MIŞ GİBİ YAPIYORUZ

Dikkat ettiniz mi?Artık insanlar kıyafet değiştirir gibi sevgili hatta eş değiştiriyor.Hayır bağlanma korkusu olupta her kızla arkadaşca ''geyik muhabbeti''yapanlar bir tarafa şimdi birde yaşadıklarını inkar edenler ya da öyleymiş gibi davrananlar çıktı başımıza...
  Gözlemliyorum,okuyorum,izliyorum..İnanamıyorum!Ne duyduğuma,ne gördüğüme,ne de işittiğime.. Hiç mi duygulanmıyorsunuz,saygı göstermiyorsunuz?İnsanlar ayrılıyor sonra birşey olmamış,yaşanmamış gibi sıfır kilometre oluyor..Hislerde nasibini almış yozlaşmadan..
 Boşanıyorlar bir bakıyorum başkasıyla nişanlanmış..hangi ara buldun da kandırdın,tuzağa düşürdün E kadın, E erkek..Bazen erkekler eşinden az kazanıyor diye bazen de çok kazandığı için aldatmayı görev biliyor.
 Farkında değil ki,kendine yaptığın haksızlığın,saygısızlığın karşısındakinin durumunu düşünsün.İlişkiler yaşanıyor sona geliniyor .Bir bakıyorsun baştaki cesur erkek yok hani nerede demek çok güzel oynamış yıllarca kandırmış masum kızı...Bir bakıyorsun başta ki herşeyi kabullenen kız yok o dündü bugüne bakalım.
Bu kadar basit yani yolun açık olsun..Artık güven diye bir kavram kalmadı..nasıl bir dünya oldu ki,ARTIK SAF SEVGİLERİ sorgular olduk.Ne kadar kötü artık kimseye güvenemeyecek miyiz?Hep şüphe duyucağız sevgi sözcüklerinden..Güven, sözler verilsin sonra kork kaç sonra yolun açık olsun.Duyduklarıma inanamıyorum!Sevdiklerim üzülünce bende çok üzülüyorum..Ama inanıyorum ki,gerçekten Allah korkusu olan gerçek sevgiyi yaşayan insanlar bizim için ayrılmış bekliyor.Anlayacağınız,o kadar kötü duyumlara karşı hem temkinli hemde ümitliyim...Evlenenler ortada ..herkes mış gibi yapıyor..herkes herşeyin farkında kendilerini kandırıyorlar.Kimi mi?Tabii ki kendilerini..Örnek çiftlere sözüm yok onlar da olmasa halimiz harap..
   Yazıya başlamadan önce şöyle bir internete göz atayım dedim gözüm magazin sayfalarında ki,kadınlara takıldı.Sonra aklıma gördüğüm aynı tip kadınlar geldi...Nasıl birşeydir onlar? Burun kemikleri törpülenmiş,burun delikleri küçültülmüş,fevkalade bir yan profil..dişler inci tanesi,elmacık kemikleri allık hilesi,dolgun dudaklar Allah vergisi...İnanmadık ama MIŞ gibi yapıyoruz.Hele bir de her daim ten renginin iki renk koyu fondötenle dolaşanlar HARİKA GÖRÜNÜYOR SUNUZ.Artık doğal,samimi,güvenilir,ne istediğini bilen arkasında duran,sadakate önem veren..İnsanlar hepimiz bir dernek kuralım da bu örf ve adetlerimiz,kültürümüz,evlilik kurumuna olan saygımız yok olmasın..Yoksa sonumuz bitkilerin,hayvanların yok olması gibi tükenecek..Modern olalım ama,özümüzü,kimliğimizi unutmayalım.
 MIŞ GİBİ YAPMAYALIM...

Yorumlar

Popüler Yayınlar