BU SABAH YAĞMUR VAR İSTANBUL DA

   Bu sabah yağmur var istanbul da ,
   Gözlerim dolu dolu oluyor bilinmez niye ..
   Günlerim dayanılmaz oldu ,
   Martılar mahsun oldu ,
 
  Nasıl severim şarkılarını , sesini ..

Evet bugün İstanbul 'da yağmur var ☔️

Hava hep güzel olacak değil , tıpkı hayat gibi ,
Hava yağmurlu diye kiminin ruhu daralıyor ,
Kimi de , tam film izlemelik hava diyor .
Bakış açısı ☀️☔️

  O zaman ikisini de yapabiliriz , Ne dersiniz ✌️🎈

İçe dönüp , sıkıntıyı bulup , çözüp
Sonra da film izleyip , keyif yapabiliriz 🎬🎶

✔️ İnsanlara sınır koyamıyorsunuz  ve Sınır Sorununuz Yüzünden  sürekli bu hatayı tekrarlıyorsunuz. Ve başınıza ne gelirse bu yüzden geliyor .

✔️ Mücadele etmek yerine , Kurban Rolü Oynamak Hoşunuza Gidiyor.
       Belki de , Zorunlu hissediyorsunuz .

✔️Sevgi ye , şefkate sonsuz ihtiyacınız var .
     Bu yüzden yanlış tercihler yapıyorsunuz .

✔️ Aradığınızı buluyorsunuz , çok seviyor ,seviliyorsunuz ,ilgi görüyorsunuz
      Bu sefer de Doğru Tercih Yaptığınız kişinin kıymetini bilmiyorsunuz 💭


        Bu Ters Köşenin Cevabı , SİZ DE

Bir insanın  içinde bastırdığı duygu , öfke , korku , eksiklik ne ki ,
İstediği Kişiyi bulunca , Kaçıyor ..
En çok ona hata yapıyor ?
Ve karşı tarafın yapmasından endişe ettiği her şeyi , kendisi karşı tarafa yapıyor ?

Düşünün 💭

  📌 Hep kendinizi düşündünüz ..Çıkar için herkesi sattınız ..
        Verdiğinizi sözleri , Kurdurduğunuz hayalleri ..

✔️✔️ Belki para için bir kumpas ın içine girmeyi bile kabul ettiniz 🔥

🏆 Peki Kazandınız mı ?!

Emin misiniz ?!

📌 Bir insanın bir duruşu olmalı ✌️🎈

✔️✔️ Ve bu duruş , Para için , Mevki için , Şöhret İçin Değişmemeli ...

   O zaman değişime buradan başlamalıyız 🏆

❤️ Ne istiyorsunuz ? Neden hep başkaları için kendinizi kurban ediyorsunuz ?
      Neden  doğru kişiden kaçıyorsunuz ?
      Uç şeyler yapıyorsunuz ..

Bir çamura bulaşmış Fahişeler ve bunu bulan erkekler ..
Bir din adı altında şebeke olmuş , Gözüne kestirdikleri safların , Paralarını sömürüp , alacağını aldıktan sonra ortadan kaybolan garip tipler ..

Seçimlerinize bakar mısınız , Sizce de , Çok ciddi bir sorun yok mu 🎭🔥

Ki bunlar aslında kendini gizlemeyen

🐝🐝🐝🐝🐝. Kabak Gibi Kendini Belli Eden Tipler 🐝🐝🐝🐝🐝

🏆 Sorun Sizin Gözgöre göre Yaptığınız , 5 Yaşındaki Çocuğun bile farkedecek kadar bariz hataları ,
      Kendi Rızanızla Kabul Etmeniz 🎭🐝🔥🔥🔥🔥

   Belki de , Bakın hata bende değil , Ben Başkasıyla Evlendim  Demek istediniz
   Başka arkadaşlarım var dediniz .

Düşünün Bakalım , Hata  Hakkına girilen kişidemiymiş ,
                                Yoksa küçük oyunlar peşinde koşan , Çıkarı için herşeyini satan kişide mi ?!

Maalesef , hiçkimse Aynı şeyi yaşamadan , Karşıdaki insanı anlamıyor.

Evet aynısını ben de yaşadım , Yaşayınca anladım sana hak verdim .
Cümlesini ne kadar kullanıyoruz , Değil mi ?

       7 yıllık yepyeni bir döneme giriyoruz ?!

✔️ Yaşadık , Deneyimledik Ve Gördük ki ,
       Yaptığımız her kötülük , bize geri dönüyor ..

✔️  Çıkarı için yapılan her şeyin sonu , Mutsuzluk oluyor
        Anlık Kazanç , Haz  için , Sonsuz Mutluluğu , Huzuru görmezden geliyoruz .

      Değer mi ? Değdi mi ?

  Var mısınız , Kalbinizi temizlemeye ,
  Var mısınız , Bulduğunuz herkesi tanımadan hayatınıza dahil etmemeye ,
   Var mısınız , Sevdiğinize , Hayallerinize Sahip Çıkmaya ,
    Verdiğiniz Sözleri Tutmayı ...

Artık yorulmadık mı , Anlık Duyduğumuz hoş sözler için hayatımızı yok saymamıza
                                     Aklımız , kalbimiz başkasına aitken , Yanlış insanları yara bandı yapıp ,
                                     Yarayı daha da büyütmeye ...

❤️🎈 Kalbinizi , Aklınızı , Ruhunuzu Temizleyin

Ve güzel olanın kıymetini bilin 🙏
Şükredin 🙏
Sevin , Olgunlaşın
Ders çıkarın ..

Herkes kalbinin ekmeğini yer
Allah iyilerle -kötüleri bir araya getirir ama İyi insanları kötü insanlara yem etmez 🙏

Hatalar hepimiz için , Pişman mıyız !!
 Pişman olma sebebimiz ne !!
 Değerimizi anladığımız , Değerini anladığımız için mi ?
Yoksa boşluk hissi , Hayatımda biri olmalı diye düşündüğümüz için mi ?

Hemcins ve Karşı cins içinde geçerli bu yazdıklarım ..

İnsanlık için , Mutlu Olmak İçin 🙏


❤️ İnanın yaşadığım deneyimlediğim , Gördüğüm , Şahit Olduğum ,
       Yaşamadığım ama canı yanan insanların bana anlattığı dahil olmak üzere

📌🎈 Kendi adıma ders çıkarmaya çalışıyorum ,
           Olumsuz huylarımı , törpülemeye çalışıyorum.

İnanın bilmişlik olsun diye büyük büyük konuşmuyorum .
Herkes iyi olsun , Kalbi güzelleşsin diye yardımcı olmaya çalışıyorum 💕

Geçen de , Çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştuk , Sohbet ettik .
Sonra ben dedim ki ; Sıkıldıysan Mağazalara Bakalım .

Bana döndü ve dedi ki , Aslım sen bulunmaz bir hazinesin ben seninle sohbet etmek varken
Neden mağazaları dolaşayım ..

Ve bu tarz şeyleri o kadar sık duyuyor ve mutlu oluyorum ki ,

Aslı , Sen gerçeksin 🎈 Tüm güzelliklere sahipsin ama Egon yok
          İnce düşünen , sağlam duran , hissettiğini hızlıca süzerek ifade ediyorsun ..
Ne mutlu Bana , Anlaşılmak kadar güzeli yok ..

Güzel insanlar var hayatımda ne mutlu bana 🙏🎶

Çok sevdiğim Eniştem Bana hep  şunu derdi ,
Çok zekisin , Anında düşünüp , süzgeçten geçirip , konuşuyorsun.
Hata gördüğünde , geri durup gözlemleyip ,
Konuşmaktan anlayanla iletişime geçip,
Anlamayanı da , direk sınır koyuyorsun.
Bunu herkes yapamaz ..

Ha bir de sabah uyandığında bir kadın güzelse ,
Kısa saç yakışıyorsa , O kadın güzeldir derdi
Canım , Özledim ..
Daha bir çok öğüt ...

Ay ben bu yazı yı , kısa tutup 🙈
Ordu ve Safranbolu dan bahsedecektim değil mi 😄☺️😂😂

Ben de yalan olmaz  , kimseyi yarı yolda bırakmam .Sağlamdırım
Aklı olan karşısına değil , Yanına alır ❤️🙈
Bunu bilen bilir ❤️

🏠 Safranbolu nun , Adı Üstünde Safranı meşhur .
      Safranlı Dondurma
      Safranlı Lokum gibi
      Bağlar Gazozu
     Kuyu Kebabı gibi bir çok şey ..

💙 Ordu nun , Sahili , Doğası ,
                        Mavisi , Tostu ,
                        Ufuk Gazozu , bir şey bilmeyip herşeyi bildiğini zanneden insanları 😂😂

En güzel tarafı Ordu nun , Orada yaşamasa da , Aslısı var 😂😂
Soyadı kanunu çıkmadan  soyadımızın sonunda zade varmış .
Zade torunuyum ben 🎈🎈
Ayyyy bu yazı yı okuyup ne sinir olan olacak 😂😂
O şimdi sinsirella ☺️☺️
            👇
Favori Şarkı 🎭

Bir sonraki yazı nın konusu 🎭🐝 şimdi aklıma geldi .Bu hafta bu konu yla ilgili çok şey duydum.

Eskiden insanlar gözü açılmadan kadınları , erkekleri  , Yaşı küçük , durumu kötü insanları zenginlere
Verirmiş ..
     Kadın - Erkek Farketmez .. Kadın zengin , erkek başka toplumdan da olabilir .
   
Atlanılan nokta , Şimdi çocuklar gözünü açar açmaz .
                           Akıllı Telefonla doğuyor ve oradan herşeyi biliyor , görüyor , öğreniyor .

O yüzden kendimizden yaşca küçük , ya da başka fakir toplumdan insanları hayamıza alırken dikkat etmeliyiz ✌️🎈

     Onların gözü sizden daha açık ve kaybedecek bir şeyleri olmadığı için ,
    Hırsları için , para için aklınızın alamayacağı şeyleri göze alır ve yapar ..

Devamı , Sonra ki yazı da 🎈











     

Yorumlar

Popüler Yayınlar