
       Bu çevreyi mi layık görüyorsun , tamam o zaman seçiminin , tercihinin sonucuda BU DİYOR

Hayatın bir dengesi var .. İlahi Adalet Var 🙏

Yarım bıraktığın herşeyle yüzleşeceksin ..

Yok öyle kendi kendine karar vermek ,
Yok öyle geçmişinden kurtulmak için ,
Sorumluluklarını yerine getirmemek ..
Verdiğin sözü tutacak , Sorumluluğunu alacaksın..

Yok öyle yarım bırakıp bırakıp ,
Dişine göre senden kat kat aşağa seçimler yapıp ,
Tamamlammayı , Mutlu Olmayı beklemek ..

Allah ın  verdiği derslerden ders çıkarmazsan  ,
Basiretini bağlar öyle bir  hızlandırılmış ingilizce kursu gibi  al aşağa eder ki , Seni...
Neye uğradığını şaşırırsın ..
Bunda da bir hayır var , Tabii 🙏

Çamura bulanmışsın , saplanmışsın ,
Temizlen sen bu değilsin , Vicdanın zayıflamış
Tekeri patlayan kamyon gibi gidiyorsun ,
Çarp duvara yaralan , Belki o zaman ruhun temizlenir

Haline bak , İyi ile Kötü yü ayırt edemiyorsun diyor , Yaradan her birimize ...

Senin korkularını gören insan karşısında çırıl  çıplak kaldım diye kaçma
Gıcık olma , Sen kimsin de , Benim kendime bile itiraf edemediğim korkularımı
Bastırdığım duygularımı ortaya çıkarıp , Bir de benimle yüzleştiriyorsun diye ,
Kinlenme !!!


Tam Aksine , O yaralarla yüzleş ve Tedavi et !!!

Yoksa mutlu olma şansın yok !!!

Ve unutmayın , Acılar İnsanı Büyütür , Olgunlaştırır
Ders çıkarın , Yüzleşin ...

Her ne yapıyorsak , Yaşattığımız şeyi , yaşayacağız
Boomerang misali , Yaptığımız şeyler bize geri gelecek

Hepsi iyi kul olmamız için SINAV 🙏

Akıllan , bununla gezersen böyle olur
Bunu seçersen , sonucu bu olur !!!

Hayaller Paris - Hayat Bayrampaşa Olmaz

Patlıcandan , Çıtır çıtır bir patates kızartması tadı bekleyemezsin.
Hele bir de patlıcanı tuzlu suya koymayıp ,
Acısını çıkarmazsan , Hiç bekleyemezsin !!!

      🎯🎯🎯🎯🎯  GÖKYÜZÜ SON ŞANS VERİYOR 🎯🎯🎯🎯🎯

Çevreniz de  insanların tek tek gittiğini görürseniz endişe etmeyin
Halı altına saklanmış her şey gün yüzüne çıkacak
Çıkar ilişkileri , planlar , dedikodular ..
Kalp gözü , Vicdan terazisi devre ye girecek ..

Bunların hepsini ben mi yapmışım
Yaşamışım..
Ben bu insanlarla nasıl gezmiş , yola çıkmışım diyorsanız
Doğru Yoldasınız , Korkmayın 😄😄

Asıl hala farkına varmayanlar , Korksun !!!

Bu yazı yı bana söylenen kısa bir paylaşımla bitimek isterim.
Sanırım tüm yazı yı özetleyecek ..

   İki gün önce çok sevdiğim bir arkadaşım dedi ki ,

Aslı , Senin kalbin ve ağzın bir .. Ne düşünüyorsan onu söylüyorsun.
Sen bana kötü bir şey söylesen bile alınmam .
Çünkü , SENİN BİR YÜZÜN VAR

Annen , baban , kardeşin , abin .. Onlar da  yapsa aynı şeyi söylersin

Çevrem de , 500 Maske yle dolaşan İnsanlar var

 Senin söylediğin her şeyi dikkate alır , bir saniye aslı boşuna konuşmaz der ve düşünürüm dedi

Bunu söyleyen kişi de , birden fazla ünv okumuş , Tekke de büyümüş
Üst düzey bir yönetici

Ego sıfır ✔️
Aldığı paraları , yanındaki insanları görseniz ..
Ama bir o kadar mütevazi , egosuz ve tekamüle ermiş

İşte bana soruyorsunuz , belki gıcık oluyorsunuz ya ,
Gizli gizli düşman oluyorsunuz ..
Nasıl bu kadar Karakterli , Dik ..
Ne para yla değişiyor , ne de başka bir şeyle

Cevabı , Allah ım bana maddi -manevi -görsel-içsel tüm güzellikleri nasip etmiş çok şanslıyım 🙏
Hamd Olsun 🙏

Ben bunlara sahip olduğum için EGO Yapmıyorum .
Tam tersine , Şükrediyorum 🙏
Nasıl Muhafaza Ederim Diye Düşünüyorum
Ve Her şeyi Kuldan değil !
ALLAH TAN İSTİYORUM 🙏🙏🙏🙏

İnanın benim de başıma kötü şeyler geliyor ancak ders çıkartıyorum
Düşüyorum ama kalkıyorum
Sınanmamış Aşk Aşk değildir
Sınanmamış Hayat hayat değildir
Her biri kıymet bilmek ve Doğru yu bulmamız için
Allah ım sağlıkla sınamasın 🙏
 Her birimize ve sevdiklerimize , Sağlıklı uzun ömürler versin

Son viraj unutmayın 🎯









Yorumlar

Popüler Yayınlar