KAZANAN AŞK OLSUN

                      İnat mı?Ego mu?Aşk mı?Sevgi mi?                  
İki güzel kelimenin yanına hiçte yakışmıyor,öyle değil mi?
  İnat ve Ego'dan bahsediyorum.Hepimizde olan ancak kontrol altında tutmamız gereken duygular.
Bu arada araya Saygı ve İrade giriyor.
   Hayatımızın içinde sıkça kullandığımız ancak otutturamadığımız kelimeler
Bu zamanda o kadar da kolay değil ,Gerçek Aşk'ı bulmak.
    Özlemek,örf ve adetlere sahip çıkmak,bazı kurallarının olması,karakterinin oturması,bir tarzının olması ve en önemliside buna ''Saygı Duyulması''
  Bencil olmadan,empati kurarak yaşamak...Küçük şeylerin hesabı tutulmadan yaşamak..
Ben yaptın fedakarlık sen de yap?Karşında ki kişi zaten fedakarlık yapacağı şey yok her şey düzgünse ne olacak?Ya da  istenilen fedakarlık edilmesi gereken şey,onun yapamayacağı şey ise ne olacak?
   Neden  günümüzde kimse kimseye SAYGI Duymuyor?
Benim tanımımda,hesapsızca,oyunsuz,riyasız,küslük olmadan,inat olmadan,saygı duyularak,Onun mutlu olmasıyla mutlu olmaktır.
   Yaş,yer,mesafe tanımadan sevmek....Gerçekten seviyorsa,sahip çıkmak,kıymet bilmek...
Kötü şeylerde olacak tabii,ben hep yanındayım ve aynı samimiyeti karşıdan görmektir...
  Gerçekten seven için mesafeler anlamını yitirir.
Sevgiye ara verilmez...Özledim demeye fırsat verilmeden gelir...Üzmez,kırmaz...
  Sıcak bir gülümsemesi,elini tutması,sesinde ki o mutluluk,huzur tınısı yeter,seven ne istediğini bilen biri için
Tabii ki,kimse duygularından emin olmadan çıkmamalı yola ona göre hareket etmeli bunu, bu zamana kadar yazdığım bütün yazılarda diyorum.
   Bu zamanda aşkı yakalamak,sevmek kolay değil... İnat,Ego,Hırs,Bencillik gibi kontrolden çıkan,
bizim gözümüzü kör eden,duyguların bizi esir almasına izin vermeden Silkelenelim,Kendimize gelelim!
     İleride baktığımızda HÜZÜN yerine KEŞKE yerine
İYİ Kİ ve MUTLULUK OLSUN
         Kazanan ''AŞK''OLSUN

Yorumlar

Popüler Yayınlar