KALDIĞI YERDEN ORDU MACERALARI

Ramazan yaklaştı,başladı derken çok şükür 10.gün'e geldik.Bu sene geçen seneye göre herkes daha rahat tuttuğunu söylüyor,bende bu düşünceye katılıyorum.Yine girişi ramazan'la yaptık.Ne dersiniz?
   Ordu paylaşımlarına kaldığımız yerden devam edelim mi?Evetttt,edelim:)
Nerede kalmıştık?Hımmm,hatırladım.Diş doktoru,benim çenem ve doktorun intikamı:)
    Şimdilik sezon finali yaptı.Yeni sezon 1 ay sonra...
Hemen tadında bırakıp, devam ediyorum paylaşımlara.Biliyorsunuz ki ordu'ya gitme sebebim,kuzumm aslı'nın
kına ve düğünü idi.Bu güzel anında onunla olmak ve o heyecanını birebir hissettmekti.Öyle de oldu.
  Çok güzel oldu kına...1 gün sonra da,nikah ve düğünü...
   Nikah'la düğün aynı gündü ama arada 5 saatlik bir zaman farkı vardı.Durum böyle olunca iki kıyafet giymem gerekti o gün öyle güzel koşturmaca,eğlence ile geçti.Bu arada gelin çiçeğini ben aldım:)
   Her ne kadar nişanlı arkadaşım ortak olmaya çalışsada kaptırmadım.Bahaneye bakarmısınız,o da bana yardımcı olmak için acıcık ucundan tutmuş:))))Hatta gelin çiçeğim'le olan fotomu çekti ve hala bana göndermedi.Görüyorsunuz değil mi?Nasıl oynuyorlar benim kısmetim'le....
  Ertesi gün deniz, kum, ızgara ...Sonraki gün arkadaşlarla yine şamatanın benim favorim kes enişteni,
Amcam,kuzenle müthiş tostu derken.Yedim içtim,gezdim gördüm,eğlemdim bütün negatif enerjimi yalın ayak toprağa basarak orada bıraktım.Aldım Pozitif Enerjimi...Nasıl almam ki,yeşillik,dalından meyve yemek,kuş sesleri,huzur...O yeşilliğin içinde sevdiklerimiz ile yapılan ızgaralar yenilen pazar pideleri ne de keyifli oluyor.
  Şimdi Ordu 'ya gidip,neler yapmışım bir gözden geçirelim;
_ O muazzam tostu yenildi
_ Pazar pidesi yenildi
 _ Denizciler dondurması yenildi
 _Dıgı'nın pidesi yenildi
_Sevenler eğlenmek
 Aaaaa önemli bir detay unutuyordum.Kuzen'le Gesto'ya gittik çok hoş güzel bir mekan olmuş.Yemekler,atmosfer harika..Başka rahatsız olduğum bir şeyi yazacaktım ama orada bizimle ilgilenen kişiye söz verdim ve sustum!

              Yapmak isteyipte yapamadıklarıma gelince;
_Ordu'nun,Rize'nin ve Trabzon'un yaylalarına gidememek.Neden tahmin edin.Çünkü benim o kadar söylememe rağmen organize olamamalarından..Bir kere siz ayarlayın, dedim. Sen ayarla biz geliriz diyolar bana..Neyse diyerek konuyu,herşeyde bir hayır vardır.Zamanı ve yeri vardır diyerek bu yazıyı da yüzümüz
den  gülümsemenin,içimizde huzurun eksik olmadığı,sağlıklı hayır iftarlar,sahurlar diyerek bitiriyorum.


 

 

   

Yorumlar

Popüler Yayınlar