İÇİMDEKİ ÇOCUK AŞIK OLDU

Nasılsınız ☺️☺️ Tabii hava güzel başladı kıpırtılar , Ne kaldı ki bahar a 🌸
Enerjimiz de , Yükseldi ..

Hele içsel yolculuğa çıkıp kırılma anınızı bulup , yüzleştiyseniz . Hatalarınızı , bu zamana kadar neler yaptığınızı gözden geçirip , samimi bir şekilde İçinizdeki Çocukla dertleşip , şefkat gösterip huzura kavuştuysanız .Siz de iyisi yok 😄

   Artık biliyoruz İçimizdeki Çocukla Yüzleşmezsek , Ne duâlarımız kabul olur , Ne de işlerimiz yolunda gider ..

  Küsmek , Sessiz Öfke bu tarz insanlar yorucu hem kendileri için hem de sevenleri için ,
Peki sebebini  biliyor musunuz ?
  Acılarıyla Yüzleşmedikleri için korkuyorlar . Bu duyguları Sürekli bastırıp , sürekli öteliyorlar .
  Empati Yapamıyorlar .

    Acılarıyla yüzleşmiş olgunlaşmış insanlar , Korkularıyla baş etmesini de bilir .
Empati yeteneği Geliştiği İçinde Yormaz .

Daha önce ki yazılar da bahsetmişmiydim hatırlamıyorum ancak yaşanılmış örneklerle ,

Içimizdeki Çocuğun , kaç yaşında olursak olalım bizi nasıl yönettiğini Net Bir şekilde anlamış olacaksınız .

  Çay sevmeyen , Sarımsak sevmeyen , Portakal sevmeyen

Çayı sevmiyorum , çayı sevmediğim gibi içenide sevmiyorum gıcık oluyorum diyor yetişkin bir kadın , Sonra Çocukluğuna iniyor ve buluyor .
Annesi nin hasta olduğu haberini iş yerinde öğreniyor ve masa da Çay Var

Sarımsak sevmiyorum , Çünkü Babası nı hatırlatıyor .
Portakal ı , Şeftali yi , Sevmiyorum .. Düşündüğümde , İlkokulda , öğretmenim bana vurmuştu hem de haksız yere ve masa da şeftali ve portakal vardı .
  Bu örnekler farkında olmadan bilinç altımızda ne kadar kodlanmış şeyler olduğunun örnekleri
( Bu örnekler i ben yaşamadım . Başka insanlardan örnekleri paylaştım daha net anlamanız , kendi hayatınızdaki sorunu kolayca bulmanız için )

Ig da dolaşırken , Burcu Esmersoy un Uzman Psikologla samimi bir videosuna rastladım .Detaylı İzledim .

5 Yaşındayken Babasının başka bir ailesi daha olduğunu öğreniyorlar . Üstüne bir de şiddet görüyor hem de 3 - 4 yaşında yken babası tuvalete kapatıp  termosifon hortumuyla onu dövüyor .
 Annesi muhafazakar bir aile yle evleniyor . Ve Çocukları olduğunu söylemiyordu . Bizim Anne dememize izin vermiyordu . Teyze dememizi istiyordu . Sadece Pazartesi Günleri Annem le görüşüyorduk .
 Görümce sinin yanında yanlışlıkla anne dedim diye tokat attı .
İlk kırılma anım o andır dedi .
Babannem ve Dedemle Büyüdüm .

Dedem , Çok sert , babam ın böyle olmasının sebebi buydu . şiddet uygulayan dede ve dolasıyla baba

Arkadaşlarım ın  annesi günde en az 2 kere arıyor . Sıkılıyorlar ama benim için çok kıymetli bir şey
Arkadaşlarım ın ailesini görünce benim ailem de sorun olduğunu anladım .
Babaları ile arası iyi olan kızların kendini daha güvende hissettiğini erkeklerle de arasında daha iyi  ilişkisi  oluyor diye düşünüyorum .

Baba nasıl olur bilmiyorum . Evlendiğim de sonradan farkettim ki aynı babam a benzeyen biriyle evlenmişim ve O an Babam la mesele mi çözemediğimi anladım .
18 yaşında Annem artık anne diyebilirsiniz dedi ama benim için bir şey ifade etmedi .
İlk dediği Neredesin .. ?!  Nasılsın demesi gerekirdi ?

Yıllar sonra , Babam ın durumunun ağır olduğunu öğrendim .
Ablam  görüşüyordu . Ablasının ricasıyla Bana da görüş istersen sonradan suçluluk duygusu yaşama
 dediği için görüştüm . Benim için bir şey ifade etmeyen bir adam , Soğuk , nüfus cüzdanım da babam yazıyor ama Benim için yabancı dedi .. Ablam pozitif tatlı biridir onlar konuşurken ben dışardan biri gibiydim ve onları izledim . Bir den ablam ın ifadesinin değiştiğini gördüm ve bir şey söyleyebilir
miyim dedim .  Şu an senin bu kadar kötü olmandan duyduğum bu mutluluğu size anlatamam
Allah a olan inancımı ve adalet e olan duygumu güçlendiriyor dedim ve çıktım .Babam ın Hasta ve zor durumda olduğunu görünce mutlu oldum . Dedi ...

İçimizde ki Çocuğun ne kadar önemli olduğunu , Bastırılan duyguların , Korkuların , panik atakların ,
Kaygı bozukluğunun , Değersizlik hissinin , yanlış kodlanmış dna yla bize aktarılan genlerin ne kadar önemli olduğunu Daha  Net Anladınız  Değil Mi ?

İşte içimizdeki çocukla yüzleşerek Zihnimizin Bu Oyununu Bozmak Bizim Elimizde

Baban Sert , Sevgisiz , Cimri , Aldatıyor , Şiddet Uyguluyor diye sen de Uygulamak ,
Babana benzemek zorunda değilsin ..
Baban a benzeyen biriyle evlenmek zorunda değilsin ..

Korkma yüzleş , Kabul et ,

Tercihler çok önemli , Burcu Esmersoy Kötü Biri de Olabilirdi Ama Olmamış
İyiliği Seçmiş .. Ailesin de alamadığı Sevgi yi , Saygı yı , Aitlik , Güven Duygusunu !
Seçtiği Meslekle Bizlerden Almayı Seçmiş .

Kötülük kader değil ,

Hep diyorum , Ne istediğinizi bilin , Çizginiz tarzınız olsun .
Sevmediğiniz , Tarzınız olmayan İnsanlarla Sırf  , İnsanlar onaylasın , pohpohlasın diye  
Görüşüyorsunuz  , Yapmayın ..

Dedikodu yapıyorsunuz , İkili oynuyorsunuz Yapmayın ..

Sırf sevsinler diye borç para veriyorsunuz , Vermeyin ..

Soluduğunuz  hava yı , Zamanı , Hayalleri Kimin İçin Harcıyorsunuz Düşünün ..

Seviyorum ama ailem istemez , Seviyorum ama o zaman el , karı köylü - Kocası suspus ettti der ..

Seviyorum ama Sevgi , Güven , Aitlik , Saygı , Sorumluluk İlgimi Çekmiyor .

Herşeye alışılır , Nefes alsın yeter benim için Sevgi , Güven , Huzur , Mutluluk , Saygı dan ziyade
Para , Para , Para  İtibar , Şöhret , Yalan Dünya Önemli Diyorsunuz , Demeyin

Sorunları ileri tarihe atmayın , Farkına varın , Yüzleşin , İyileşin , Çözün

 Allah a sığının 🙏 Gücünüzü sadece Allah tan alın ve O gücü sadece kendiniz için kullanın

Güzel bir gelecek huzurlu bir hayat güvendiğin insanlarla , Sevgi dolu , mutlu bir yaşam dan daha güzeli var mı ? Sade ama mutlu , huzurlu , güvenli ..


Kınama !!! Kınadığın yerden sınanırsın !
Böbürlenme kibirlenme gün gelir beğenmediğine yalvarmak zorunda kalırsun .
Hak yeme vebal alma ,
Yediğin hakkın bin katı senden acı acı çıkar inanamazsın
Bu dünyada hiçbir şey karşılıksız kalmaz

23 Şubat Balık Burcunda gerçekleşecek Yeni Ay enerjisiyle bu yazılanlarının sonuçlarını alma zamanı  , Üzülenlere İlahi Adalet Yerini Buldu Diye Sevinme Zamanı

Der gökyüzü 🙏. Almina

 Kuzguncuk deyince aklınıza ne geliyor 🏡 Hızlı bir geçiş yaptım 😘

Bazı insanlar  her şeyi ilk benimle yaşasın , ben öğrettim diyeyim der ya

Ben de , Hep şunu savunurum ,

Farklı insanlarla aynı mekana , semtte gidebilirsin ancak herkesle farklı bir duygusu , anısı vardır
Tabii ilişkilerde  size özel mekana farklı insanları götürmekten bahsetmiyorum.
Kıskandırmak , nefret ettirmek için uğraşmak , sevgili , evlilik .. Bunlar  çocuksu basit şeyler

Ben şundan bahsediyorum , Kuzguncuğa farklı insanlarla bir çok kez gittim ama her birinden ayrı zevk aldım . Yeni gitmişim gibi hissettim  Önemli olan istediğin geçimli insanlarla gezmek
Mızmız , huysuz insanla en güzel yere de gitseniz mutlu olamazsınız .

O yüzden her gün vapur a binin aman zevk alın
Yürüyün ama her yürüdüğünüz de denizin mavisine , manzaranın güzelliğine şükredin .

Yeşille mavi nin birleştiği bir yerde  büyüyen biri olarak hala her denizi , yeşilliği görünce gökyüzünün mavisini görünce. İlk defa görüyormuşum gibi  Mutlu olurum .

Çünkü her gün yeni bir gün 🙏

Kuzguncuk  mahalle havasının bozulmadığı Üsküdar a iki durak uzakta samimi bir semt
Beylerbeyi , Çengelköy de gönül koymasın her yerin farklı bir havası var

Önemli olan istediğin , mutlu olduğun şeyleri yapman ve yanında huzur  bulduğun verdiğin insanlarla

Siz de fark ediyorsunuzdur . Sevgililer yemeğe gidiyor lafta ellerinde telefon ruhsuzca yemek yee ve kalk . Sohbet , iletişim , paylaşım yok

Sürekli bir hakaret , eleştiri , Yok niye hızlı yedin , niye yavaş yedin .
Niye benim dediğimi yemedin .Banane , Sanane , Bakarız ! İşine Gelirse , Ben böyleyim
Açılımı Sorumluluk almam demek .

İnsanları Kontrol Etmekten , Değersizlik Duygunuzdan Kurtulun .Sevdiğinizin arkasında , yanında durun , Güvenin , Huzur Verin . Bu bunu yapıyorsa bir bildiği var deyin . Kötü niyetli insanların  maşası olmayın , oyununa gelmeyin . Açın  Gözünüzü  Artık ,

Ben domatesli pilav sevmiyorum , sen sevebilirsin bu anlaşamadığımız anlamına gelmiyor
Sana karşı olduğu zıtlaşıyor anlamına gelmiyor .
Bu herkesin Birey Olduğunu , Farklı Zevklerinin , Damak Tadının Olduğunu Gösterir
Sen domatesli pilavını afiyetle yee , Ben de sade , şehriyeli pilavımı
Altında bir şey arama , Saygı duy ,

Sen ne kadar geziyorsun , Benim de gezmeye ihtiyacım var gezmeliyim demek
Sen ne kadar geziyorsun şahanesin , takipteyim , Gurur Duyuyorum Seninle Nasıl da dik duruyor
Ne istediğini biliyorsun ,demek

İki bakış açısı ruh durumu 💭

Nerede ne eksikse ona göre gıcık olursunuz ya da takdir edersiniz dikkat edin

En çok neyi seviyorum ben 😍

Beyinleri ve Yürekleri Olanları . Başkalarının size hayran olmasına bağımlı olmayın

Her zaman kendiniz olun ✌️ Seni anlayabilene hediyesin ❤️

Hatalı olduğumda sev
Korktuğumda bana sarıl
Gittiğim de Tut
Öpme dediğimde öp
Git dediğimde kal

Hayatınız seçtiğin kadındır , adamdır

Sevdiğini mertçe sahiplen
Herkese sıcak olma ki , Sıcak olduğunun özelliği olsun

Mazhar dan Gelsin , Zor Adammışım

Dinlediniz  mi ? En çok hangi şarkı yı beğendiniz 🎶











Yorumlar

Popüler Yayınlar