NEDİR BU BENCİLLİK 🙆

Aslı hanım , Erkek demek sizce , Neden sevmeyi bilmiyoruz , Issız adam demişsiniz ama Bir şeyi unutmuşsunuz ?
Bencil , Narsist insan ???

  Doğru söylüyor sunuz ?

Ne kadar çok var değil mi ?

Kiminin kocası , kiminin sevgilisi ,
Kiminin annesi , kiminin babası ,
Kiminin oğlu , kızı kiminin kardeşi
Kiminin arkadaşı , kiminin evladı ..

Maalesef çevremiz de var . Bazen atsan atılmaz , satsan satılmaz !!!
Daha önce bahsettim ama madem istek var bir kere daha değinelim ✔️

   Bir insan ın Narsist Olduğunu Nasıl Anlarsınız ?

İlk önce ilişki içinde nasıl anlarız bunun üstünden gidelim diye düşünüyorum .
Ne de olsa herkesin kanayan yarası , dengesiz , bencil , sorumsuz insan 🎯

Bir şekilde tanıştın . Birden sizinle samimi olur .Öyle şeyler yapar ki hem şüphe edersiniz hem de hoşunuza gider . O kadar anlayışlı , o kadar samimi , o kadar mükemmel olurlar ki ,
Allah ım ben bu kadını , ben bu erkeği hakedecek  ne yaptım ? Ne kadar şanslıyım dersiniz .
Bir dediğiniz iki olmaz . Ne isterseniz yapar , alttan alır . O an iyi - kötü hangi durumda olursanız olun . Sizin yanınız da olurlar .. Sizi bulutların üstüne çıkartır .

Evet olay şimdi başlıyor . Hazır mısınız ?

Erkek ya da kadın , Sizi etkilediğini hissettiği an , Sizi bulutların üstüne çıkarmıştı ya , anlayışlı , samimi , her an yanınızda , mükemmel bir partnerdi . Onları unutun ..

Birden tam tersi davranır . Kendini geriye çeker .
Aramaz , telefonlara bakmaz hep işi vardır .
İlgisiz , sorumsuz , saygısız , dinlemeyen - anlamayan bir tavır sergiler .
Çıkardığı bulutların üstünden bir güzel sizi indirir .
Çevresi tarafından hep sevilen , aranılan insanlardır .
El iyisi desek  yalan olmaz .
Dışarıda mükemmel ama ev de tamamen tersidirler.
Dışarıda ki halini bilen birine evdeki davranışlarını  anlatsanız size inanmazlar .
Arkadaş çevrenize karışırlar .
Anne - Baba ysa , Çocuklarının arkadaş çevresini küçümser , kıyaslar ,
Sevgili -Eş ise  aileni , arkadaşlarını beğenmez küçümserler .
Bazen de , Yanında ki insanlar aklını çelmesin ,
Ay sen buna nasıl dayanıyorsun ?
Görmüyor musun demesinler diye arkadaş çevrene karışırlar .

Herşeyin en iyisi onun olsun ister . Ev , araba , sosyal çevre ..
Maddi durumu ve sosyal çevresi güçlü insanlarla ne yapar eder arasını iyi tutar .
Yeri gelir onlarla da bir süre görüşmez ama asla ipleri koparmaz .
Bir gün işime yararsa ?
Ben onu tanıyorum ya , iyidir .
İsterseniz arayayım hatta ben ayarlarım bir gün buluşuruz demek için !!!

Peki o kadar etkilemek için 40 takla atar ama neden etkilediğinde geri çekilir ?

Çünkü , Kendini sevmiyor , Değerli görmüyor .

Bu bana aşık olduysa , bu da değersizdir .
Benim gibi birinden neden hoşlansın , sevsin der .
O yüzden sizi de değersizleştirmeye çalışır .

Narsistler asla özür dilemez . Ne kadar kötü bir şey yaparsa yapsın ,
Hiçbir şey olmamış gibi davranır . Hiçbir şey yapmamış gibi sizinle kaldığı yerden devam etmek ister
Oradan da anlarsınız , bencil olduğunu ..
Mutlaka bir kılıf bulurlar . Mutlaka haklıdırlar .

Önce kendi , kendi mutluluğu , kendi çıkarı
Zirve de olmak ister ve bunun içinde aklına gelemeyecek kadar kötü olabilirler .
O an siz ne durumdasınız ? Ne düşünüyorsunuz zerre umrunda olmaz .

Peki ne yapmalıyım ?

Karşınıza alın ve konuşun .
Ama hazırlıklı olun . Tamam canım gibi ılımlı bir yaklaşım beklemeyin .
Sizi aşağılayacak , bağıracak  ezmek isteyecek ..
Karşısında dik durun

Beni üzdün , benim güveni mi boşa çıkardın .
Sen bana sesini yükseltemezsin . Bu benim duygum saygı duymak zorundasın gibi
Kendinizi sakince ifade edin .

Sakın bencil insanları düzeltebileceğinizi düşünmeyin .

Diyelim ki , Babanız , anneniz , evladınız  atsan atamazsın , satsan satamazdın .
O zaman bol sabır 🙏
İşiniz zor ama sabırlı ve burada da net ve kendinizden emin olmalısınız .
Asilik yapın demiyorum sakın yanlış anlamayın ..

Sizi ezmeye , yok saymaya kalkarlarsa o zaman kendinizden şüpheye düşmeyin .
Güveninizi kaybetmeyin . Saygılı bir şekilde hakkınızı savunun demek istiyorum .

Gayet anlaşılır bir dille Narsist İnsanı Nasıl Tanıyabilirimin  Cevabını Verdiğimi Düşünüyorum .
Tüm yazılarım da anlaşılır bir dil kullanmaya çalışıyorum .

Bugün Coffee fest başladı ve inşallah ben de pazar günü küçükçiftlik parkta yım 😄
O kadar festival , etkinlik var ki , hangisi nasipse ona gidiyorsun .
Yaz boyu Avm lerde Açık Hava Sineması vardı . Hepsi de bana çok yakın ama o kadar niyetlenmemize rağmen kısmet olmadı .
Gidilecek tatiller iptal edildi ..
Nasip e inanırım ..

O zaman ne diyelim , önce sağlık sonra mutluluk ve gönlümüzden geçen bütün güzellikleri yaşayacağımız güzel günlere  🌸🌸

 











Yorumlar

Popüler Yayınlar