NASIL GEÇMİŞ BİR HAFTA BAKALIM

Uzun zamandır mekan yeme_içme paylaşımlarında bulunmadım.Farkındayım!!!
  Aşk,insanlık hal ve tavır gözlemlerden bahsettim
Geçen hafta arkadaşımla bağdat caddesin deydim.Kırıntı'ya gittim.Sonra farkettim ki ,daha doğrusu karar verdim.Mekanların Bebek ve Nişantaşı şubeleri daha başarılı buna midpoıntı de katabiliriz.
   Porsiyonlar ya daha az ya da soğuk geliyor
Happy Moon's seviyorum ortamı,servisi güzel..Cadde'yi seviyorum ancak mekan konusunda çok başarılı olduğunu düşünmüyorum.diyerek konuyu hemen kardeşimin beni davet ettiği konsere geçiyorum.
     Mirkelam konseri tahmin ettiğimden daha keyifli geçti..Hep diyorum ya,önemli olan yanında ki kişiler
Uyumlu olmak,o anın kıymetini bilmek,mutlu olmak önemli olan
   Cumartesi kuzen'de toplandık.Anneannemin kuranı için..1 yıl oldu aramızdan ayrılalı zaman çok çabuk geçiyor.Mekanı cennet olsun.
   Hayat devam ediyor tabii,akşamda cerennaz'la,aslı'yla birlikteydim.Pijama partisi yaptık.Sabaha kadar hos sohbet ve sabah mükellef bir kahvaltı sonrası kahve ve sohbete devam...
   Pazar günüde birlikteydik..Akşam hasan'cığım,annem'le beni=bizi:)Otağtepe'de çok güzel bir yere götürdü
Güzel olan manzaraydı aslında...Gece olmasına rağmen inanılmaz bir manzarası vardı.Kesinlikle güneşli güzel bir havada tekrar gitmeliyiz.
    Çikolatalı içi bollll cevizli krep anlatılmaz yaşanır.İnanılmaz lezzetliydi!!!
Benden 10 puan yolunuz düşerse mutlaka gidin derim
  Oldu mu günlerden pazartesi..Pazartesi akşamı da, Ece&Yavuz akşam yemeğine davet etti..Nasıl sıcak,huzurlu bir ev olmuş.İçeri girer girmez Aaaaa ıkea kataloğu gibi dedim:))
  Esyaların hepside Ikeadanmış:)))
Ece çok güzel bir sos yapmıştı.Hemen aldım tarifini..
  Yemekler birbirinden güzeldi.Üzerine yediğimiz tatlı ve bol kahkahalı geçen,güler yüzlü ev sahipleriyle güzel bir akşam
  Haftanın diğer günlerinde yaptıkları yazsam uzayacak.Bende haftasonunu seçtim
Cumartesi canım banuşum bize geldik,yedik,içtik.İki lafın belini kırdık.Pazar akşamıda sevgli kuzenler buluşma...
     Başladı yeni hafta
Sinirimizi bozan,bizi anlamamak için direnen insanlara,inat sağlıklı,mutlu mesut bir hafta geçirelim:)))
   
   
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar