OLSAM MI OLMASAM MI?

Sanırım grip oluyorum?Hafif ateş,vücut ağrısı,bir akan bir akmayan burun akıntısı..yok yok değilim böyle olsam mı.olmasam mı?Diye geçti bir hafta bu da neyin nesi yahu...
     Hemen C vitamin takviyesi mandalina...ballı_limonlu ıhlamur çayları,şehriye_mercimek çorbaları,
ılık suyu katılmış,ballı limonlu karışımlar..
  Ortak nokta,hepsinin bol bolll limonlu ve karabiberli olması..Uzun süre hiç birini görmek ve tatmak istemiyorum...
  Tabii bütün gezme planları İPTAL!!!
Olacak gibi değil kalkıp süsleneyim dedim.Malumunuz ilk önce kendinimze güzel görünmeliyiz ki,Pozitif E nerji olsun...
    Annem'de sağolsun,ne istersem yaptı...Kızım hiçbir şey yemiyorsun,ilaçta içmiyorsun:)))
Baba'cığım da,telefonla her daim bilgi aldı..Kardeşim'de kültür turunda,pardon gecikmiş bayram gezmeleri
   Ha ha ha ha çok sinirleniyorum ancak bir o kadar da Seviyorum şu çocuğu...
Bu esnada yediğim en güzel tat ÇİKOLATALI SUFLE Diyorum ve yeme_içme faslını kapatıyorum.
   Sonra aklıma ne geldi?
Erkeklerin&Kadınların ilk baştaki kibarlıkları ve sonrasında ki,ben bunu.... tavladım rahatlığı...
  İçine girdiğinde,gerçek benler,hal ve hareketler...
Bu konuyu bir sonraki yazıya bırakalım.Devamı pazartesi diyelim...
     Ruhumu seveni SEV!Bedenimi SEVENİ değil!!! ip ucu olsun..
Herkese hayırlı Cumalar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar