ASLI AŞK_I TARİF

İki yazı öncesinden tarif vereceğim size takipte kalın dedim.
Yeni sezon  başlarken sık sık fragmanların dönmesi gibi oldu biraz farkındayım.
Biraz heyecan olsun istedim..
Her an tatlı yaramazlık yapar bir halim var
Beni tanıyanlar bilir,yine aklından bir şey geçiyor..
Niye gülüyorsun,hayırdır diyenleri duyarım..
Ancak bunların hepsi inanın tatlı şeyler,kötü şeylere çalışmaz kafam..
Şimdi aklınızdan geçenleri alayım ???
Ne tarifi olabilir ?
AŞK HIMMM DEĞİL
BU ara çok bahsediyorsun,ADAMLIK
O DA DEĞİL
PASTA,EVETTTTT BİNGO BİLDİNİZ :)
   Moda'dan az da olsa bahsettim.Ancak size hiç tarif vermedim.
Neden Moda Blogger'ı olmuyorsun.Çok güzel kombinler yapıyorsun diyenler var
Evettt Moda'yı da,Aşk'ı da,Gezmeyi de,Yemeyi de,güzel olan her şeyi çokkk seviyorum.
     Peki hiç düşündünüz mü?
Bu kız hep gezer,okur,araştırır,giyinir kuşanır da,ev de nasıldır?
Elimin lezzetli olduğu söylenir canlarım
Tabii siz şimdi içinizden düşünüyorsunuz..
Bu kız bu kadar mükemmel olamaz,illa ki bir yerde hata yapacak
Tabii ki,herkes gibi benim de küçük hatalarım,kusurlarım var..Ancak hemen ders çıkartıp düzeltmeye çalışıyorum.
   Ancak gerçekten az da olsa her şey de bir dokunuşum var
Şimdi size ASLI AŞK_I TARİFİ  VEriyorum.
Bunu erkekler de yapabilir,söylememe gerek yok.
Ayyyy sevgili ile yapılırsa da,çok romantik olur hani söyleyeyim istedim :)
   2 Yumurta
   1 Bardak Süt
   1 Paket vanilya
   1 Paket Kabartma Tozu
   3 Kaşık kakao
   1,5 Su bardağı şeker
   4 fincan un
Şeker ve yumurtaları köpürünceye kadar çırpıyoruz.Sonra süt,vanilya,kakao'yu ilave ediyoruz.
1_2 Damla limon suyu damlatın.
Un ve kabartma tozunu da,ilave ederek çırpın.
  Önceden ısıtılmış 185 derecelik fırında 40_45 dk pişirin.
Bir tarafta da hazır çikolata sosunu 2,5 su bardağı ile pişirin.
İkiside sıcak olmak üzere sosu fırından çıkan ,kekin üstüne döküyoruz.
                                                                         Afiyet Olsun..
Bakın yine bir muzurluk geldi aklıma..
Dermişim ki,malzemeyi eksik verdim :)))
Büyüklerimiz yapar ya,eksik tarif,el işlerini de vermezler..
Yok yok ben doğrucuyum..Hiç siz de benim kadar güzel yapmayın diye yapar mıyım :)))
Düştü mü,içinize şüphe :)))
Tam tarif,içiniz rahat olsun..
Ben bu tarifi yaparken taktım kulaklığı kulağıma ,hem dans ettim hem de pasta'yı yaptım.
Unutmayın,ilk önce siz eğleneceksiniz ki bu enerjide yansısın :)))
    Ha bu arada bir konuda anlaşalım
Bu tarifi alıpta ayyyy ben çok güzel bir pasta yapıyorum derseniz valla bozuşuruz.
Bunun adı,ASLI AŞK_I TARİF..
    Herkes öyle yazsın,pasta defterine..
Hiç sevmem benden mekan öğrenip,pasta,börek öğrenip sonra beni hiçe sayarak üste yatmaları..
Ben de pasta tarifleri hep annem in tarifi,ayşe nin tarifi öyledir.
  Şimdi bilmiş kızlarımız..Sen nereden aldın tarifi der ben biliyorum.
Canlarım bu tarifi kafama göre kattım karıştırdım.İçiniz rahat olsun..
   Hadi koşun mutfağa bakın malzemelere,olmayan malzemeler için açın telefonu,
Aşkımmmm gelirken un getirir misin ?Orada itiraz edecek tabii ama ben ikimiz için pasta yapıcam derseniz seve seve getirir :))))
Ya da Sadık bey,bana karbonat alır mısın ?
Ya da anne,baba...
Ha tek yaşıyorsak, o zaman bir zahmet kalkacağız,bakkal,market hangisi yakınsa gidip alıp geleceğiz.
       Bekliyorum fotoğrafları,söz kötü olanları paylaşmayacağım..
Arayıp İyi_Kötü dönüş yaparsanız da,pek bir mutlu olurum.
                         ASLI AŞK_I TARİFTE KALIN :))))))




Yorumlar

Popüler Yayınlar