HAYAT BUGÜNDÜR O DA BUGÜNDÜR

   Hepimizin bildiği gibi  hava durumunun ruh durumumuzla etkisi çok büyük 🌞
Gökyüzü hepimizi allak bullak etti ..
Retrolar ..geri gitmeler ..tutulmalar ..

       Hepsi bizim iyiliğimiz için emin olun
Bazen her şey üstümüze geldi . Bazen hakkımızı yenildi ve kötüler kazanıyor gibi oldu
 Nasıl bu kadar kötü olup hala utanmadan geziyor ,tozuyor dedik.
Bazen  paylaşımlarla bunalttılar , Bazen kendi kabuklarına çekildiler ..
  Kısacası hepimiz kâh üzüldük , Sınandık ..Kâh sevindik
Sınavlardan geçtik ..
       Öyle kolay mı , hayat sınavından geçmek
Ders almadın  mı , başka kişilerle yine aynı şeyi yaşa
Ders almadın mı ? Yine yine .. başka suretlerle ..

      Ders alana kadar , kendinden kaçmadan ,egodan ,kibirden ,kötülükten sıyrılana  kadar ,
Yalan , sahtelik ,aldatma , karaktersizlik vs..
    Allah Sağlıkla  Sınamasın da hepsi bir şekilde halledilir

İstediğin kadar , kendinden kaç ,
İstediğin kadar ,olmadığın biri gibi davran ,
İstediğin kadar , Yarı yolda bırak ,Ah al ..
İstediğin kadar ,Özgürlüğüme düşkünüm ,kısıtlanamam ,kararsızım ,bağlanamam maskeleri takın .
    Söz vermekten kaçının , Başınıza buyruk gibi davranın ,Derin Aşk yaşamaktan korkun ..
🎭 Bilinçli , Bilinçsiz 🎭 Maskeler takın ,takalım ..

        Herşeyin bir sonu var , doyum noktası var

Önemli olan zorlu yollardan geçerken , Kendimize  olan saygımızı  kaybetmemek.
Geride kırık kalpler , izler bırakmamak..

       Ben de bu yollardan geçtim ama hiçbir zaman sorumluluğumu unutmadım..
       Ben de bu yollardan geçtim ama kimseyi çıkarım için kullanmadım
Kimseye zarar vermedim ..
Parasının üstüne yatmadım
Duygularıyla oynamadım gibi
  Ne yaptıysam kendime yaptım ,doydum.Dersimi çok sağlam aldım demek çok önemli ✨

      Herşeyin bir adamı var

En önemlisi de , Fırsatları zamanında kullanmak ,kaçırmamak
   📌 Çok iyi para kazanıyorum ,paraları paraları saç saç dersek , SONUÇTA ÜZÜLEN biz oluruz
         Çok iyi para kazanıyorum yarın ne olacağı belli değil ,yatırım yapmalıyım dersek, KAZANAN oluruz.
📌Ne evleneceğim ben ya sorumluluk alamam ,istediğim saatte gelir giderim
    Her gün farklı insanla uyur ,uyanırım ...dersek ,ÜZÜLEN BİZ Oluruz .
❤️🍃 Artık yeteri kadar gezmeye ,içmeye doydum herşeyin bir sınırı var .
            Artık sevdiğim ,güveneceğim insanı bulduğum zaman , Evlenirim..
Eve gelince beni karşılasın ,film izleyelim ...KAZANAN BİZ Oluruz gibi ..

         İşte bazen fırsatlar görünen yerde olmuyor ..Bizim farkındalığa ulaşmamız gerekiyor ki ,
Farkedelim ...
   Bunun içinde Sağlık ve Herşeyin Hayırlısının olmasını istemek gerekiyor
Yapmak için yapmamak ,İçine sinmeden yapmamak gerekiyor.
    Bütün olarak düşünmek gerekiyor .Saygı ,Örf -Adet , Güven , Karakter ,İnanç ,Aile bunları da baz alarak yola çıkmak gerekiyor tabii ..

        Herkesin önce kendine sonra ailesine , soyadına eşine ,çoçuğuna karşı Sorumluluğu var
   Hiç kimsenin kimseye üzmeye ,hayal kırıklığına uğratmaya hakkı yok.
   Merakta bırakmaya hakkı yok ..
      Nereye gittiğini söyleyeceksin
      Aranıldığında telefonlara bakacaksın
Sana güvenen insanların güvenini boşa çıkarmayacaksın bu kadar Net !!!
Herşeyi karşı taraftan beklemeyeceksin ,
     Sevilmek istiyorsan , Sevecek
     Saygı duyulmasını ,ilgi gösterilmesini istiyorsan , Sen de yapacak
    Özel olmak istiyorsan ,Özel hissettireceksin.
  Ne yaptım da ne bekliyorum sorusunu sormalıyız kendimize
Kendimizi kandırmadan , Başkalarına suç atmadan tabii ..
  Trip atana trip le cevap verilmez
  İnat edene inatla cevap verilmez
        Gökyüzü karnaval gibi işte amacı bize bunları göstermek
Kendinle yüzleş !!!   Kendine  gell !!
Her zaman şans vermem insanoğlu bunlar uyarılar diyor  !!!
Fırsatı iyi değerlendir 👊
    Yanındaki İnsanlara dikkat et !!!
Kim dost , Kim düşman farket
Kim güvenilir , kim değil 👀 dört aç diyor ..

           Allah hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

🌵Güvenmek senin salaklığın olabilir ama güvenini kırmak karşıdakinin  karaktersizliğidir ..
   ❤️Aşk bir seferdir .Bu sefere çıkan her yolcu , istese de istemese de tepeden tırnağa değişir .
Bu yollara dalıp da değişmeyen yoktur .Şems Tebrizi
✨🎈 Açık sözlü insandan korkma , Ondan zarar gelmez ;
           Kendini olmadığı bir insan gibi gösterenden uzak dur ?!
 Bu yazımı anlatan Anlamlı Sözler 📝🍃🍀🌵💚🍩

Hayat bir gündür o da bugündür 🙏
Kabuğunuza çekilin kısa sürsün ,
Yüzleşin 🎭
Ve iyi insan olmak için adım atın ..
Doğru insanlarla yola çıkın
Size güvenen insanları yarı yolda bırakmayın ..
Karşıdan ne istiyorsak siz de verin
Sağlık ,Saygı ,Sorumluluk ,Vicdan gerisi geliyor zaten 🙋🌺

     
     
       

   

Yorumlar

Popüler Yayınlar