AŞK TESADÜFLERİ SEVER 2

   Nasılsınız ? Ne kadar yoğun günlerden geçiyoruz . Tutuluyoruz , Sürekli bir gezegen geri gidiyor
Yeniay , dolunay .. Dünya yenileniyor . Yazdığım yazıları kişisel algılamayıp , Gerçekten kendi ile Yüzleşen  , Farkındalığı Farkeden İnsanlar Şimdi Ne Demek İstediğimi Eminim Daha İyi İdrak Etmiştir Diye Düşünüyorum .
    Allah her birimizi Doğa Olaylarından , Görünür , Görünmez Olumsuzluklardan Korusun 🙏

Farkında mısınız ? Ne kadar bencilleşen insan var . Kimi Gizli Bencil , Kimi Aleni Bencil ..
Herkes yoğun , Herkes kişi ye  göre davranıyor .

Aynı kişi birinden çekinirken , ağzından çıkan kelimelere aman incinmesin diye düşünürken
Aynı kişi başka birini , Ağzından çıkan sözcüklere umursamadan , Aşağılıyor , Kırıyor Eziyor
Duyguları yla oynuyor , dalga geçiyor ve hiç Umursamıyor .

Kimi çıkarını elde edene kadar tüm maharetlerini sergiliyor .
Elde edemeyince ya da elde edemeyeceğini anladıkça geri çekiliyor , çirkinleşiyor
Üste çıkmaya çalışıyor . Ve bunu yaparken de bel altı kendine yakışır davranışlarla hareket ediyor ki
Farkında olmadan karşı tarafı kötülemeye çalışırken , kendi içinin çirkinliğini sergiliyor .
Yanında ki insanlar , Seçimler , Uğraşları İle ..

Toparlamak gerekirse , Sınırınızı iyi belirleyin ve Geç olmadan BEN KİMİM ? NE YAPIYORUM ?
AMACIM NE ? BU ZAMANA KADAR NELER YAPTIM SONUÇLARI NE OLDU ?
10 sene ÖNCE NELER YAPTIM ? KENDİME NE KATMIŞIM ?

HAYATIMA GİREN İNSANLAR BANA NE ÖĞRETTİ ?
YAŞLILARDAN ZARAR GELMEZ
BENİM BAŞIMA KÖTÜ ŞEY GELDİ DAHA KÖTÜ BİR ŞEY GELMEZ
ANNEMİN SÖZÜNDEN ÇIKMAM NE DERSE O
BENİ ZAAFLARIM YÖNETİYOR ? ANİ KARARLAR ALIYORUM ?
KENDİMDEN ZİYADE BAŞKALARI YÖNETİYOR BENİ !
BAŞKALARININ AĞZINA BAKIYORUM , BİR DURUŞUM TARZIM YOK
ÇABUK SEVİP , ÇABUK SIKILIYORUM .
SÜREKLİ SUÇU BAŞKALARINI ATIYORUM
ÇIKARIM İÇİN HER ŞEYİ YAPARIM GÖZÜM KİMSEYİ GÖRMEZ

0-6 yaş aralığında Alamadığımız Sevgi , Saygı , Güven , Aitlik Duygusu Karşımıza çıkan kişilerden bekliyoruz . Düşünün Bu Zamana Kadar Bundan Zarar Gelir Dediğiniz Kişiden Zarar Geldi Mi
Yoksa Sizin Zihninizin Oyunu Mu ?

Bu Tam Benim Kalemim , Yönetir ,Şekillendiririm Dediğiniz Kişi yi Yönetebildinşz Mi ?
Yoksa Sizin Değersizlik Duygunuzdan , Narsist Olduğunuz İçin mi ?

    Siz Kendinize Bu Soruları Sorup Yüzleşirken Ben de Asıl Konumuza Giriş Yapayım Artık 😄😄

Eltilerin Savaşı ☺️😊 Abartı gibi görülsede , Evliliğin Gerçek Yüzünü , Kadınların Hırsını , yarışını maddiyat için neler yapabileceklerini anlatmış .
Aşkımiko , Kocamiko Kimin Kocası buuu Bu benim kocam 🙈

 Aşk Tesadüfleri Sever 20 Eylül 2012 de yazmışım .
 Dün de Aşk Tesadüfleri Sever 2 ye gittim ve 8 yıl sonra bugün de bu yazı yı yazıyorum.
 Hiçbir şey tesadüf değildir buna inanın bu kadar zaman sonra bu filmin 2 sinin yapılması
  Hele de dünya farklı bir döngü deyken ..
  1979  - 1987  Öncesi Sonrası
      Niko rum bir ailenin çoçuğu İstanbul da yaşıyor ve aynı mahalle de Sema Adında liseli bir genç kıza aşık oluyor . Sema nın babası polis kızını okula bırakmak için okula yaklaşırken motosikletli bir gence çarpıyor .Niko Ve Sema Aşkı Başlıyor .
 Niko ve ailesi sınırdışı ediliyor ama Aşkları buna engel olamıyor .

 Niko , Sema ya mektup yolluyor ama Sema nın Annesi mektupların hiçbirini Sema ya Vermiyor .
 Sema yı  arkadaşının abisi ile evlendirmek istiyorlar . Sema istemiyor gelecek niko o beni bırakmaz diyor . Sema nın babası da Niko seni aramıyor . Niko Evlenmiş .Yeter artık bu kadar yas tuttuğun diyor . Sema buna inanmak istemiyor .Çünkü onlar birbirini gönülden seviyordu .

Kendini kandırılmış hisseden Yaralı Yürekli Sema , Ailesinin istediği pilotla evleniyor .
Hostes oluyor . Ama hep Niko ya ulaşmaya çalışıyor .
Bu arada Niko evlenmemiş ailesi Sema unutsun diye yalan konuştu , Mektupları vermedi .
Sema nın bir kızı oluyor kocası oluyor ama Niko yu hiç unutmuyor .
Niko da sonra biriyle evleniyor oğlu oluyor ama karısını hiç sevmiyor .
Karısı da buna dayanamıyor ve oğlu ile evi terkediyor ve oğlu nu göstermiyor .
O kadar büyük aşk ki , Ne Sema Ne Niko Ne Yaşarsa Yaşasın Birbirine Gönülden Bağlı Olduğu İçin Unutamıyor .

   Gelelim Günümüze Biz Diyelim 2020 ye ,
Defne istanbul lu , Ankara da Konservatuar da Okuyor ve 6 yıldır bir ilişkisi Olduğu için Ankara da kalıyor . Defne Aşk ile evleneceğini düşünürken . 6 senenin sonunda sevgilisinin başkasıyla evlendiğini öğreniyor .
Sevgilisi Defne ile Evlendiği kızı aynı anda idare etmiş . Aynı okul da çalışıyorlar .
Defne nin en yakın arkadaşı sevgilisinin  facebook ta profil gelin damat fotoğrafını gösteriyor
Defne çok kötü oluyor ..

Defne geceleri de Manhattan  Bar da Sahne alıyor . Bu olay olmadan bir gece önce sahne alırken Bir müşterisiyle göz göze geliyor . Ve tam yaşadığı ihaneti idrak etmeye çalışırken arkadaşı ,
Defne kendine gel hayat devam ediyor .Nereye kadar kendini aşk a kapatacaksın diyor .
O sırada facebook ta bir istek görüyor .
Arkadaşı profil fotoğrafına bakıyor ve kızım çok yakışıklı kabul et diyor .
Defne saçmalama tanımadan istemiyorum diyor . Arkadaşı isteği kabul ediyor

Defne sahnede göz göze geldiği kişi olduğunu hatırlıyor

Ve Sahte Kerem de , Kerem tam bir ıssız adam ilişki adamı değil . Sorumsuz , soru sorma , rahat bırak vs .. Aylin adında bir sevgilisi var . Sürekli başkalarıyla gezip tozup aylin e geri dönüyor .
Ve artık aylin dayanamıyor . Ben ilişki yaşamak istiyorum ne demek kanepe de uyumak , bu sorumsuzluk diyor . Kerem ben sana baştan söyledim ilişki adamı değilim diye ..
Sonra evleri ayırıyorlar . Tam da bu sırada Defne den etkileniyor .

Göz göze geldikleri gece tam bar da. Çıkarken . Defne kerem in en sevdiği şarkı yı söylüyor kerem sahne ye öyle bakıyor ve Defne ye aşık oluyor .

Defne ile Kerem facebook tan mesajlaşmaya başlıyor ve buluşuyorlar .
Kerem odtü mezunu ama ulus ta bir restaurantı var
Kerem , Defne neden bu kadar çekingensin diyor . Kim üzdü seni , kırdı diyor .
Defne de aldatıldım .. Güvenemiyorum diyor .

Bu sırada Defne ye ihanet eden ,Başkasıyla evlenen eski sevgilisi yeni evlendiği halde Defne ye seni özledim buluşalım mı diyor

Şaka gibi hem kızı aldatıyor , yarı yolda bırakıyor .Başka birini tercih ediyor .Evleniyor hem de buluşalım mı diyor . Pess ...

Kerem senin gibi bir kadına bunları yapan erkek gerizekalı olmalı diyor .
Senin gibi bir kadına ..

Defne ile Kerem in Aşkları Başlıyor . Hem de nasıl Aşk
Kerem ilk defa bu kadar seviyor .Defne Aldatılmış yaralı genç bir kadın
Aynı eve taşınıyorlar .. Defne Şartlarım var .

Yalan Konuşmayacaksın diyor . Tam 4 maddelik bir sözleşme yapıyorlar
Defne her tartışma da  evi terkediyor . İhanet  yüzünden Güven sorunu var
Kerem in sürekli telefonu çalıyor ve Açma yazıyor .
Defne rahatsız oluyor Aylin mi diyor ..
Sonra Defne nin annesi ankara ya geliyor ve Kerem le tanışacak
Kerem kendi restaurantın da ağırlamak istiyor .

Kerem telefonunu ev de unutuyor . Açma arıyor . Defne de açıyor .
Kerem in babası ymış   iş yerinin telefonunu veriyor .
 Kerem bunu görünce Defne ye sinirleniyor ve anneni al git buradan  diyor

Babası geliyor kovuyor . Bizi niye sevmedin baba , Senin yüzünden kimseyi sevemiyorum diyor.
İlişki Yaşayamıyorum Diyor .
 Babası İstanbul a gelince çalıştığı tamirhane ye gidiyor ve orada ona kasada bir emanetin var deniliyor .

   Evet Kerem Niko nun oğlu , Defne de Sema nın kızı
Çocukları nın adını Kerem Ve Defne diye düşünmüşlerdi hikayesi var detaylar film  de ✌️

Niko yıllarca yolladığı mektupların sema ya ulaşmadığını anlatıyor .
Niko kerem le tartıştıkdan  sonra kaza yapıyor .
Kerem i arıyorlar . Babanız kaza yaptı .
O sırada defne de kerem i arıyor ve kerem babam hastahane de diyor
Defne annesi ile geliyor . Doktorlar niko nun yakınları burada mı  diye seslenirken , Sema Niko mu diyor
Bu fotoğraf mektuplar .. Anlıyorlar ki , iki aşığın çocuğu aşk yaşıyor
Sema ile niko yıllar sonra evlenir mutlu son

Detayı farkettiniz mi ? Kerem Babasına Baba bizi neden sevmedin ?
Senin yüzünden ben de sevemiyorum , İlişki yaşayamıyorum diyor .
İçinde ki yaralı çocuk , Ailesinden alamadığı sevgi , saygı , güven , iatlik duygusu yüzünden

 Asla sevilmek için kimseye yalvarmayın . Kendini bir şey zannetmesine Vayy bee ben neymişim demesine uzaklaşmasına sebep olursunuz . Filmde ki gibi gelmek isteyen gelir .

Sen doğru ol , net ol , dürüst ol , ne istediğini bil , tarz ın olsun , çizgilerin olsun .

Çıkarsız gönülden seversen bunu hissedersin , red edersen yaşadığın olaylar , tercihlerle Allah sana gösterir . Zamanı Allah Bilir . Yormadan , eğlenerek , gezerek , zorluklarla birlikte çözüm üreterek sevmeyi kabul edin
İnanın dünya bu kadar karmaşık değil
Sevmekten , Mutlu Olmakta Bu kadar Zor Değil

Film e mutlaka gidin ve Yazı mı tekrar okuyun .
Biz kocaman yüreğe  sahip bir aileyiz

Ne hayatları , Ne mutlulukları , Ne narsistleri , Ne İhanetleri , Ne Dünya malı için çıkarı için sevdiklerine ihanet eden hayatları yazdık , paylaştık , dertleştik , yüzleştik , barıştık , anlaştık

Öğrendik küsmek , alınmak 0-6 yaş aralığındaki eksik duygu dan
Öğrendik kötülük yapanı ilahet i adalet terazisine teslim etmeyi
Niyet in  sahibine geri döndüğünü , Kötülerin kazdığı kuyuya kendi tercihi ile düştüğünü
Çıkarın , hırsın , Dünya malının boş olduğunu , Hele bu yüzden insanlara kötülük yapanların yatacak yerlerinin olmadığını ..

Hayat mucizelerle dolu buna inanın . Bu yazı yı yazarken tv açık ve Bir kadın diyor ki 20 sene çocuğum olmadı .18 yaşımda evlendim ve 20 senenin sonunda peş peşe 2 çocuğum oldu .
Umudunuzu kaybetmeyin .

Siz iyileşin ki hayatınızda iyileşsin .
Kimse dediği kadar yoğun değil sadece siz önceliği değilsiniz .
Kanmayın artık story e baktı o da bunu paylaştı . Bu bu demek ..
Seven , değer veren net olur .Cesaretli olur açıkça söyler .
Kanmayın  artık bana söz verdi , bu buna bunu yapmaz
Yapar hem de tahmin ettiğinizden daha fazlasını yapar .

Unutmayın , İnsanlar aynı yerden kırılırsa sizi anlar .Aynı yerden kırılmadan sizi umursamaz
İlahi Adalet burada devre ye girer . Sizi anlamak isteyen anlar , dinlemek isteyen dinler ,
Çözüm üretmek isteyen , çözüm üretir .
 Sevmenin , ilişki yaşamanın basit kuralları vardır . Bunları kabul etmeyip , sanane , ben böyleyim
İşine gelirseyle , İlişki yaşanmaz .

Günümüz dizilerinde izliyoruz . Yasak Elma da ki Halit Örneği .. Onun gibi o kadar kişi var ki ,
Niko gibi , Sema gibi , Eltilerin Savaşında ki gibi , Defne Kerem gibi ..
Bir de izleyin bakalım başkasının gözünden nasıl görünüyorsunuz

Allah tan isteyin 🙏 Allah ol der ve olur 🙏

Siz doğru olun ki , Doğru kişiler  olsun hayatınızda ,
Kendi tercihlerinizi yaşayın ,
Dayatılmış Size ait olmayan kararları , düşünceleri  değil , Kirli çıkarları olanlardan uzak durun
Kirlenirseniz kirli ruhları çekersiniz .
Nefes alsın yeter dersiniz
Tercihiniz kirliden yana olur .
Ta ki ruhunuz temizlenene kadar

Eğlenelim kısmına  gelirsek ,
2000 ler mi ? 90 lar mı derseniz Dj performans , 90 lar yıkar geçer diyorum .

Filmler , Eğlenceler , Kitaplar , Gezmek , Yeni Tatlar , Mekanlar , Kendime kattıklarım 🙏
Siz de ne var ne yok , Siz kendiniz için neler yaptınız ?

Evet tam da ne yaptıysanız . Aynen öyle bir hayatı tercih ediyorsunuz .
Bahane yok başladı sesler .. Ben  Asgari  ücretle çalışan ve eşi yle çocuğuyla o kadar güzel yaşayan
İnsanlar tanıyorum ki , Kar tatili , yaz tatili ve mutlu ..
O yüzden bahane üretmeyin , sebep aramayın .
Halk gününde film izleyin , Tatil biletini aylar önceden ucuza alın
Sigara içeceğinize , alkol alacağınıza kitap alın , hobi için kullanın o parayı
Simit alın çay için vapur a binin . Martılara simit atın .

Yeter ki , Mutlu olmaya , Mutlu Etmeye Niyetiniz , Çabanız ve Cesaretiniz olsun
Lafta kalmasın ..Uygulamaya Geçin . Emek vermeden yemek olmaz yemeğin kıymetini bilmezsen de bereketin olmaz . Aşk ın , huzurun olmaz .

 Solunan Hava ,  Yüzülen Su , Oturup Kalktığın İnsan , Yürüdüğün Yol  Seni Değiştirir (Alıntı )

Yorumlar

Popüler Yayınlar