FARKINDALIK YILININ KANITI

 Sizleri,yazı yazmayı,iyi_kötü gözlemlediklerimi paylaşmayı çok özledim...
Malumunuz,2013'deyiz.Ocak ayından itibaren bahsediyorum yazılarımda.Keşfetme arınma yılı...
İyiler,özü doğru olanlar korkmasın.Hak yiyen,kapı arkasından iş çeviren,bu zamana kadar bir şekilde yalan yanlış işini yürütmüş insanlar korksun.Gizli_saklı hiçbir şeyin,kapalı kapılar ardında kalmayacağı,her şeyin gün yüzüne çıkacağı yıldayız,zamanlardayız...
 Önemli olan sorunları konuşarak,iletişimle belirtmek,dinlemek ve her şeyi tadında bırakmak.
Konu ne olursa olsun,sürekli aynı şeyden bahsetmek,çözüm yerine sorun yaratıyor,İTİCİ oluyor.
Kısacası,Geri Teper...
  Şöyle bir düşünün;''Bireysel''düşündüğümüzde de,ama farkında,ama farkında olmadan,ne kadar elemeler yaptık.Hayatımızı,yaşadıklarımızı irdeledik ve çözüme bağladık.Arkadaşlık,iş..elemeleri yaptık.Tahammül ettiğimiz şeylerin uyarılara rağmen düzelmediğini görüp,sınır koyduk.
  İşte bunların hepsi,Farkındalık Yılı'nın Kanıtı...
Dedim ya,fikrini söyleyecek ve tadında bırakacaksın.Bende şu an öyle yapıyorum.Kısa,öz fikrimi söylüyorum ve güzel paylaşımlarımı bir sonraki yazıda yazmak üzere,sizleri kocaman öpüyorum.
   Huzurlu,birbirimize anlatacak güzel paylaşımlarımızın olacağı,keyifli hafta sonları:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar