SİZE BİR TARİFİM VAR

Bu hafta dünyada neler oldu neler..85. Oscar Töreni..Anadolu Efes Basketbol takımı için yapılan gizli kamera sürprizi..Gezegenler pek bir hareketli,geri gitmeler,tutulmalar..E bir de malum grip..
İlk önce gripte başlayalım isterseniz ne kadar duyar oldum.Ateş 39 derece,1 ay oldu hala geçmedi,öksürük,geniz akıntısı,sinüsler...Bende azıcık ucundan yakalandım bu gribe Allah'tan ateş yoktu sadece biraz uykulu hal ve burun akıntısı ve gece o burun tıkanacak başka yolu yok belirtileriyle atlattım çok şükür.Anadolu Efes Basketbol Takımına yapılan  o sürprize bayıldım....Bende istiyorum,bende olmak istiyorum öyle bir olayın içinde diye her izlediğimde yerimde duramadım.Twitter'dan duyurdum arkadaşlara ben böyle bir şey istiyorum haberiniz olsun diye..Biraz şımarıklık yaptım.Ama kim istemez böyle bir sürprizzz Allah aşkına...biri de demesin mi ki bana sana biri böyle evlenme teklifi etse hemen kabul edersin..Dedim aşık olduğum biriyse tabii ki EVET.Bu işler nasip işlerin öyle hesap kitap yapılmaz.Allah ne zaman nasip ederse o zaman.En önemliside hayırlı ve kalıcı olması dedikten sonra bir de bakarım gazeteye,Övgüler yaptığımız bu reklam kampayası daha önce New york üniversitesinde ki bir konferansta yapılmış.2010 yılında Heineken için Mahler konser salonunda bu doğaçlama yapılmış.Yani biz türkler düşünmemişiz bu yaratıcı fikri..Olsun vallahi kim düşündüyse iyi düşünmüş ortaya çok güzel bir olay çıkmış.Sürpriz yapmayı seven insanlarada fikir olmuş,kötü mü olmuş?Olaya nereden bakarsan onu görürsün.Olmuş olmuş güzel olmuş...
  Sürpriz demişken bir olaya deyinmeden geçemeyeceğim.Hani benim küçük sevgilim volkan var ya..Evet evet sürekli bahsediyorum o yaşı küçük,aklı büyük küçük adam.Ha işte hatırladınız.Dün kapıya vuruldu tık tık açtım kapıyı kimse yok.hani filmlerde olur ya aynen öyle...Sağıma baktım,soluma baktım tam kapıyı kapatacakken gözüm yere takıldı.Aman tanrım birde ne göreyim kendi elleriyle yaptığı resmi özenerek kesmiş,süslemiş  kapının önüne bırakmış.Nasıl mutlu oldum,sevindim düşünün artık.Anlayacağınız filmlerde,reklamlarda olmuyor böyle şeyler bak benim başıma da geldi ve geliyor:)
    Hadi bu kadar güzel olaydan sonra bende  size güzel bir tatlı tarifi vereyim içimden geldi...
Herhangi bir marka dikdörtgen keki alın.Dankek olabilir.Elinizde ufalayın.Diğer tarafta180 gr.çikolatayı benmari üsulü eritin kekin içine katın,çok az süt ilave ettikten sonra içine bolca fındık ya da ceviz koyun.Karışım bu kadar sonra bu karşımız küçük toplar haline getirdikten sonra hindistan cevizine bulayın ve buzdolabında bekletin.İsterseniz bunu erimiş herhangi bir çikolatayada bulayıp,servis yapabilirsiniz.
Kısa sürede yapılacak çok kolay bir o kadar da lezzetli bir tarif.Umarım sen paylaş paylaş canımız çekiyor diyen arkadaşlara kendimi affettirmişimdir.
      Hadi afiyet olsun....

Yorumlar

Popüler Yayınlar