DOSTLARLA GEÇEN GÜZEL BİRGÜN

Bugün hava inanılmaz güzel..Her zaman ki gibi güne ,sağlıklı ve huzurlu kalktığım için şükrettim..Ne kadar önemli aldığımız her nefes bundan büyük mutluluk mu olur?Sonra pencere açılır sıcacık güneş enerjisiyle girer,müzik açılır ve güne güzel,keyifle başlanır..Var mıdır plan?Babam Bağdat Caddesine gidelim dedi.Bende yazı yazayım gideriz dedim.Uzun zamandır başbaşa gezmedik babacımla..Aramızda kalsın ama Babam annemle gezince,annem babamla gezince kıskanıyor beni..Tek kız olunca öyle oluyor..İş bana düşüyor.Ben De arkadaşlar,dostlar ve canım aileme her zaman zaman ayırıyorum..Plan,program ve en önemlisi Hızlı Düşün,Tasarla,Uygula diyelim biz buna kısaca..Tabii ki,karizma kardeşimde var o bizim huysuz prensimiz..
Güne güzel başladık dedim.Umarım sizlerde güne güzel başlamıştırsınız..Ne mümkün Aslı diyen sesleri duymuyor değilim...Ben iyi başladım ama bu çocuk,eş,komşu,çalışma arkadaşı... bende huzur mu bırakıyor.Bende huzur ne arar Aslı diyorsunuz.Sizlerde haklısınız bizler ne kadar görmezden gelsekte bazen gözümüze gözümüze sokmaya çalışan,sabrımızı zorlayan insanlar olmuyor mu oluyor tabii..O zaman ne yapıyoruz?Allaha havale edip,yolumuza devam etmeye çalışıyoruz.Önce sağlık sonra gerisi gelir.Ne yapıyoruz Olabildiğince mutsuzlukla beslenen,kıskanç,mızmız,negatif insanlardan uzak durmaya çalışıyoruz.Bizim modumuzuda aşağıya çekmelerine izin vermiyoruz.Hep beraber POZİTİF DÜŞÜNELİM POZİTİF OLSUN.Sanırım bu herkese iyi geldi..Kısa da olsa attık olumsuzlukları.Hayat sevince güzelllll,Aşık oluyorum eyvahhhh yerimde duramıyorummm şarkılarınıda söylemeye başladıysak Ohhhhh deymeyin keyfimize:)))))))
Geçen pazartesi,Almanyada ki güzel dostlarla buluştuk.Melekcimle Sosyal Medyadan Görüşsekte yüzyüze görüşmeyeli uzunca bir zaman olmuştu.Nasıl güzel hasret giderdik,bol bol konuştuk,sohbet ettik..Ne güzel değil mi?İnsanın yıllardır görüşmediği ama her an görüşüyormuş gibi aynı samimiyette,doğallıkta bıraktığın gibi hatta daha da artılar katarak biraraya gelmesi..Şanlımıyım ne?Evet çok güzel dostlarım var çok şanslıyım...Bu ekip Türkiye'de buluşurda biz hiç plan yapmazmıyız?Hava yine bugün ki gibi missss,günlerden Pazartesi..Boğazda kahvaltı yapalım dedik ama ben farklı yer olsun derken kendimi yine LOKMADA buldum.Ama burada bir tuhaflık var kalabalık olmasın lazım,bir kızın gelip ismimizi not alması lazım..Benim kaçıncı sıradayız hala bekliyoruz yoksa başkalarını mı alıyor sunuz demem lazım..Yooo hiç öyle birşey olmadı direk girdim istediğim masaya oturdum.Pardonnn bugün Pazartesi...Artık normal olan şeyler tuhaf geliyor insana..Kızlarda geldi.Kahvaltı yapıldı,Rumeli Hisarının içini girilerek fotoğraflar çekildi..Sonra sahilde uzunca yürüyüş sonunda..Ortaköy de Kıtchenette tatlı molası..Her tatlıdan bir tane kaldığı için Browni,Mozaik pasta,çikolatalı pasta üçe bölünerek herkes az az tadına bakmış oldu.Fotoğraflar Melekte olduğu için gecikmeli paylaşıyor olacağım.Beşiktaşa gidilir.Pasajlar tekrar gezilir ve Hızımız kesmeden Nişantaşına devam edilir.Kızlar ben antremanlıyım ama siz de hiç fena değilsiniz yorulmadınız.Ama biz açıktı..Tamam HARDALA Gidelim.Aynur ablayla ben makarna,Melekcimde noddle etli külbastı yedi.Herkes seçiminden gayet memnundu.Yemekten sonra yine günün kritiği yapıldı,kahkahalar...Zaman nasıl geçmiş..Sabah saat 10:30 da buluştukve akşam saat 21:30..Saate bakmasak bu keyifli yemek sonrası sohbet devam ederdi..
Gülümsememiz yüzümüzden hiç eksik olmadığı güzel bir gündü.Sinemde aramızda olsa kadro tam olacaktı ama O evli,mutlu,çocuklu olduğu için aramızda olamadı.İnşallah yaza bekliyoruz..Sağlıkla,huzurla yüzümüzden gülüzüklerin eksik olmadığı güzel günlerimiz olsun:))))))


Yorumlar

Popüler Yayınlar