YAPABİLİRSİNİZ 🏆🎭❤️🎈

                         Efendim Selamlar 🙋🎈
Adı leyla ya , gösterdiğiniz ilgi ye  teşekkürler 🙈

Çok eğlenceli sonlar paylaştınız 😄😄😂😂

Ig da okuyup , story den okuyup , twitter dan okuyup , grubum dan okuyup , özelim e gönderdiğiniz
Bir çok yorum var .Tanıdığım , tanımadığım ...
    Hatta stalk layan ama beni görünce , yazılarını takip ediyorum deyip ağzından kaçıranlar ,
Sonra toparlamaya çalışanlar 😂😂  Ya da arkadaşına söyleyip , bana gelenler..

        Ay ben şimdi anlamadım ..Hangisi Aslı ? Yoksa Aslı Değil o zaman kim ?
Bunların hepsini Aslı mı yaşadı , yoksa gözlemledikleri mi ?
Gibi bir çok soru işaretleri olmuş ama bana sorulmuyor 🙈🙈

   Bana direk sorulanları tüm samimiyetimle cevaplıyorum .
Size sevgilerimi gönderiyorum ..

      Bu Adı ... Devam edecek ancak , bu yazı da bir dertleşelim bakalım ,

Nasılsınız ? İyi misiniz ?

Ramazan ayı nasıl geçiyor ? Yüzleşmeler ne durumda ?
Silkelendik mi ? Kendi içimize döndük mü ?
Derinlerde ne var , korkular , bastırdığımız duygular ,
Bize hata yaptıran , istediğimizle - yaptığımız arasındaki uçurumun sebebi ne ?
Bulduk mu ?
Derinlerde kaybolmuyoruz ama hatayı bulup ,
Yüzleşip sonra düzeltiyoruz , Anlaştık mı ?!

Sonra bozuşuruz ✌️

   ✔️ Hayattaki en önemli hedeflerden biri , İstediklerini elde etmek ,
         İkincisi ve Asıl Önemli olan da , Elde Ettiklerinin Tadını Çıkarmaktır .

İkincisi nde çuvallıyoruz ...

Elde ettikten sonra şımarıyor , bencillik yapıyoruz ..
Onca emek çöpe gidiyor.

Alın size ilk hatanız ???

 🎈 Elde Ettikten sonra kıymet bilip , özen gösterir ,
       Ben bunun için çok uğraştım , Ağladım .. Ama başardım
       Bundan sonra da (elde ettikten sonra ) Nasıl emek verdiğimi hatırlayıp ,
      Ona göre özenli davranacağım der ve buna inanır , üstüne koyarak daha da güzelleştirirsek ,

Tadından yenmez ❤️

Geçen de Sosyal Medya da Birisi Herkesin Gönlünden Geçen Bir İsteği , yazı ya dökmüş .

    ✔️ Önemlidir bir insanın onu tanıdığı gibi kalması ..
          Sevdiğini hissettirmesi ve  Seni Hiç Kimseye Değişmemesi .
         Gözü Dışarda olmadan sana bağlı ve ait kalabilmesi .
        Eğer bu Söylediklerimin hakkını verecek varsa gelsin başlasın  , demiş .

     Günümüz de  , Çıkarı İçin Kendini , Sevgisini , Sevdiğini , Ailesini  Satan o kadar kişi var ki ,

Umut tacirleri , Sevgi Tacirleri ..

Hayaller kurduran , Sözler Veren , Sonra da ortada bırakan ve Suçu başkasına atan ..
Başkasının emeğinin , hayallerinin , umutlarının üstüne ,
Başkalarıyla temizlenmeye çalışanlar ..

Ne uğruna ?! Mevki , Para ...

Sanıyorlar ki , Mutlu Olucam .
Yaptıkları Günahtan Gurur Duyuyorlar.

Nasıl da , Seni elde etmek için iyi insanmış gibi oynadım.
Hahahaha Sana Sözler Verdim , Hayaller Kurdurdum , Planlar Yaptık
Gelecekle İlgili de yaptım ki ,
Senin dikkatini çekecek hayaller kurdum ki ,
Bana inan , bana güven ..
İtiraf ediyorum zorladın beni ama ,
Başardım senin gibi birini bile elde ettim ve ,
Ortada bıraktım .. hahahahahaha

Yaşasın Kötülük , Yaşasın Bencillik , Yaşasın Egom , Yaşasın Olmamışlığım !!!

Vah vah vah vah !!!!

İşte Günümüz İnsanı ???!!!

Arkadaşlar , Akrabalar , Dostlar , Sevgililer , Eşler ...

📌📌📌📌📌 Bunların hepsi Gönlümüzden Geçen Dileğin İlkini Gerçektirdiğimiz ,
                           Özen göstermediğimiz için ..
                           Hassas duygularla dalga geçtiğimiz , Kötü ye kullandığımız için ..

Allah herkesin gönlüne göre verir.
Çıkar için satanlar , çıkar için satılır .
Siz endişe etmeyin 🙏
Size tuzak kuranlara , Allah öyle bir tuzak kurar ki ,
Neye uğradığını şaşırır 🙏
Hopppp kötülük sahibine geri döndü
Çok şey kazanacağım derken , çok şey kaybetti ..

O yüzden , Kötüleri Allah a havale edin .
Ah ın üstüne mutluluk kurulmaz.
Ağlatan , Gülemez 🙏

Siz yine de şükredin ve yolunuzdan şaşmayın.
Herkesin hakkettiğini verin ama Yine de size yakışır şekilde ..

      Şimdi Yukarıda Paylaştığım yazı nın , altını çizmek için tekrar yazıyorum .
Neydi ?

 📌📌 Önemlidir bir insanın onu tanıdığı gibi kalması .
             Sevdiğini hissettirmesi ve seni hiçbir şeye , hiç kimse ye değişmemesi .
            Gözü dışarda olmadan sana bağlı kalması ..

   ❤️  Hayatım da hiç bu kadar mesut olduğumu , içimin bu kadar genişlediğini hatırlamıyordum.
           Bir insanın diğer bir insanı , hemen hemen hiçbir şey yapmadan , bu kadar mesut etmesi
           Nasıl Mümkün oluyordu ?
                     Sabahattin Ali

Derinlikler de , Hataları ararken bulun ,telafi edin ,
Ve o derinlikten de , ancak bu sebeple çıkın ✌️🎈

Biliyorum , İnanıyorum , Yapabilirsiniz !!!

Siz de iyi olabilirsiniz ve gerçekten bunu hissedebilir ve hissettirebilirsiniz 💕

                               

Yorumlar

Popüler Yayınlar