HAYAT BEDEL ÖDETMEDEN HEDİYE VERMİYOR

 Çocuklarımız karnelerini aldı bizler de bol bol fotoğraflara doyduk 😄😄
 Sırada 14 Şubat Sevgililer Günü var ☺️😊
 Ben kocaman solmamış gül , çikolata ve tatil bileti istiyorum 😂😆

 Geçen sene instagram da biri kocam bana arsa almış diye tapusunu paylaşmıştı
 Şaka değil maalesef 🙈 Kocam da hep şirkete çiçek yollar .
  Ne sevgililer günü , Ne de Doğum Günüm hiç atlamaz .

 Benim kocam bana ne alacak acaba eminim şimdiden düşünüyordur .
 Canım Aşkım Hiç Atlamaz .
 Doğum günümü kutlamazsa gözüme gözükmesin Net sevmiyor demek zaten
 İnsan kalbinin doğum gününü unutur mu , hiç ✌️

 Evlenince aşk bitmez , Zamanla aşk bitmez , Aynı evde yaşayınca aşk bitmez .
 AşK , Özensizleştikçe , Sözünde Durmadıkça , Değer Verdiğini Göstermedikçe Biter .
 Nasıl Olsa Gitmez Diye Düşündükçe Biter .

  Sabır Çabaya Aşıktır Ve Hayat Seçimlerin Işığında Şekillenir 🎯

 Evlilikte , İlişkilerde Mutlu Olmak İstiyorsak , İçimizdeki Uyum Noktalarını Bulmamız
Gerekiyor . Ne istiyoruz bunu bulmalıyız ✌️Ne istediğimizi bilirsek çevre den gelen seslerede  kulak vermeyiz . İstediğimiz başka , uyguladığımız başka olursa büyük sıkıntı ..
     Güven , Sadakat , Net Olmak

Kim ister ki , Dengesiz bir dediği bir dediğini tutmayan , bir ilgili bir ilgisiz , net olmayan ,
Hayatının sorumluluğunu üstlenmeyen , Hatasını kabul etmeyen , Hep başkalarını Suçlayan ,
Öfkeli , Hırslı , Sürekli bir şey isteyen ama asla vermeyen , Elde edene kadar fedakar ettikten sonra  umursamaz , ilgisiz , saygısız bir kişiyle yaşamak .
Ömür Geçmez .

 Geçen de birisi anlatıyor . Kocası o kadar kıskançmış ki , Evin perdesini açmam pencereden bakmam yasaktı diyor . Tek başına otobüse binmem , kuzenlerimle bile konuşmam , arkadaşlarla gezmem yasaktı diyor .Sürekli kafasında olmayacak şeylerin senaryosunu kurar gerçek olacağını düşünürdü . Biri takip ediyor diye arada arkasına bakıyordu ...

    Bu hastalık kıskançlık değil .. Normal bir şey gibi anlatılacak bir şey değil

Kimi eşini mutlu etmek için eşi pembe seviyor diye evin her yerini pembe yapıyor .
Beyaz eşyaları bile pembe ye boyatıyor .
Kimi böyle şiddet uyguluyor .
Kimi narsist olduğu için , aşağılayarak aşağa çekmeye çalışıyor .

Allah hayırlı insanlar çıkarsın karşımıza 🙏

İstediğiniz kadar donanımlı olun , herkes size hayran olsun
Eğer eşiniz sizin kıymetinizi bilmeyip , köreltmeye çalışırsa , anlamaz , dinlemezse , sürekli suçlar sözel şiddet uygularsa , Mutsuz Olmaya Mahkumsun

Yüce Allah Kalbimize hayırlı  , kıymet bilen bizi yücelten , Allah sevgisi ile dolu , merhametli insanları düşürsün inşallah 🙏

   Unutmadan bu yüzleşme , ilahi adalet diyorsun diyorsunuz belki ,

Bunun en büyük örneği , Prens Harry dir . Yıllar sonra annesi nin , karmasının sonucu
Elbet bir şekilde çıkar er ya da geç

Nasıl nasibin taşın altında  olsa bile seni bulursa , herkes karşı çıksa dahi Allah ol deyince
Yer gök bir olup senin olan sana gelirse , ah , karma da nerede olursan ol seni ya da en sevdiğini bulur

Yaşadığın aşkları kitap yapmak 🙈🙈
Dm den yürümek ...

Ig da en son gördünüz değil mi ? Genç oyuncu bir kızla yazışıyor o da , yazışmaları , fotoğrafını paylaşıyor . Ah ah işte hep diyorum hep yazıyorum üstüne basa basa

Siz alıyorsunuz bu insanları hayatınıza ama 1 gün ama 1 saat
Sevdiğinizle , ailenizle geçireceğiniz zamanları bu tarz insanlarla geçiriyorsunuz
Sonra kız beni tehdit ediyor anlaşmıştık yayınlamayacaktır ..
Allah esirgesin kötülerden korusun 🙏

Ama ego tatmin edeceğim diye her övene her göz kırpana giderseniz anlık hazzınız için nefsinize hakim olamazsanız böyle anılırsınız  , Yok ben sapık değilim ..

Sorarlar senin o kızın yanında ne işin var ?
Yakışıyor mu ?
Böyle anılmak hoşunuza gidiyor mu ?
Tercihler  - Sonuçlar
Bile bile yapılandan bahsediyorum Allah esirgesin diğer türlü telefona sızmalar vs ..


Allah aşkına nedir bu kendini haklı çıkarmak için bak o benim peşimde o bana aşık kanıtı  mesajları başkalarına göstermek çocuk gibi hareketler . Özeli paylaşmak

Sürekli her laftan bir şey çıkarmak benimle net konuş rica ediyorum dolaylı konuşma
Ne kadar Mutsuz , Narsist , Kötülükle Kaosla beslenen , Kendini Değersiz Gören , Sevgisiz İnsan Var
Kendi Kıskanç Diye herkesi kıskanç zanneden
Kendi Mutsuz Diye herkesi mutsuz etmeye çalışan
O hayatı ben yaşamalıyım diye hazmedemeyen
Saçını kestiren hayatını değiştirmek istermiş
Yoo ben canım istiyor kestiriyorum mesela
Netim , herkes aynı değil

Mutluluk Seçimdir ✔️
Nereye aitsin bul ✔️
Hata yap yap ki büyü ama ders çıkar , değiş
İletişim kur , Kendini doğru anlat
Yanlış anlaşılır mıyım diye düşünmeden kendini ifade et
Doğru cümlelerle , Saygı yla ..
Her tercih bir vazgeçiştir . Neyi Tercih Ettiğini İyi Düşün
Gitme sebebini neden kaçtığını bul
Yaptığın her şeyin sorumluluğunu al
Başkalarını suçlamadan önce kendine bak
Sorumluluğunu al işin kolayına kaçıpta suç atmaktan vazgeç
Sınanmadan istediğini elde edemezsin .
Bedel ödemeden , Ödül alamazsın
Bedel Ödeki , Kıymetini Bil
Sahip Olunca Nasılsa Gitmez Diye Saygısızlaşma
Kıskandırmak , Bak başka beğenlerimde var oyunları
Büyüyün artık ..
Mutluluk , huzur , güven , her koşulda kenetlenmektir
Mutluluk paylaşmaktır

Hatırlıyor musunuz ? Ig da ailesi çocuğa şaka yapıyor muz u paketliyor ve hediye veriyor gibi veriyor
Ve çocuk o kadar saf temiz ki içinde ne olduğunu  önemsemeden hediye aldığı için seviniyor

Hadi içinizdeki yaralı çocuğu ikna edin , yüzleşin .
Sevin , şefkat gösterin .
Sizi sizden başka kimse iyileştiremez
Önce kendinize faydanız olsun ki , Sevdiklerinize de olsun
Önce kendinizi sevin ki , Değer verin ki ,
Sizi sevsinler , değer versinler

Ne yaşıyorsan kabullen
Sahip çık hayatına
Hakkın olan şeyi kazanmak için illa kaybetmen gerekmez
Doğru seçimler  yap
Dibe vurduğunda bak gaz verenler hayatında mı ?
Kim de ne kadarsın ?
İyi gün dostu , Kötü gün dostu
Vicdan mahkemeni susturma , Adil sonuçlandır
Mesajları doğru algıla , denge de kal
Niyetin in dönüp dolaşıp geleceği yer sahibidir
Suçluluk duygusunu bastırmak için geçici hatalı kararlar  alıp hayatınızı karartmayın

Yemek yapın , mutlu edin ,
Ama sevgi adına bir şey yapın
Adım atın
Belki bir gofret
Belki  bir papatya
Ama sevildiğini hissettirin , mutlu edin
Herkesi İlahi Adaletin Terazisine Teslim Edin
Gücümü her daim Allah tan aldım
Ve hiç şaşmadı 🙏

Allah ol der ve olur 🙏






Yorumlar

Popüler Yayınlar