YAZI DA NELER YOK Kİ 🎈BEN OLSAM KAÇIRMAM

    Ne çabuk mayıs ayı geldi 😎
Hep diyorum ya öyle sınavlardan geçiyoruz ki , Hayat öyle bir yön veriyor ki insanlara 🙏
 Herkes kalbinin ekmeğini yer deriz ya , O hesap , İlahi Adalet 🙏❤️
 Kendi adıma hep şunu söylerim , Benim Kulla işim yok ..
     Ben her zaman  Allah a sığındım 🙏 Allah benim içimi de  , duâlarımı da ,tövbelerimi de , AH ımı da ,
Dile döktüğümü , dökemediğimi , acı mı ,üzüntümü , iyiliğimi , mutluluğumu hepsini biliyor .
     Allah ın adaleti hiç şaşmaz ve Ne yaşarsan aynısını yaşamadan da ölmezsin .
Belki sen belki en sevdiklerinden çıkar 🙏

         O yüzden çıkar için aileni satsan ,
         Çıkar için sevdiğini , Akrabanı satsan , Arkadaşını satsan  o an kazandığını , başardığını , kandırdığını zannedersin 🎭
         ✔️ Ama inan kendi kendine zarar vermekten başka bir şey yapmazsın .
                Kendini kandırmış  ve Asıl Kaybeden  sen olursun ..
✌️🎈 Çıkarı için , sevdiklerini bile gözü görmeyen insanlar var

       Çok şükür , mutluyum , huzurluyum 🙏😘
                                       👇
O zaman niye böyle bir giriş yaptın ? Hayırdır demeyin ..
Kötü bir şey yaşamadım .. Sadece hem günümüz insanlarına değinmek istedim ,
Hem de kendimize biraz  AYNA tutalım demek istedim .
Kötülük yapmadan önce iyi düşünün 💭
Ne için , Neleri kaybedeceğiz ?
Değer mi , değmez mi ?
Düşünmeden anlık karar almayın
Yaptığımız her Kötülükte - İyilikte Bize geri döneceğinini bile bile ,
Kötülük yapmak , AH ALmak , Ne kadar doğru olur ..
Yarıda bırakırsan hep yarım kalırsın !
Hevesini kursağında bırakırsan , Hevesin kursağında kalır !

             🎭🎭     Hayat sana bunları YAPARKEN  (Kötülükleri) ZEVK Aldırıyorsa 🔥
            🙏🙏🙏Madem bu kadar ZEVKLİ , YAŞARKEN DE ZEVKLİ Oluyor mu ,
                               Yaşa Kendin Deneyimle Bakalım Diyor 🚬🐝
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆

       Evet Geldik Güzel kısma ❤️
Yazı yı okurken amannn yine psikolog konuşmuş 😂 Her şeyi de bilir deyip ,
Aslında harfi harfine hepsini yaptığınız bu kötülükleri , Görmezden Gelmeyin !!!

❤️🎈    Benim yazım da hayat gibi belki Yazı nın başında size sıkıcı geldi , İşinize gelmedi 🎭
              Sınanmamış Hayat , Hayat değil !
              Sınanmamış Aşk  , Aşk değildir  ❤️❤️

🔥  Lafın kısası Hayat Gibi , Güzel şeyler için çabalamak , sabretmek , zaman ayırmak , ilgi göstermek , , Bakış açını değiştirmek gerekiyor 🙏
  🎭  Neden sevdiklerimizi arka plana atıyoruz , Kötülere şans veriyoruz
🚬     Acaba biz de o kadar kötümüyüz ? Ortak noktanız ne bir düşünün bakalım 🐝
???📌    Hayatımıza kattıklarımız ve Arka da bıraktıklarımız Ve Sonuçları bir ip ucu olsun size  ✔️


    🎈🎈     Evettttt Sabrederek okuyanların ödülü , Yazı nın gezi kısmına gelmiş bulunuyoruz .
         EMNİYET Kemerlerinizi Çıkara Bilirsiniz 😄😄

☕️☕️☕️☕️ Sıra kahve de 🌸💙

 İstanbul da ruh durumuma göre gezmeyi seviyorum . Semtleri ona göre belirliyorum , dermişim 😂
Vapur a binmek  , Simit yemek , İnsanları gözlemlemek , İçe dönmek , iyilik yapmak ..
Bazen samimi , bazen de sade ve şık yerler ✌️🎈
     
   🎈🎈 Çarşamba Gecesi de 5 dk da Ordu ya gitmeye karar verdim . İki günlüğüne gittim .
              Acaba neden ? 😍

Neyse , Herkesle görüşmem mümkün değil tabii ..
İlk HOŞ GELDİN 💕 Hayırdır diyen. İKİ kişiyle buluştum 💘
Sisterlarım Benim 💋
                                   👇👇👇👇👇👇👇👇👇
         Sonra ver elini Safranbolu 🙋
Arkadaşımın teyze sinin motelinde kalacaktık , her yer  Full Çok Güzel bir konak satın almış ve işletiyor .Boncuk Konak Leyla Teyze ye Selamlar 🙋

 🏠       Safranbolu Tarihine Güzel Sahip Çıkmış..
Eski Safranbolu , Yeni Safranbolu Olmak üzere iki ye ayrılıyor.

Eski Safranbolu da , Eski Evler var , Arasta Çarşısı var zaten onun için cafeler , hediyelik eşyalar
    ☕️ Arasta 1661 Hünkar Kahvecisi nde , Közde kahve ☕️ Şerbet ve kaşıkta damla sakızı sunumuyla 👌 Gözleme yedim ama öyle şahane değildi  , Ne yalan söyleyeyim 🙊

       ✔️  Arasta Çarşısını gezdikten , kahveleri , gözlemeyi yedikten sonra , gezmeye devam
        ✔️Gizli Bahçe ,
         ✔️Saklı Cennet Taş Değirmen
       ✔️Kent Tarihi Müzesi ve Saat Kulesi
       ✔️Kristal Teras
        ✔️Kadıefendi Restaurantta , Kuyu Kebabı

Şimdi tadı damağınızda kalsın , bir sonra ki yazı yı kısa tutup .
Ordu ve gezi nin detayları dan bahsederim 🙋🎈

     Yazı yı baştan sona okumayı unutmayın ☕️💕

Mayıs Ayı Tüm bu yazdıklarımdan çıkardığımız , İyi ya da kötü derslerin , Deneyimlerin
Güzel Sonuçlarını Alacağımız bir ay olsun 🙏

Ne demiştik , Hatalar hepimiz için ✔️
İki şartı var , Ders çıkarmak ve Tekrarlamamak ✔️

Hoş Geldin Mayıs 💙🙏

Yorumlar

Popüler Yayınlar