NEYİ SEVİYORUM BİLİYOR MUSUNUZ ?

Athena - Arsız Gönül ü dinliyorum ve yine maşallah enerji patlaması yaşıyorum 🙏😊
Dedim sevdiklerime de geçsin enerji ❤️
 
      Hadi hadi siz de açın son ses hazır mıyız 🎶

Ooooo fırtınalar  esiyor arsız gönül iflah olmuyorrrrr
Biliyor musun hala aklımda hala o sözler
Ben mesela  uçarım mesela ben ben mesela uçarım
Ooooo ooooo hep birlikte Evet Harika 😊☺️

İçinizde  ki çocuğu kendiniz  şefkat verip sakinleştirdikten sonra hep böyle olacaksınız . Sorunlardan  kaçan , küsen , maymun iştahlı , öfke bütün bunları yaptıran ,
İçinizdeki İncinmiş , Yaralı Çocuğu bulun kendi küçüklüğünüzü sadece siz sakinleştirebilirsiniz .

Hadi 2020 Bizim Yılımız 🙏🎶

Bir insanın olgunluğu , öfkesini ne kadar yönetebildiğinde anlaşılır .
Olgun İnsan Hiç Sinirlenmeyen Değil ,
Öfkesini İyi Yönetebilen İnsandır . Doğan Cüceloğlu

Hadi psikolojik test yapalım . Çok istediğiniz bir şeyi yapıyorsunuz inanılmaz heyecanlı o sırada biri sizi çağırıyor . Eğer o işi halledip kaldığınız yerden aynı istekle o yaptığınız şeye devam ederseniz
Süper 🎈Ama Artık Heyecanım Kalmadı deyip , küser , kızarsanız hala çocuksunuz ve sizi
Maalesef Hala 5 yaşındaki içinizdeki  çocuk  sizi yönetiyor .
Yaşınız 70 olsa bile ..

Evet sırada ki Şarkı , Hadi gel içelim .

Bir doz bilgi , bir doz eğlence 🎯

Yok öyle çilek severim yarı da bırak muz nasıl güzel kokuyor
Ben herşeyin en iyisini hakediyorum , Hayat bana torpil geçer
Ama ben Çabalamam , Uğraşamam , Emek Sarfedemem
Ben konuşmayayım , Beni Anlasınlar , Benim yerime çabalasınlar

Oldu canım senin yerine de çiğneyeyim yutayım olur mu 😄😃

Var mısın ? Yok musun ? Muğlak ta kalmadan . Net Olun !
Hadi hadi Silkelen !!!

Armut Piş Ağzıma Düş Zamanı Geçti
Ekmek Aslan ın Midesinde

Ha sen İçindeki çocuğun seni yönetmesine izin verip ,
Küsmeye , Kaçmaya , Öfkelenmeyen , Sorumluluk Almamaya Devam edeceksin
Sen Bilirsin .
İnsanın Hayatını , Seçtiği Kadın - Adam Belirler .

Hadi Artık Güven , Mutluluk , Huzur 🙏

Kendimizi seviyor muyuz ? Duyamıyorummmm
Ne istediğimize karar verdik mi ?
Nasıl bir hayat İstiyoruz ?
Nasıl bir ilişki , evlilik istiyoruz ?
Nasıl bir çevre istiyoruz ?


Bunun için ne yapıyoruz ? Ne yaptık ? Sonuç ?

Sorun önce Kim de - Biz deeee
Biz soktuk o insanları hayatımıza
Biz sınırımızı iyi çizemedik
Olmuş salatalıktan , Kornişon turşu yapmak istedik

Ben kış ortası sulu sulu tatlı karpuz istiyorum .
Ben çabalamam ama o önüme gelecek dedik
Bunu dünyanın bir ucundan istedik

Zamanında yemek varken
Sen Ne Yaptın ?
Kışın Diyarbakır dan birini buldun .
Oradan kız erkek çevre edindin . Dost oldun , eş yaptın .
Sırf Hazzın  için , Kendini değersiz gördüğün için ,
İçindeki yaralı çocuk için ..
Sonuç Kapat Gözünü Hayal Et

Sağlıklı Olanı , Zamanını beklemek , Sabretmek , Çabalamak , Emek Vermek O mevsimde olanı yemek .Yine oradaki güzel insanlarla dost ol ama Maymun İştahın İçin , Çıkarın , Ego İçin değil


Bu Dünya da Hepimiz Biriz , Birlikte Yaşıyoruz

Onay almak için , Sevilmek için , İtibar , Para İçin 500 Şekile girmeyin

Bir Duruşunuz , Tarzınız , Hedefiniz Olsun
Bunun için Adil Savaşın , Emek Verin
Gülmek için Ağlatmayın

Çöpe Atın , Kötü Ego yu , Bilmişliği , Kıskançlığı , Gizli Düşmanlığı ,
Sınırınızı Doğru Çizin .

Siz kıskançsınız diye karşınızdaki de kıskanç olmak zorunda değil

Aynı olmak zorunda değiliz ?
Her birimiz ayrı bir kişiliğiz
Olduğumuz gibi kabul edelim .

Düşünün bir iş bağlayacaksınız , Evlisiniz  ya da Sevgiliniz Var
O işin patronu sizi yanına çağırdı oda da ,
Kızlar var  . Hadi Yemeğe gidiyoruz dedi . Niyet Ortada ..
Orada yapılması gereken ,

Teşekkür ederim eşimle , sevgilimle planım var .
Adam ya da kızlar vayyy korkuyoruz vs basit söylemde bulunur
Gaza getirip gelsin diye
Orada Bir Tarzın varsa , Karakterin sağlamsa o tuzağa düşmez .

Tersi olursa 👎

Aynı örnek Kadın içinde geçerli

Sakin oluyoruz . Sorunumuz varsa Konuşarak Çözüyoruz .
Gücümüzü Allah tan Alıyoruz .
Hazlarımıza göre yaşamıyoruz .
Yaş ilerliyor ama Ruhsal Olgunluk hep 5 yaşında
Onu ne yapacağız

Hiçbir şey için geç değil
Hemen şu an başla

Hadi çık yataktan miskin miskin yatmaktan sıkılmadın mı ?
Ay o yanındaki tipleri çok aradın mı ?
Hayaller büyük komforum yerinde ya bozulursa diye riske girmek istemiyorum diyorsun
Hımmm Anladım !!!

Tercih Senin

Sen vermişsin söz hakkını herkese kullanan kullanana
Sınır Çizmek Mi ? Ne gerek var
Kapı açık kilitlemeye gerek yok
Her kesim girsin istediği gibi yesin içsin
Yemediğini de yanında götürsün

Hayat senin , Akıl , nefs ?

Sorumluluk al , Emek Ver
Kimse senin yerine çabalamaz
İstediğin konforlu hayatı yaşa ama
Doğru yolla , Hesabını veremeyeceğin hiçbir işe girme
Kötülük yapıp iyi bir şey yapmış gibi gerine gerine dolaşma
Utan ..
Bu zamanda en önemli  duygular.  Utanmak , güven , sadakat

Bu dünya yı iyilik kurtaracak

Hadi o zaman

Gülşen den , Bir İhtimalle Bitirelim
Kopuyor muyuz

Duruşu olan , Karakteri kişiye göre değişmeyen ,
Güvenilir , Sadık , Kararlı , Cesaretli , Sabırlı , Emek veren
Sorunlarını konuşarak çözen , öfkesine hakim olan
Mutlu , huzurlu , eğlenceli
Anlayışlı İnsanlar Size Bayılıyorum , Seviyorum Sizi

Eller havada mı hadi   Hep birlikte söylüyoruz.  Yanıyor yanıyorum ☺️😊








Yorumlar

Popüler Yayınlar