PARAMPARÇA

Bu sene bahar havasının tadını iyi çıkardık,değerlendirdik..Bugün de,tam kışın habercisi bulutlu bir hava tam da pazartesi günü seslerini duyuyorum..
   O kadar da olsun ama...
Hayattan kesitler yazımdan sonra birde intikamın bir sahnesine rastladım.Sanırım en heyacanlı yeriydi.Emre'ye başarısında dolayı bir masa saati hediye ediliyor.Aslında saat içinde camera var
  Ama olmaz ki,neden bu ara ben böyle sahnelere denk geliyorum...
Çok ilginç değil mi???Medcezir dışında takip ettiğim bir dizi olmamasına rağmen anlık sahnelere bak
     Mutlaka izleyenleriniz vardır diziyi..Yaman karakteri nasıl ama muhteşemmmm
Mira yaman'a yaklaşır.Yaman da,kimsenin sevgilisine bakmam ben,ayrıl ondan sonra gel der..
 Evin temiz kalpli oğlu mert,yaman'a  bir kız beni öptü ama gönlüm başka kızda
    Yaman'da, patlatır cümleyi,o zaman dudaklarına sahip çık.Sadece gönlündekine ait olsun o dudaklar
Nasıl sevilmez,nasıl sevmem ben bu yaman'ı?Nasıl takip etmem bu diziyi sorarım size???
    Gerçek hayata dön aslıııı...var biliyorum ben evimin erkekleri,küçük sevgilim
Anlayacağınız ümitliyim...
  Mert Fırat hayranlığımı biliyorsunuz.Buna şimdi Şükrü Özyıldız'da eklendi.Bir röporatjını okudum.Nasıl mütevazi,aklı başında...
  Diyeceksiniz ki,sende hep karizma erkekleri seviyorsun...
Evet öyle denk geliyor diyelim fakat asıl detay şu ki,mütevazi,kendilerinden emin ve kadın ruhundan anlamaları.Dikkat edin röportajlarına empati yapıyorlar,aşk için neler yapmışlar
   Ama çok romantıikler...
Bu arada hafta sonu güzel bir yemek ve sinema'ya gidelim dedim.Erkek Tarafını ziyarete..
   Koşa koşa gittim..Nasıl da hevesliydim..Nasılda  güzel PR yapmışlardı.
Mert fırat bile kurtaramadı.Uzun zamandır gittiğim en kötü film diyebilirim.
  Biz kızlar tahmin ederiz,erkek muhabbetlerini ama bu kadar da iğrenç olunmaz ki,
Yanılmamışız kızlar,kusura bakmayı erkekler ama özeliniz yok ya ne bu kızlar,skorlar
    Bu konuya böyle geçiştirmeyeceğim tabii,sonraki yazılarda..
Bu hafta ALKIŞLAR Yaman'a ve tabii ki Halil Sezai'nin Beyaz Show'da  paramparça şarkısıyla  yaptığı
   İlan_AŞK
Nasıl duygusaldı...
  Aferin sana Halil Sezai benden sana ALKIŞŞŞŞŞ
Yazının başlığını kaptın.PARAMPARÇA



Yorumlar

Popüler Yayınlar