SORULAR ÖNEMLİ

        Herkese mutlu haftalar 🙏🍃💌👣
Son zamanın konusu Aldatmaydı.. Her yer bu haberlerle çalkalandı .Ben daha önceden yazmaya başladım✌️ İlla ünlü olmak gerekmiyor dikkat çekmesi için ..
Neden bu konunun üstünde bu kadar duruyorsun demeyin 🎭
Herkesin sorunu kiminin görmezden geldiği ... Sadece erkekler değil ..
Kız kıza da yapmıyor mu ??? Aldatma sadece tensel olmuyor ki ???
Dostluğunu  kullanma , Dostunun düşmanı dostumdur ,mantığıyla yaklaşımı da ,Aldatma ✌️
      Kandırdın ,karşıdakini salak yerine koydun ..
      Görünen iyilik maskesi , arkadan ne işler ne işler dedik durduk
Konuyu fazla uzatmayacağım 🙈🙈 Ne yaparsan kendine yaparsın ..Kendini kandırırsın 🌵
     Bu konudan yeteri kadar bahsettim . Üstüme düşen sorumluluğuda fazlasıyla yaptığımı düşünüyorum. İnsanlık adına ...merak edenler önce ki yazılara bakabilirsiniz 📝📌

              Gelelim güzel konulara ;
Gökyüzü karnaval gibi diyorlar ..Bizler de deneyimliyoruz
Ne ektiysek onu biçiyoruz 😄😄
Kiminin her şey üstüne üstüne geldi ,
Haksızlık yapan , güldü oynadı ..
    Sonra 😅😅 Hak yerini buldu .Allah a sığınan mükafatını gördü
    Herkes her zaman ki gibi hakkettiğini yaşadı,yaşıyor .
 ⭐️⭐️⭐️⭐️Köprüden Sonra Son Çıkış ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
         Kendinizle Yüzleşin 🍇 Kendinize Şu Soruları Sorun 🍉
📌 Ben Kimim ?
✨ Nasıl Bir Yaşam İstiyorum ?
🍃Yaşamda Neler Yapmak İstiyorum ?
🎭Güçlü ve Zayıf Yanlarım Neler ?
❤️Nelerden Hoşlanıyorum ?
🌵Nelerden Hoşlanmıyorum ?
     ⭐️İnsanlarda Aradığım Özellikler Neler ?
     🌺Bunlar benim için Neden Önemli ?
      💚Hangi tür insanlarla Anlaşıyorum , Anlaşamıyorum ?
     ✌️Nelere tahammül Edemiyorum ?
🍀🍃 Neden Sevdiğimi ilk  Sıraya koymuyorum ?
🍃🍀Neden Kendi hayatımla ilgili sorumluluk almaktan çekiniyorum ?
         👣👣Neden gereksiz yere başka insanların Sorumluluğunu Alıyorum  ?
📌📌Neden Duymak İstemediğim Doğru şeyleri söyleyen değil ,
          Yalan olduğunu bile bile çıkarcı insanları çevremde tutuyorum .
🌵🌵Neden Hata Olduğunu bile bile üşengeçliğimden ,
         Sorunları görmezden geliyorum ???
⭐️⭐️Neden Hata yaptığımda Özür Dilemiyorum ?
⭐️⭐️Neden Sorunu Muhattabıyla Çözmüyorum da ,
          3.Kişilere Anlatıyorum ?
👊👊 Neden Gurur ,İnat Yapıyorum ?
👊👊Bana ne kazandırıyor ?
         
Evet Sorular uzun ama Tek Tek okuyun Ve sorun !!!
Bunların cevabını verelim ki , Mutluluğu hakkedenlerle  mutlu mesut yaşayalım 🏡❤️
   🍀🍀Dinleyeni olmadığından değil ,Anlayanı olmadığından susar insan
   🍃✌️Asla kimsenin duygularıyla oynamayın , Oyunu Kazanabilirsin ama
              Hayat boyu kaybedersin ...
Size Ailenize saygısızlık yapanları Affetmeyin ..
Sizi Seven Ailenizi de sever , Saygı gösterir bunu unutmayın ..

Seviyorsanız ,Seviliyorsanız Kıymetini Bilin
Çıkarcı ,Kıskanç insanların gazına gelip ,
Sevginizi Harcamayın ,harcatmayın !!! Sadece Siz ❤️Sevdiğiniz ve Aileniz 💚🍀
                   Sonunda şu sözleri Unutmayın !!!📌
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️   Kıskananlar Olacak
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️   Ayrılmanı Dört Gözle Bekleyenler Olacak .
   🎭🎭🎭🎭🎭   Kötü Niyetle Aranız Nasıl Diye Soranlar Olacak 🎭🎭
  ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Bunları Bilin ve İlişkinize Sahip Çıkın.
                 ❤️💌 Çünkü kötü niyetli insanlar hiç bir zaman eksik olmayacak (Mert Koçaktan alıntı )
Tüm samimiyetinizle bu soruları sorun!!! Ve bu Sözü unutmayın !!!!
Ona göre karar verin ve hayatınızı şekillendirin ✌️🎈
Sonra kimseye suç bulmayın ✌️❤️

        Bu hafta şanslı bir haftaymış diyor , Astrologlar ✨
Sakin olalım ve Sorunları görmezden gelmeyelim ..
Söylemek istediklerinizi yazın ve Gönderin gerekli kişiye 💌💌💌💌💌

                       Huzurla , Sevgiyle Kalın 🎶🍃🍀❤️💌

Yorumlar

Popüler Yayınlar