TAKIM ARKADAŞI

    İyi geceler ahali 🙋

Seneler önce başladım blog yazmaya gezdiğim mekanlar ,tavsiyeler ..
Sonra bol bol iletişim yazıları 📝

      Bakmayın çok kişiye faydası oldu .Kimi stalkla dı , kimi okuduğunu beğendiğini söyledi .
Bizim de yaşadığımız şeylere dokundun ama biz içimizde tuttuk .
Kendimizi ifade edemedik , İyi ki yazdın bunları tek ben yaşamıyormuşum gibi bir çok yorumlar aldım ve alıyorum 🙏 Yazdığım yazılar gördüğüm ,duyduğum şeyler ..

             Ig dan özelden  👉 kıyafetlerim , gözlüklerim , mekanlarla ilgili merak ettiklerinizi
      Beğenilerinizi söylediniz ..
Bazen de , bakalım gündem de ne var ne yazmış diye baktnız ? Belki üstünüze alındınız ?
 Belki alınmadınız ?
        Tavsiye ettiğim mekanlara gittiniz ? Mağazalara vs ...
Lafı nereye bağlayacaksın Aslı Mı diyorsunuz 📝

       Paylaşmak güzel , Öğrenmek güzel , Örf ve Adetlerimiz , Saygı ,Sevgi , Ne istediğini bilmek , Kıymet bilmek ,Kendini doğru ifade edebilmek , Bencil olmamak , Kendin Olmak , Net olmak  ,Geldiğin yeri unutmamak , Kendi çıkarların için başka insanların üstüne basmamak , Allah Sevgisi ,Korkusunun olması , Ahlâklı olmak , Her konuda doyuma ulaşmak gibi bize öğretilen bu değerleri
Unutmamız gerekiyor 👊💪 ya bağladım aslında 📌

       Mütevazi olmak , Kibar olmak lazım ,Güvenmek ve layık olmak için çaba sarfetmek lazım
Son zamanlarda o kadar unutur olduk ki bunları o yüzden yazdım ...

        Giriş Bölümünde yazdıklarımda da şunu demek istedim .
Seviliyorum , beğeniliyorum ama mütevaziyim ve bunu kanıtlamaya ihtiyaç duymuyorum.. Özel de benimle kalıyor insanların güzel dilekleri 🙏🎈 kendimi bildiğim için tüm samimiyetimle teşekkür edip , Allah a şükrediyorum 🙏

         İnsanların net çizgileri olmalı , kişiye göre değişmeyen
Beni en çok mutlu eden şey Arkadaşlarımın bana her anlamda güvenmesi ..
Eşini , kardeşini ,sırrını ...Aslı yanındaysa sabaha kadar gez.. Aslı bak sana emanet ..
   O kadar önemli ki , Son zamanlarda duyuyoruz .En yakın arkadaşıyla sevgili olmuş ..
O ayrılmış , Arkadaşıyla ..
      Biz böyle bir toplum değiliz bir an önce kendimize gelelim ..
 Gezdiğim mekanları , Güzel anlarıda paylaşabilirdim .Ama Toplum  son Zamanlarda iyice yoldan çıktı ve ben de kendi mutluluğumu paylaşmak yerine , bu konuya değinmek istedim 📌

          Yanımızda olan insanlara dikkat edelim ..Kimi bizim yerimizde olmak istiyor , kimi çıkarı için ,kimi gerçekten sevdiği için ..

           Yola kiminle çıkacağımıza , Takım Arkadaşlarımıza çok dikkat etmeliyiz .
Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişmeyen,
Güvenilir , Terbiyeli ,Doyuma ,Tekamüle ulaşmış ,Saygılı ,Zeki ve her şartta yanımızda olacak arkamızda olacak insanlar olmalı ..
      Hem cins, karşı cins farketmeden ,
Başka sevgilerde teselli bulmaya çalışanlar Asla , Bir insana sadık kalabilmenin gururunu yaşamayacaklar...

 İnsanların  IQ Seviyesi düştükçe aldatmaya eğilimleri artar diye bir söz var ..

Kısacası Değerlerimizi Unutmayalım 🙏📌
    Hayatta aynı hataları tekrarlamak istemiyorsak Dostumuzu Unutmayacağız
Düşmanımızı ,Kötülüğümüzü 🎭 isteyenleride affetmeyeceğiz geri de bırakacağız ..

Hayatta ne istediğinize karar verin öyle hareket edin , ya siyah ya beyaz 🍃🍂 Gri ye yer yok 🔥
 Gözünüzü kapatın ne kazanacağınıza ,kaybedeceğinizi hayal edin ..
Hangisi sizi mutlu ediyor , Kalbiniz nereye ait karar verin .
Cesur olun ,Çabalayın sonra akışa bırakın ,ders çıkarın ,empati ve iletişim kurun ,Dik durun
Vicdanınızın Sesini dinleyin , Gerçek sizle yüzleşin 🍃💚
    Herşeyi bilmek zorunda değiliz ,hata yapabiliriz ama pişman olmalı ,ders çıkarmalı ve tekrarlamamalıyız ..Utanmalıyız ...

Hepimiz insanın bunu unutmamalıyız ..Kendin ol ,Kararlı ,Cesur ol , Dürüst ,Güvenilir ol ..

Demişken Kayıtdışı diye bir dizi başlamış ..Öyle güven testleri var ki aman aman  adam zehir gibi
   Başka bir yazıda bahsederim göz atın diziye , Ne kadar sürer bilmiyorum ama benim dikkatimi çekti....

Gece ye uygun bir sözle bitireyim ,

İnsan uyuduğu yere değil ,
Yanında uyumak istediği kişiye aittir 🙏

İyi geceler 💫💤✨😘

       

       
           
       

         
       

Yorumlar

Popüler Yayınlar