ŞU ANDA NE İSTİYORSUNUZ

Ekim ayınada,girmiş bulunuyoruz.Astrologlara bakarsak,dünya adına sıkıntılı bir ay olacak
  Mutlaka bireysel olarakta değişiyor
Gelelim sadete,bizler güzel düşünelim,güzel olsun...
    Ekim Ayı Sloganumuz;Unutmayalım mutluluk bulaşıcıdır.Mutlu olalım ve hayatın tadını çıkaralım
Şunu unutmuyoruz,Allah sağlık,sıhhat ve hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı eylesin.
   Yoksa tabii ki,kıskananlar,hırsından çatlayanlar,işimizi bozmaya çalışan,kendilerini dev aynasında görüp
her şeyi yapmaya,yıkmaya gücü olduğunu düşünen Ezik insanlar var
  Bizler ne kadar çevremizde Negatif insanları istmezsek,sokmasakta bazen en yakınında bazen kendiliğinden gelip seni buluyor.Maskeleri düşüyor..
   Aslında iyi de oluyor...Silkeleniyorsun...
Ben kendi adıma gardımı alıyorum ve mutsuzlukla beslenen insanları çevreme sokmuyorum..
 Ancak olmuyor mu?Benim başıma gelmiyor mu?Tabii ki geliyor..İnsan ne kadar önlem alırsa alsın yaşaması gerekiyorsa bir olayı yaşıyor,önüne geçemiyor.
   Önemli olan ders çıkarmak..Emin adımlarla ilerlerken daha emin adımlarla ilerliyorsun.Sanki camın üstüne basıyormuş gibi...
Bazende zaten biliyorsun öyle olduğunu,Şaşırdığına şaşırıyorsun:)
 Unutmayalım,ne kadar karakterimiz sağlamsa,iyi şeyler yapıyorsan hep seni kıskananlar olacak
Kimi belli edecek,kimi kapı arkası kulisleriyle,tehdit mesajlarıyla belli edecek bunu
   Kazanan her zaman iyilerdir...Bir binanın temeli sağlam ise kolay kolay yıkılmaz.
Basit artcılar yıkamaz onu.Aksine Daha güçlenir,beslenir,sağlamlaşır.
  Bu yazının üzerine,
      KENDİMİZE SORMAKTAN KAÇTIĞIMIZ SORULARI DÜŞÜNELİM Mİ?
_Ne yapmak istiyorum?
_Bunu yapmak istiyor muyum?(İş..)
_Hayattaki amacım ne?
_Yapmak istediğim şeyleri yapıyor muyum?
_Hayatımızdaki kişi bizi gerçekten seviyor mu?
_Ona güvenip,hayatımın geri kalanını yaşabilir miyim?
_Hayatım nereye gidiyor?
    Bu sorular böyle uzar gider..Bu sorular objektif bakarak doğru cevapları verirsek,hayatımızdaki eksikleri bulup,düzeltebiliriz..
    İç sesimizi duyalım,bunun için içimizin temiz olması gerekiyor öyle bir şartı var:)
Ben bunları kendime sordum ve cevaplarımı buldum.Allah hakkımızda hayır olanı gönlümüze  razı eylesin
  Şu anda siz ne istiyorsunuzz?Hadi sorun bakalım ne cevaplar alacaksınız:)


Yorumlar

Popüler Yayınlar