KENDİNİZLE YÜZLEŞİN

       Merhabalar Efendim Nasılsınız ? Keyifler Nasıl ?
En son yazdığım yazıyla ilgili ne güzel yorumlar geldi 😄😄
Herkesin gördüğü , yaşadığı şeyler ..Kimi görmezden geliyor , kimi benim gibi paylaşmayı ✌️
Tercih meselesi 👍
      İyi niyet çok önemli .Kendin gibi olmak ..Ne istediğini bilmek ,Net olmak ..
     Bencil olmamak ..Sen Mutlu Olacaksın diye ,Başkalarını mutsuz edemezsin.
     Tıpkı temizlik yaparken , yeni temizlik yapmış komşunun ,temizlediği evi kirletmeye hakkın olmadığı gibi ..
    Sen eğleneceksin diye ,Gecenin 03.00 de kahkahalarla gülerek ,insanları rahatsız etmeye hakkın olmadığı gibi ...
      Bunun adı ; BENCİLLİK VE SAYGISIZLIKTIR
Kendini düşünerek başkalarının sinirini bozmaya ,
Başkalarının hayallerini yıkmaya kimsenin hakkı yok..
   Kul Hakkı  çok önemli .Allah bütün günahlarımızı affetsin 🙏🙏🙏🙏🙏
- İletişimi seviyorum ve herşeyin konuşularak çözüme ulaşacağına da ,inanıyorum .
 -Girdiğim ortamlar da ,Merhaba demeyi ,Gülümsemeyi seviyorum.
Alışverişte ,Asonsör de .. Ama Saygısızlığa karşıda tavrım nettir ..
Bir iki göre aynı ortamda bulunduğum insanların bana gönlünü açtığı çok oluyor .
Bu beni çok mutlu ediyor ☺️😊
Net olduğum,Güvenilir olduğum ve düşünmeden konuşmadığım için ,karşı tarafı yargılamadığım için   Anlattıklarını Düşünüyorum 👊👊👊👊
   Sevmiyorum ben de , Kendi başına geldiği zaman farklı davranan ,Yorum yaparken başka davrananları ..
     Herkes yaşadığı sıkıntı yı unutuyor .
     Akıllarınca kendilerini sağlama alıyorlar
     Sonra boş boş yorumlar yapıyorlar.Siz belki unutuyorsunuz ya da unutmuş numarası yapıyorsunuz ama inanın insanlar unutmuyor 😂😂
    Asaletinden susuyor 😉
Şimdi neden bu konulara girdim 😄
  Geçen gün kuaför e gittim .Hemen hemen gittiğim zaman karşılaştığım sadece Merhaba,Nasılsınız?
Samimiyetin de olduğum bir kişi ,
      Durup dururken ,Bana özel hayatını anlattı o kadar üzgündü ki ,
Gözleri dolu doluydu.
Ben de burada anlatmayacağım tabii ki , anlattığı şeyi ..
Başlık 5 senelik sevgilisinin onu aldatması ,aileler de tanışıyor.
Ne kadar kötü bir şey ya ,
    Sen güveniyorsun ,hayal kuruyorsun ,emek veriyorsun ,fedakarlık yapıyorsun ,
En önemlisi ailenle tanıştırıyorsun ve Sonuç  , Aldatma ..
Kiminle aldatıyorsun ,Vasıfsız insan içine çıkmayı bile bilmeyen bir ...
Peki Nasıl kandırıyor ,erkeği 👋
Magdur Numarası Yaparak 👈
Hayat bana kötü davrandı ,Ailem in durumu kötü ,
Annem ,Babam yok ,hastaydı ben baktım.
Tek isteğim mutlu olmak ,çocuk doğurmak .
Sevgi ye , Açım .Sen de beni anladın ,sevgi gösterdin .Ben de sana yapışır bırakmam
Sonuç erkek bu tuzağa düşer ve nişanlanır ...

    SADAKATSİZ ERKEK YOKTUR !
    SADAKATİ SINANMAMIŞ ERKEK VARDIR !
TEK BİR KADINA AİT OLMAYI BECEREMİYORSAN !
YÜZÜNDEKİ ERKEKLİK MASKESİNİ ÇIKARACAKSIN 💪💪

        ÇAĞIMIZIN HASTALIĞI SEVGİSİZLİK !BENCİLLİK !



ALLAH AKLI CEBİNİZ DE TAŞIYIN DİYE VERMEDİ

İRADE DENİLEN !NEFS DENİLEN ŞEY ,



ALLAH 'A OLAN İNANCINIZ ,
AİLE TERBİYENİZ VE KARAKTERİNİZLE İLGİLİ 👈

BU kadar Salak mısınız ? Bu yaşa gelmiş hala İYİ ile KÖTÜ ayrımı yapamıyorsunuz ?
BU kadar Ezik misiniz ? Her orasını burasını açana kanıp ,her madur numarası yapana inanacak kadar ..
  Hoşunuza mı gidiyor , 5 çayı sohbetlerine konu olmak
  Kul Hakkı almak..
 Bu kadar mı , Sevgisizlikten  Gözünüz Kör  Oldu.
 Bu kadar mı Anlık Zevkler için , Nice Hayalleri ,Emekleri Heba ediyorsunuz.
      Sanıyor musunuz ki , Yanınıza Kalacak ..
      Kul unutur ama Allah unutmaz
O kız ve onun gibi bir çok insan belki bu acıyı unutacak ama Yüce Allah  O Haykırışları Unutmayacak 🙏🙏🙏🙏
   Suçluluk Psikolojisi bir de kız ortaya çıkarınca ,
  Gelsin hakaretler ,Gelsin Yalanlar ..
Hiç olmazsa  , İnsan utanır ,özür diler
Bu neyin pişkinliğidir ki , hakaret ediyorsun ,
Bir de olayı anlatıyorsun..
    Sanıyor musunuz ki ,Mutsuzluğun Üstüne , Mutluluk  Kurulur.

    Sanıyor musunuz ki , Vicdanınız rahat olacak ...
   
Oysa ki ;

    Ben hatamı anladım .Ne söylesen haklısın .
    Kaybettiğin güveni tekrar geri kazanmak için elimden gelenin de fazlasını yapacağım.
    Artık bu kadar zayıf olmayacağım,
    İnsanları nereye koymam gerektiğimi ,öğrendim
    Senin dışındaki ,tüm kadınların ,Cenaze namazını kıldım.
Geçmişi geçmişte bırakalım
Aşkı büyük olanın ,İmtihanı da büyük olurmuş
Sevgi adına ,Ne yapabiliriz ?
Bunu Düşünelim ,Deseydi İnanın Çok daha Farklı Olacaktı.

Sözcüklerin gücü ,İletişim Ne kadar Önemli
Düşünerek konuşmak,İnsan olmak ,Empati kurmak ,ne kadar önemli

   Maalesef hatayı yapan kişi daha da çamura batmış
   Ego,erkeklik gururu devreye girmiş
  Kuyruğu dik tutmak için ,kızın kalbini kırmış.

İnanın çok duydulandım ..Kız ın o kadar canı yanmıştı ki ,
Gözlerinden usul usul yaşlar öyle süzüdü ki ,
Ben de ağlamamak için kendimi zor tutttum

Ve dedi ki ,Geçenler de karşılaştım kız o kadar pis bir makyaj yapmış kıyafet giymiş ki ,
O kadar vasıfsız ki ,

Demek ki ,bu adam böyle birine layıkmış.
Allah beni korumuş dedim ..

       Her insanın yaşayacağı şeyler ..
Bu yaşanmış olayı hepİmiz okuyalım ki ,
Kendi bir anlık zayıflığımızın sonuçları ,Nerelere Varıyor görelim

Rİca ediyorum ,Kendimize olan saygımızı kaybetmeyelim
Sıkıntılarımızı konuşarak halledelim
Arkadan işler çevirerek,
İnsanları Salak yerine koyarak değil .
Ve ayna ya bakın ne görüyorsunuz
Gördüğünüz şeyden memnunsanız ,sorun yok
Değilseniz, kendiniz ile yüzleşmenin
Kendinizi ,etrafınızdaki insanları değiştirmenin vakti gelmiştir.
   








Yorumlar

Popüler Yayınlar