HAYAT MUTLULUK BULAŞTIRINCA GÜZEL

                                Hava kapalı kar da yağmaya başlıyor ❄️
Bomba haberlerim var size 😄😄
Geçen hafta öyle şeyler oldu ki 😂😂😂😂😂😂
    Ben sürekli yazıyorum ya ,iletişim çok önemli ,mutsuz insanları etrafınızda tutmayın.
    Cahil psikolojisi bozuk insanlar , Sizin kalitenizden yararlanmak ister ,
İlk önce balım ,ponciğim böyle tiplere dikkat edin ..Bazen de dikkat etseniz de ,gelir sizi bulur.
   Bunun sebebi de ,siz dikkat etsenizde ,sevdiğiniz insanların dikkat etmemesinden sizi de etkiler
Sürekli bahsediyorum ..Görüyorum ,duyuyuyorum..

    İnsanların ağzından çıkan bala dikkat edin ,İçinde zehir olabilir .

Böyle bir şey yaşadım ..Aslında baştan beri farkındayım da ,ne zaman maskesi çıkacak diye bekliyorum.Nereden anladın derseniz ?
     Sürekli ağzından bal damlıyor
     Ben ne yaparsam ,aynısını yapıyor
     Ben saçıma fular bağlıyorum ,hemen fular bağlıyor
    Bir dediği ,bir dediğini tutmuyor .
    Söylediğini inkar ediyor ya da konuyu değiştiriyor.
    Kendince insanlarla ilgili bilgiler soruyor , öğrenmeye çalışıyor .
    Hashtag lerimi bile taklit ediyor.
O kadar salak ki , hemen konuşmanın arkasından yapıyor
Ben kurabiye yapıp ,paylaşıyorum o da 😂😂😂😂

Bu kadar tesadüf olamaz .Çünkü Ekran Görüntülemesini bile anlatıcam diye çok uğraştım
Düşünün teknoloji özürlü ..
    Taklit etsin .Aslını yaşatır 👊👍
Sıkıntı şu ,
    Bana benim de tanıdığım biri ile ciddi iddialar da bulundu.
O kız dengesiz ,uzaklaştığım iyi oldu .O .... Yattı .Yer bilgisine kadar
Sen niye okudun diyeceksiniz .
Söylediği kişi benim akrabam ve o da kendine bakmaz hep çevresiyle kavga eder
Dikkatimi çekti .Mesajları okudum.
    Sonra bir baktım .Dengesiz dediği ,İftira attığı kişiyi takipe almalar,Fotoğrafını beğenmeler.
Ben de net bir insanım ve rahatsız olduğum şeyi sorarım.
   Dedim ki ,Sen bana kötülediğin ağır iddialar da bulunduğun birini ,neden begeniyorsun ?
Neden ikili oynuyorsun ?
 Ben ikili oynamıyorum .Gelir de gider de ,Çok istiyorsan  sen de takip et
😂😂😂😂😂😂 öyle mi dedim .Ben cevabımı aldım.
   Mesajlarını silmedim ,hepsi kayıtlı duruyor deyince ..Tabii ki Sustu 👊
Hiçbir şey olmamış gibi devam etmeye kalktı ..
   Sen giderken ben dönüyordum .
Kendini bir de bir şey zannediyor .Tutarsız ...
Dediğim gibi ben senin tutarsız hareketlerinden şüphelendim.Tabii ki mesajları garanti altına aldım
Biliyordum bir yerde tökezleyecek..

Böyle insanların bir süreleri vardır .Uyarırım ,tavrına bakar ve gözlemlerim.
Hata yapmamak için tavırlarına bakarım.
Söylediği ile yaptığı bir mi ?
Yüzleyince tavrı ne olacak ? Yalan mı konuşacak ? Kendi suçunu bastırmak için çirkinleşecek mi ?

Bir de kızın sıkıntılı olduğu şurdan belli ,

Hayali bir işi ve Hayali bir sevdiği insan var

O işe asla gitmiyor ama sürekli iş arası mola diyor 😂👍👍👍😂
Adam ın haberi yok .Yaptığım bütün paylaşımlar bana ben biliyorum diyor.
Allah şifa versin ..
  Kendi hayatını yönetemeyen insanlar ,Sosyal Medya da kendine ,Hayali Hayatlar yaratarak.
Bir de gerçek zannedip ,paylaşıyorlar.
Kendilerini komik duruma düşürüyorlar..


Bunları paylaştım.Dikkat edin 👊

Bunları detaylı yazdım ki , Tutarsız , Ruhsal Sorunları olan insanlar çok fazla ..
Sizi üzmesine izin vermeyin ve çevreniz de tutmayın 👊👊

Hep başka hayatları ,Gözlemleri paylaşmak olmaz 😄😉
Benim için bir kayıp olmadı zaten değerli değildi.
Hayat bir oyun ve araya böyle insanlar kendiliğinden giriyor ve çıkıyor ✌️🎈

Başka vakaya gelelim ,
Kendini beğenmeyen ,Çirkin bulan ve Kıyafetine özenmeyen ama Güzel İnsan yanında kendini çirkin bulan.Özgüveni olmayan ,İçindeki bastırılmış takıntıları ,sessiz kişiliğinin altına bastırmış ,
Mutsuz İnsanlar ...

   O kadar çok rahatsız insan var ki ,
Evli kadın ,eski aşkında aklı kalmış .Adam da evli ..
Ama hala takipte ..Uyarınca da, sahte hesap açıp ,beni ilgilendiren birini takip edip ,fotoğraflarını beğenen ruh hastaları..Hayalim....ismi ..Pessss gitmiş takip etmiş.Bir de fotoğrafını beğeniyor.

Allah aşkına sizlerle görüşmüyorum.Cevap vermiyorum.Umursamıyorum
Israrla Muhattap almayınca ,
Çirkinleşmeye devam ediyorlar.
Zarar kime kendilerine
Bu kadar ezik ,Bu kadar Hazımsız olmayın ..
 Mutsuz İnsanlar ,mutlu olan hayatları kıskanıyor

Ruhu yalanla beslenen insanlara ,doğrular zehir gibi gelir..
Ben sizin hatalı bulduğum şeyleri neden kabul edeyim

Kendi ışığına güvenen ,başkasının parlamasından rahatsızlık duymaz .Victor Hugo 👍✌️

Bu çok zor diye ,İsyan etmek yerine ,Bu tahminimden daha fazla zaman gerektirecek

Ben mutsuz olmak yerine kazanımlarıma bakarım Ve birinin kalbini kırdıysam.
Elimden gelenin fazlasını yaparım ve Gönlünü Alırım.

Kul Hakkı ,Yalan ,Dedikodu,Vicdan rahatlığı ,Güven ,Özgüven ,kendini sevmek bunları önemli başlıklar...

      Bu olaylardan tabii ki ,Ailemin ve Sevdiklerimin Haberi Var
Hepsi tavrımdan dolayı takdir etti 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Asla kalitemi bozmam..

İnsanlarla tanışırken değil ,Tartışırken Tavırlarına bakın 👊👊
O zaman surattaki maske çıkıyor .
Sebzelerin mikropu çıksın diye sirke koyarız ya ,
Yüzeye çıkar parazitler ,İnsanlarda öyle ...

Bu tarz Anksiyete Bozukluğu Olan çok kişi var
Ve hep kendileri Mutsuz olduğu için ,Mutlu İnsanlar Onları rahatsız ediyor

Hayatıma almasam da ,dediğim gibi dolaylı kişilerden beni de ilgilendiriyor.

Bunları detaylı yazdım ..Daha temkinli olun diye

Hayatta bu tarz insanlar var 👍👍O yüzden tüm yazılarımda çevrenize herkesi almayın
Karşılaşırsanız da , hayatınıza istediği yere yerleşmesine izin vermeyin
     ATI ALAN !ÜSKÜDAR'I GEÇER DE
     AH I ALAN SIRATI GEÇER Mİ
Bunu düşünelim 🙏🙏🙏🙏🙏

Zamanımızı ,Sevdiğimiz İnsanlara ayıralım
Sahte insanlar ,Sahte Kalabalıklardan uzak duralım

Bu arada yazılarımı okuyanları story de olduğu gibi görebiliyorum 😂😂😂🙈🙈
Sinsirellalar ,Gizli gizli takip ediyorsanız ya komik oluyor kızlar 👊👊

Sevdiğinizin kıymetini bilin
Sevginizi gerçek sevdiğinize harcayın
Başkalarının hayatlarına  değil ,Kendi hayatlarınıza odaklanın
     Hata yaparız ,yapacağız da
Önemli olan , Yapılan her hatadan ders çıkarmak ,kendine olumlu şeyler katmak ve o hataları tekrarlamadan , daha iyiye devam etmek..

       İmtihan ne kadar zorsa ,Sonuç o kadar güzel ve kıymetli olur
Her zaman şükür 🙏🙏🙏🙏🙏Her zaman tevekkül 🙏🙏🙏🙏🙏

Allah sağlığımızla sınamasın 🙏🙏😊😊😊😊

Hadi sizler içinde geç değil ,
Kendinizle  yüzleşin ve kendinize iyilik yapın
Kıskanmak yerine ,Üretin dedikodu değil ama 😂😂😂🍭🍭
İyilik ,mutluluk bulaştırın 😊☺️
        Hayat sevdiklerimizle güzel ❤️❤️



Yorumlar

Popüler Yayınlar