AŞK TESADÜFLERİ SEVER Mİ?

Hepimiz izlemişizdir sinemada...izlemeyenlerde mutlaka bu hafta tv de izlemiştir diye düşünüyorum.Ben vizyondayken izlemiştim ama hiç izlememiş gibi oturup yeniden izledim.Tam arşivlik bir film..  İnsan etkisinde kalıyor hikaye hüzünlü ama yaşanan tesadüfler ve aşk muhteşem.Bende bıraktığı etki ilk önce sağlık sonra herkesin mustakbel sevgili adayı olacağıydı...filmde gözüme çarpan bir sahne vardı..Deniz,sevgilisiyle buluşur keyifsiz tabii kıvranıyor,birşey söyleyecek ama sen anla modunda...Sevgilisi yüzüğü çıkarır ve başından aşağıya kaynar sular dökülür.Deniz,ben seni sevmiyorum..hiç bana ..diyerek sıralar içinde ki bütün birikimleri eeee sevgilisi şokta..Başka biri mi var?Evet ..yasaklı sorular sorulur..Şimdi ben sorarım denize,bu zamana kadar anlamadın mı ona aşık olmadığını ya da aşık olduğunu mu düşünüyordun?Yakıştı mı sana kaç yıllık sevgilini ortada bırakmak tamda evlenme teklifi ederken diye sorarım?Tabii her zamanki gibi cevap yok ikna edemedin beni deniz...Sonra bu kadar yüklenme kıza dedim kendi kendime empati kur dedim.Tamam ''Gerçek aşk'' her zaman insanın karşına çıkmıyor.Gerçeğini bulmadan sahtesini anlamadın mantık devredeydi.Ortada kıskanılacak güzel bir aşk var kader bunu yaşayacaktın ve sonsuza kadar sevdiğinin kalbinde yaşadın.Ama ortada bir enkaz bıraktın  o adam daha nasıl güvensin kızlara...
    Bu kadar dikkate alma bu film diyebilirsiniz..Bende biliyorum film olduğunu ama ortada gerçeklerde var.
Neyse Allah ilk önce sağlık sonra diğer güzellikleri versin...Buradan yola çıkarak,şunu söyleyebilirim.
Aşk tesadüfleri sever mi?Hımmm neden sevmesin..belki eğlenirken,belki bir cafede,belki bir düğün kimbilir..
Belki aynı cafe de aynı yerde oturup aynı yemeyi seçiyor ve yiyoruz.Belki hergün aynı kaldırımda yürüyoruz.
Kaderin ağlarını ne zaman öreceği belli olmaz.Neden belkiler gerçek ve kalıcı olmasın...
                BENCE AŞK TESADÜFLERİ SEVER....

Yorumlar

Popüler Yayınlar