ORDU YA GİDERKEN YOL MACERALARI

Hoşgeldim,sefalar getirdim.Yazılacak o kadar çok şey var ki,inanın hiçbir detayı kaçırmak istemiyorum aslında hepsi birbirine karıştı şöyle bir kafamı dinlemem ve herşeyin yerli yerince oturması gerekiyor..Malum bu ara leylek gibi oldum.Şimdi diyeceksiniz ki,bu zamana mahsus bir durum değil her zaman ki halin...Evet ama bu sefer çok peş peşe iyi kötü olaylar için gidip gelmek durumunda kaldım...Nişan için git,gitmişken bayramada kal, sonra gel iki gün sonra anneannemin vefatı için tekrar git..Elimden geldiği kadarıyla anneanneme de son görevimi yapmaya çalıştım.Dolasıyla yazılarımda geçikti.sizleri özledim biliyorum Sizde beni özlediniz..İnsan hem iyi hem de kötü zamanlarda anlıyor gerçek dostunun kim olduğunu..Yanımda olan arayan herkese tekrar tekrar teşekkürler...Hayat devam ediyor..Önemli olan önce sağlık sonra huzur..Yapılması gerekenler belli,sağlığının,sevdiklerinin,sahip olduklarının kıymetini bilerek sahiplenmek ve şükür etmek..Olanı istemek ne fazlası ne azı..Aradığını bulduğunda da sonuna kadar inanmak, sahip çıkmak.
   Şöyle bir genel giriş yaptıktan sonra,yazıya devam edelim ne dersiniz?Ayşegül serisi vardı hatırlar mısınız?Hayır demeyin küçülünde cebime girin derim valla hiç affetmem:)Ha şöyle tabii ki,hatırlıyorsunuz..Bende yazıları o seride devam etsem mi diye düşündüm.Aslı Ordu ya giderken yol maceraları,nişan öncesi,nişan gecesi,bayram böyle uzarda uzar...İsterseniz ilk önce,başlıktan da belli olduğu gibi Ordu ya giderken yol maceralarında başlayalım.Herkesin biraraya toplanmasıyla başlar macera..O kadar valiz,o kadar kişi nasıl sığacak arabaya derken,gayette güzel yerleşti valizler..Hemen ekibi tanıtayım sizlere;Esencim,şöfor koltuğunda inanılmaz pozitifliği ve direksiyon hakimiyetiyle,hemen yanında fırattt aralarında ona fırat başkan diyorlar.Nasıl da,kırılgan ve hassas bir bilseniz bir ara arabanın arka koltuğuna geldi aman tanrım görmeliydiniz acırdınız rahatsız oldu,keyfi kaçtı..Bir ara velisini çağırsam mı diye düşünmedim değil..Hemen arkada Cool arkadaşımız Hasan..Biz ona fazla düz,doğrucu hasan diyoruz..Özgün arabadaki en sessiz arkadaşımız arabada sigara içirmediğimiz için sigarasızlıktanmış sessizliği...Ben,aslı ve cemil...Biz arka üçlüdeydik..Aslıyla yanyanaydık inanın yolculuğun başında bir başladık konuşmaya aaaa nasılda geçmiş 9 saatlik yolculuk dedik.Herkes kafa dengi olunca,yolculukta keyfili geçiyor.Sohbet,şarkı,karşıt görüşler,hem fikirler hepsi mevcuttu.Ve bir kere daha anladım,erkeklerin arkadaşlığının nasıl bu kadar sağlam olduğunu.Erkekler tartışıyor,ağzını geleni söylüyor.Belki surat yapıyorlar,bozuluyorlar ama o muhabbet mutlaka tatlıya bağlanıyor.Konuyu uzatmıyorlar,lafın peşine düşmüyorlar.Kimse kincilik yapmıyor.Kızlar gibi açık yakalama derdine girmiyorlar.Anlayacağınız anlık yaşıyorlar.Ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır...
5 dk ihtiyaç molaları dışında Samsuna kadar hiç durulmadı.Sebebi ziyaretimiz Burcu&Ali nin nişanı Samsun da damat adayımız Ali karşıladı bizi.Çiftlikte ki,Meşhur ÇALIKUŞUNA götürdü bizi.Nasıl da açıkmıştı yol ekibi..Tek lavaşlı,özel soslu et dürüm yedim.Ben böyle yumuşak lezzetli malzemezi bolll bir dürüm yemedim dersem yalan olmaz.Mutlaka ama mutlaka yolunuz düşerse gidin yemeden gelmeyin hatta şansınızı zorlayın..İnanın hiç pişman olmayacaksınız.Kolay kolay beğenmem bilirsiniz.Ama güzel olanında hakkını sonuna kadar verilmesinden yanayım.Daha ne diyeyim?Gidin,deneyin,sevdiklerinizle tadın bu lezzeti.Ne reklam yaptım ?Yemek yenir damat adayımız aliyi de alıp yolumuza devam ettik.Ne kadar da kalabalık bir aile olduk araba büyük olmasına rağmen boş yer yok ama inanılmaz güzel bir sohbet var.Herkesin keyfi yerinde. İnsanlarla ilgili bir durum başta kafa dengi insanlar birarada demiştim ya böyle birşey işte..Saat:24:00  Ordu'dayız.Ve bu güzel insanlarla yolculuk ertesi gün nişan öncesi,sonrası hazırlıklar için buluşmak üzere evlere dağılır..Gün yorucu ve heyecanlı uyumak,dinlenmek,enerji toplamak lazım.İnanın kimse 10 saatlik yolculuk yapmış gibi değildi.Dersin 2 saatlik mesafe...Devamı Nişan Öncesi,Sonrası,Kurban Bayramı serisiyle..

Yorumlar

Popüler Yayınlar