SENİ SEVİYORUM DEMEK KOLAY

Yine dolu dolu geçen bir hafta sonu...Cuma gecesi durum parçalı bulutlu oldu ancak çok üzerinde durmamaya çalıştım ve teknolojiyi 3 gün boyunca kullanmadım.Telefon'la konuşma dışında...
     Geçen yazıda bahsettiğim soruları sordum kendime,cevaplar aynıydı.Sadece işin içinde  gereksiz bir inat vardı.Eminim kısa sürede,konuşarak inattan vazgeçilir ve çok güzelllll şeyler olur...
   Bu dünyada en güzel şey,birini anlamak,sevmek,saygı duymaktır.
Cumartesi arkadaşımla inanılmaz eğlendik,deli gibi alışveriş yaptık.İnanın hiç para harcamadık sadece kart çektik:)))))
    Pazar günü kuzenim'le anadolu yakasına geçtik...Happy moon's ta pizza yedik.Seviyorum oranın hizmetini ve ortamını daha öncede deyinmiştim.
    Aaaaaa tühhhhhh!Yer bildirimi yapmadım. Ne olacak şimdi!
Dikkat ettim de! Benim hiç kendime aynaya bakarak çekilmiş bir fotom yok.
  Hatta sırt dekolteli fotom bile yok..Ve dudağımı büzüştürdüğüm,ayaklarımı balkona koyduğum ve parmağımı  ısırdığım fotom yok..
    Dolayısıyla 100_300 arası beğenilmiş bir fotom yok..Ne olacak şimdi!!!!
Sevgiliyle çekilmiş fotom yok..Hiç etiketlenmemişim kahvaltı yaparken.Bu zamana kadar hiç ilişki durumumu bile değiştirmemişim.En kötüsü sevgiliyle hiç tatile gitmedim...
   Bakın düşününce ne eksikler çıkıyor:))))
Bunlar olası şeyler tabii,hatta çok güzelll ancak özel ve tek olunca sürekli değişince ve çevreye gösteriş olunca o masumiyet bozuluyor..
    Ben tabii ki yapıcam hoşuma gidecek ancak her şey netleşince diyelim..Özel hayat adı üstünde
Gerçekten her şey yolunda ve güzel ilerliyorsa sonuç belli ise tabii ki sevdiğin insanlarla paylaşılmalı deyip bu konuya güzel bir şarkı sözü ve üzerinede,Can Yücel'in güzel bir sözüyle bitiriyorum.
    Şimdi senden vazmıgeçmeli?Masal olup yola devam mı etmeli?Ben kalpten sorumlu,aşka sorunluydum
Anladım her şey sensin!
    Seni seviyorum demek kolay...''Seni seviyorum demek değil ki marifet,önemli olan o kelimenin tüm sorumlulukları olabilmektir.''

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar