SANAL ALEM DEYİP GEÇMEYİN

    Herkese İyi Geceler ☕️☕️
Yatmadan önce okumak isterseniz , olmadı ,Sabah  kalktığınız da göz atarsınız ☀️
 Uzun zamandır dikkatimi çeken ,hepimizi esir alan ,işin gerçeği hayatımızın %80 lik kısmını
Kapsayan ,teknoloji den bahsetmek isterim .

       Herkesin karakterine ,vizyonuna göre kullandığı ,Sanal alem de olsa dikkat edilirse
İnsanların beğenilerinden ,paylaşımlarından ,kendini ,duruşunu belli ettiği ,Sanal Alem
     Ben Sanal Alem'in ,Ama Bu kadarına da ,Yok Artık Kısmına Değinmek İstiyorum..

Biz bize sohbet edelim ,Aldınız mı Kahvenizi ,çekirdek mi aldınız .O da olur 😄😄
Hadi başlayalım ;
    - Hepimiz Sinsirellaları çok iyi biliyoruz ☺️😊
İnsanlar bazı insanlar hakkında bazı söylemler de bulunur.Tabii arkasından 😂😂
Sonra sanki bunu o dememiş gibi her fotoğrafını beğenir hatta yorum bile yapar .
Ponçiğim benim , Kibar cığım, Tosunum ,Paşam ,kraliçem,piremsesim 😝😝
  Eeee hani o kötüydü .Haklısın da çok kötü biri ..Niye kötü insanı listede tutuyorsun.
Üstüne beğenip ,yorum yapıyorsun.
     Gerçekten sevdiğin kişiyi de ,beğeniyorsun kalp kalp ,
     Kötü olduğunu bildiğini de , Oldu mu bu şimdi ..
Asla kabul etmediğim bir şey ,Seven ile Sevmediğini eş tutmak..
   Hani Sevdiğinin farkı ,O içimde ..
Banane yahu içinden Mr mıyım ben içini göreceğim.Hissettir ...
    - GELELİM Benzer ama bir değişik vakalara
Bu sefer kişilerden zarar görüp ,Hala o insanlarla görüşenler..
Kadın ,Adam'ın  adını yaşlı bir kadınla çıkarıyor .Doğru yazdım.Adam ın adını 😂😂😂😂
Maalesef Böyle zamanlara geldik 🙈🙈
Adam'ın bundan haberi var.Haklı olarak kızıyor ,çok üzülüyor .
Sonra ne mi oluyor ?
Suçlanan kişi atılan iftirayı unutuyor .Onu listesinde tutuyor.Hiçbir şey olmamış gibi like like 🙈🙈
Bir de fotoğraf çektirip paylaşıyor ..
    Siz de görüyorsunuz değil mi ?
Listede olmasa da ortak arkadaşlar ,beğenilerden sayfaya düşüyor.
Eeeee hani kötüydü ,Sana bunları yaptı...Cevap veremeyip konu değiştirmeye kalkışıyorlar..
İşte o zaman o kişi le kaybedenler klübüne hoşgeldiniz oluyor.
İkili oynuyor diye düşünüp ,hopppp geri o kişiyi de alt listelere alıyorsun.

Ha Bir de Emek Hırsızları Var 👊👊
İnsanlar kendi Emeğini  , Dantelini ,Keçelerini ,Tablolarını,Pastalarını,Ahşap Boyama larını yapıp ,paylaşıyor .Para kazanmak için uğraşıyor .
     Bir bakıyorum 10 kişi beğenmiş
Evine katkı sağlayacak almayacaksan bile beğen ki ,teşvik et ..
Yok kıskançlık var ya , Onu beğenirler mi .
    Bir bakıyorum kadın kendi yapmış gibi tabloları ,Kekleri , Başlangıç Yemeklerini ,Dantelleri beğeniyor. 80 kişi beğenmiş..
    Hazır olanı hopppp kopyala yapıştır gelsin like lar
    Emek ver ,Zaman Harca  gitsin like lar
Bu mu emeğe saygınız yahu
Aferin böyle düşünmeden anlık hareketler yapmaya devam edin 👏👏👏👏👏👏
   Şimdi başka vaka mübarek bitmiyorlar ki ,
Diyorum ya ,Sanal Alem diye geçmeyin .Kim ne nedir ,fikir sahibi oluyorsunuz.

       Adam kıza aşkını ilan ediyor .Kız Hayır olamaz diyor .Sinirleniyor.
Sonra hopppp teyze oğluyla tem otoyolların da ,hoppppp kına da ...
Samimiyetsiz insanlar ......
     Buraya gözlemlerimi yazdım ama kendi adıma şunu söyleyebilirim .
Ben bana kötü dediği insanla görüşen ,paylaşımlarını beğenen
Hatta paylaşımlarını silmeyen..
Bana gelip Canımsın ,Balımsın deyip ,
Tutup basit insanları da beğenen,Yorum yapan insanları ,
Ciddiye almıyorum ...
Beni seven herkesle eş tutmayacak
Özel olduğumu hissettirecek
Bana anlattığını başkasına anlatmayacak
Söylediğiyle yaptığı bir olacak
Herkes mavi boncuk dağıtmayacak
Kadın ,Erkek hiç farketmez..
  Ben direk muhatap olduğum insanla konuşurum.
  Takdir ettiğimi ,hata olduğunu
  Duyduklarım doğru mu diye sorarım..
Fikrimi söylerim ama haklısın deyip hala beni umursamayıp , burnunun dikine gidene de  karışmam

      İçinde kötü niyet barındıranlar herkesi kendi gibi bilir...
Şunu da ,Unutmayın ; Kendine Güvenen Düzgün İnsanların İspata İhtiyacı Yoktur.
   Özünüz Sözünüz Bir olsun yeter
Sanal Alem kafa boşaltıyorum demeyin sakın ,
Karakterinizi Belli ediyorsunuz...

             Saat ne kadar geç olmuş 🙈🙈
Hadi İyi Geceler 🌙Hayırlı Cumalar 🙏


   

Yorumlar

Popüler Yayınlar