DOLU DOLU GÜNLER

Ocak ayının ortasına geldik dedim ama hava bahar aylarını aratmıyor.Üç günlük parçalı_bulutlu hava sonrası ohhhh gökyüzünün eşsiz maviliğini görüp kendime geldim..Kar'ı çok sevdiğimde söylenemez.İki günlük keyif için tatile tabii ki hayır demem..Aslında kar sonrasındaki,çamuru ve buzlanma olayını sevmiyorum..Bunun acısını yazın hararetli sıcaklarda çekeriz diyerek,havadan_sudan muhabbetlerimizi yaptıktan sonra,sıra geldi gezdiğim,gördüğüm,yediğimizi sizlerle paylaşmaya..İki haftadır banu ile hep bir aradayız.İlk önce ortak nokta Şişli olduğu için Cevahir'de buluştuk.2 gün sonra hava çok güzel hafta sonu kahvaltı yapalım dedik.Neresi olsun derken Bağdat Caddesin'de karar kıldık.Dedim Happy Monn's güzel mekan oraya gidelim.Tabii ki biz gidene kadar saat 14:00 olduğu için kahvaltı,yemeğe döndü:)Keyifli,güzel bir mekan bir de fenerbahçe de bir şubesi var.Uzunca  bir süre oturduk..yedik,içtik sohbet ettik..Güneş de nasıl ısıtıyor insanın içini.üzerinede kahvemizi içip,fallarımıza baktık.Ah ah!Bir bilseniz neler çıktı falda neler:))Hizmet güzel,porsiyonlar oldukça doyurucu,mekan keyifli ve davetkar...
                                                         
 Dediğim kadar var değik mi?İnanın kahvaltı tabakları da bir o kadar   dolu dolu ve doyurucu..Hafta sonu dostlara sohbet eşliğinde güzel bir kahvaltı için ya da güzel bir yemek için gidilesi bir mekan...Gidin görün,yiyin,için bana da dua edin:)Tabii ki her yer insanın yanındaki sevdiği insanlarla güzel.  
Mekandan   kalktık bir kaç mağaza gezdik ve kendimizi tutamayıp bir kaç alışveriş yaptıktan sonra koyulduk yollara...Biz yola koyulduk ama Fenerbahçe maçı olduğu için trafik felç..Yeni transferlerin etkisiyle diye tahmin ediyorum.Şükrü Saraç Stadının önündeki kalabalığa inanamadım uzunca bir kuyruk..Onlar için sevindirici bir sonuç olmadan ama olsun güzel vakit geçirmiş olduklarını umut ediyorum...bu gün böyle bitti.Bir kaç sonra Selim Paşa tatlısı'nı görmek için yine düştük yollara...Annem'de gelmek istedi ..Metrobüs'le gidelim dedik ...Ben yanlışlıkla anadolu yakası tarafına girince başladı maceramız...Altunizade de ineriz tekrar zincirlikuyu ya geçeriz.Sonra avcılar istikametine bindik.Tek biletle yaşasın:)))))Annemi görmeliydiniz..Metrobüs hafta içi olmasına rağmen nasıl kalabalık...Annemin tutacak yer bulamadığı için her durakta üstüme düşüyor..Anne ezeceksin beni dedim bir ara bunalım..Arkada ki gençler gülmekten ölüyor..Beni tahmin edebiliyorsunuz diye düşünüyorum.Gülmekten
gözümden yaş geldi.Kendime gelmeye çalışıyorum...Tabii ki,bu anlattıklarım yaşadığımız maceranın bir kısmıydı bu kadarın bilin yeter!:)Bernacım,karşıladı bizi ..Neler neler hazırlamıştı..Yenildi,içildi..sonra selim paşa uyandı.Sevdik,doyduk ..zaman nasıl geçti inanın anlamadık.Laf aramızda banu o gün ilk defa gece çalışacağı için bizimle fazla vakit geçiremedi.Kıskandı birazcık,aklı bizde kaldı:))))Ve tekrar iki gün sonra buluştuk..Nişantaşın da buluştuk,yedik,içtik..akşam oldu.Hasancığım arada banuyu da al taksime gelin..Mojo ya gidiyoruz arkadaşlarla..Banu nun aklına kaldı ama evi uzak oldu içtiği maalesef aramızda olamadı..Ben hemen eve gittim,kıyafetimi değiştirip canım la taksime geçtik..Güzelliklerle sohbet...Canlı müzik 24:00 sonrası başladı.Repertuvarı çok başarılıydı...Hep diyorum ya,yanındaki insanlarla ilgili geçirilen keyifli zaman
Yine ne kadar gezmiş,tozmuş eğlenmişim yahu?Sizlerle paylaşırken farkettim:)Diyorsunuz ki,hayat sana güzel..Ben de diyorum ki hayat sizlerle,sevdiklerimle güzel:)))

Yorumlar

Popüler Yayınlar