ADAM GİBİ SEVİN

Çok Yaşayalım Emi  yazısından sonra,Ahhhh Aslı;Beterin beteri var diye iki gerçek anekdot  daha anlatıldı.
   İyi ki bunları paylaşıyorsun da,gizli_saklı bastırdığımız duygularımıza tercüman oluyorsun.
Paylaş ki,herkes bilsin.Biz çektik,başkası çekmesin diyorlar.
   Bloğum'da mekan,kişisel gelişim,hayata bakış açım,İlişkiler  kısaca Aslı'ca Hayat var
       İyi_Kötü Deneyimlerim,gözlemlerim,anlatılanlar böyle yaşanılan hoş olmayan ancak,hayatın gerçekleri var.
İnsanlar hep mutluluk oyunu oynuyor ve bunun farkedilmediğini düşünüyor.
  Oysa ki,Hayat adı üstünde ...
   Her şey var.Sadece güzellikler olsa ,sizce güzel olanın kıymetini bilir miydik ???
Üstüm de kalmasın,paylaşayım olayları...
  -İLK YAŞANILAN OLAY; Çevremiz de,hadi sizi tanıştıralım,bence siz birbirinize çok yakışırsınız diyen güzel insanlar vardır ya,tamamen iyi niyetli .İşte bu güzel yürekli insanlarda,
  Genç kızla,erkeği ısrar sonucu tanıştırırlar.
Ancak genç kız baştan bu yana içimde bir his ,ters giden bir şeyler var diyor,tanıştırdığı arkadaşlarına.
  Kafasına göre takılıyormuş.Bir arar,bir aramaz.Mesajlarına istediği zaman cevap veriyormuş.
Bu tarz soru işareti oluşturan hareketler sergiliyormuş..
   Sonuca geliyorum asıl olay sonuçta,
Meğersem,bu erkeğin diyeceğim.ADAMLIK Başka bir şey ...
    Herkesten gizlediği uzun süren bir ilişkisi varmış.En yakınları ,her gün vakit geçirdiği insanlar bile bilmiyormuş.
   Kıza ortalarda görünmeyelim.Zamanı gelince el ele tutuşur herkese açıklarız.Ayrıca ailen duymasın dedikodun yapılmasın,ben seni düşünüyorum diye kandırmış o kıza da...
   Sonra bu kız da öğreniyor tabii ki,bu diğer kızla tanıştırma olayını...
Kızı buluyor ve ben yandım,sen yanma diyor...
   Daha bitmedi olay,Erkek görünümlü yaratık diyeceğim,kusura bakmayın,lütfen...
Ortaya başka kız da çıkıyor.
   Anlayacağınız, 3 kızı aynı anda idare etmiş.Ve sinsi olduğu için köstebek gibi derinden derinden en samimi arkadaşlarına bile hissettirmeden yapacağını yapmış.
    Ve en son tanıştığı üçüncü kızla kısa sürede nişanlanıyor ve 3 yıldır da evli...
Hayır sinirlenmemek inanın elde değil ve gerçekten yaşanılmış.Olduğu gibi anlattım size kelime katmadan !!!
    Şimdi sorarım insanlıktan nasibini almamış bu kişilere...
Bu nasıl Vicdansızlıktır ya,3 kızı da kandır.Sonra işine hangisi geliyorsa onunla evlen ???
   İlişki demek,kalp demek,güven demek,saygı demek,karakter demek,kalite demek,namus demek,
Yaşam demek...
    Arabamı seçiyorsun,mal mı seçiyorsun ?
Artık Sevgi,Adamlık,Dürüstlük pahalı bir arabanın yedek parçasını bulmak kadar zor.
  Ne oldu geri de iki tane en kaz bıraktında...
  Peki biliyor musun ki,senin yüzünden o insanlar artık hiç kimseye,güvenemiyor.
      O erkek kim bilmiyorum tabii,ben bir daha böyle şeyler olmasın diye paylaşıyorum.
O kişi kendinden habersiz yaşıyor.Tabii yazımı okumayacak ancak bunu okuyan insanlar Kadın_Erkek farketmeksizin ders çıkarsa bana yeter...
    _İKİNCİ YAŞANILAN OLAY;8 Yıllık ilişkisi olan bir çift..
Erkek sürekli aileme senden bahsettim ama her şey tam olsun istiyorum.Askere gideyim,Ev alayım,Araba alayım.Her şey tam olsun öyle evleniriz diye diye
    Tam koskoca 8 yıl kızı oyala !!!
Erkekte yine aynı hareketler,tepkisizlik ,ilgisizlik halleri...
  Kız ne yapmaya çalışıyorsun ?Evleneceğiz artık her şey yolunda..Neden ilgisizsin der ?
    Erkek,2.5 ay önce biriyle tanıştım ve onunla evleneceğim.Senden de aileme hiçbir zaman bahsetmedim der
Kız hastanelik oluyor tabii...
   Onun yüzünden ne kısmetleri geri çevirmiş ve çalışmış her şey daha güzel olsun diye
En önemlisi ömrünün 8 yılını ona adamış !!!!
   Bu nasıl bir yüzsüzlük,bu kadar kolay mı ?Nasıl cesaret edilebilir böyle bir şeye
Sen kızı oyala ve sonra pişkin pişkin aileme söylemedim,başkası var.
   Allah'ım sen koru bizi bu insanlıktan nasibini almamış insanlardan.
 İnanın Allah korusun, kendim yaşamış kadar etkilendim...
    İnanın cinsiyet hiç önemli değil..Bunu kadın da erkeğe yapmış olabilir.
Kim yapıyor ise,Hiç mi Allah korkunuz yok...
    Aferin sizin gibi insanlara,büyük başarı benden 100 puan
Egonuz tavan yaptı mı, Wowwww bir den fazla insanı idare ettiniz.
   Ne de zor ama birini Adam gibi sevmek,sadık kalmak...
Ha bir de bunun adına,modernlik deyin de tam olsun...
   İnsani duygularınızı kaybetmeyin.Unutmayalım beden doymaz..
Bir bakmışınız ki,sizi yöneten,biyolojik ihtiyaçlarınız..Düşünün Akıl ve gönlünüz değil !!!
   Yani İnsanlıktan çıkmışsınız.Eksiklik hissettikçe  daha çok bedeninize yatırım yapacaksınız.
Lütfen aklınız ve kalbinizle düşünün.Yoksa hem kendinize hem de karşı cinse zarar veriyorsunuz..
   Sanırım Neden Evlen miyorsun,oğlum ?Neden evlenmiyorsun kızım ?
Diyorsunuz cevabı bu olabilir mi acaba ???
   Yarı yolda bırakacak insanlarla yola çıkmamak için..
Bir kitapta çok güzel bir söz vardı
   Seks berbat bir şey..Sakın sevişmekle karıştırmayın.
Sekste,aitlik ve sahiplik yoktur,his yoktur.
Sevişmek,başka bir şey ...Dokunmadan da,sevişebilirsin Arada şehirler varken bile hissetmek var bunda demiş
    Lütfen siz de,bu yazıyı okuyunca olayı başka yerlere çekmeyin.Malum türklerin aklı tilkilerle dolu..
Anlatmak istediğim şey,Kalbinizle,dürüstce,katıksız,yakışırcasına sevin,sevelim ...
  Allah hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı etsin ve düzgün insanlarla karşılaştırsın inşallah
Bunlar gerçekler belki oluyor ve olacak..
   Ancak ben böyle şeyler duymak istemiyorum artık..
İnanıyorum ki,tez zamanda güzel haberler vereceğiz birbirimize..
   Bu yazdıklarımdan hepimiz ders çıkartacağız
Ve ben de bu güzellikleri mutlu_mesut paylaşacağım
  Unutmayın siz anlatıyorsunuz ben de sizinle yaşamış gibi oluyorum.

   Elbette Adam gibi Adam_Aile terbiyesi almış kızlar var
Herkes kötü değil ...
    Ve en kısa zamanda bakın böyle güzel çiftler,insanlarda var diye paylaşacağım
Gerçek seven ve katıksız sevgi arayan insanlar sadece,
  Sevdiği insan için yaptıkları  her şeyin karşılığında,sadece aldatılmamak ister.
                                Sevin ki,sevilesiniz...
Bir sonra ki yazı da ,tarif vereceğim unutmayın !!!!
 
   
   
 
   


Yorumlar

Popüler Yayınlar