ÇEVRECİ ASLI

Bütün bu karmaşadan uzaklaşmak için ve tabii ki, aslı'nın düğünü için düştüm yollara...
Bu sefer otobüs yolculuğu yaptım.9 saatte kadar sorun yok ancak sonrası bel ağrısı yapıyor.
Bir de benim gibi yolda uyuyamayan biri iseniz,bol bol düşünüp,müzik dinleyerek geçiyor yolculuk...
   Sabaha karşı gelmeyen uyku,inmeye yarım saat kala bir bastırır.Aman Tanrım! Gözünü açamazsın..
Hava güneşli ise işi kurtarıyoruz,güneş gözlükleri ile...Yanımda oturan genç kız yol arkadaşım da,çok tatlıydı.
Birbirimize tipik sorular sormadık.Ne iş yapıyorsun?Nerede okudun?Kimlerdensin?İçinden mi?Baban emekli mi?En bomba son nokta sorusu da baban emekli mi?Gayet güzel,keyifli, bir yol arkadaşıydı..
  Ha bir  de teyzelerimiz , kız güzelse gözüne kestirir ,oğluna yeğenini beğenir telefonlar alınır...
Bak hiç aklıma gelmemişti:)))Ordu'ya geldim.Canım amcam karşıladı beni.Sonra eve gidip,güzel bir kahvaltı
yaptım.Annem'le ,babam ne özlemişler beni.Tabi ki bende onları çok özlemişim.Hasan'da iki gün sonra katıldı aramıza.3 hafta sonu üst üste ordu da nişan,düğün...
     Bende İstanbul da diş doktoru yokmuş gibi Ordu ya gittiğim 2.günü 6 ay da bir dolgu yaptırdığım dişim için doktora gittim.Dedim  bir de,memleketimin  diş doktoruna gösteriyim.Ben diş hekimi  koltuğuna oturur oturmaz,başladım sorulara.Kolay kolay tatmin olmuyorum.Soru sormasam da yeterli bilgi vermiyorlar.
     Doktor demesin mi,o dişi almak lazım.Başına geleceklerden haberi yok.Beni tarafımdan sıklaştı sorular.
Hımmmm,peki.Diş çekildikten  sonra nasıl bir işlem yapmayı düşünüyorsunuz.Maket getirdi anlatıyor.
 Sonra demesinmi,iğne yapacağımm çok konuşuyorsun biraz susarsın.Kendince çok sempatik,şaka yaptı:)
Ben öylede konuşurum siz merak etmeyin dedim.Tabii ne mümkün 4 saatte geçti,uyuşukluğu:)
   Arkamdan güzel konuşmuş,haberlerini aldım:)iki ay sonra burcu'nun düğünü için tekrar gideceğim.Alla izin verirse ,o zaman diş için işlem tamamlanacak.Paylaşımlar çok devamı diğer yazıda.Bu yazıyı güzel fotolarla bitirelim.
                      Aslı doğa'yla iç içe..Çevreci Aslı:)







   

Yorumlar

Popüler Yayınlar