NEDEN SEVMEYİ BİLMİYORUZ

 Nasılsınız 😄😄 Keyifler Nasıl 💃
2013 yılından bu yana ne sınavlara girdik 😄😄
Kimini direk geçtik .Kimini bütünlemede 🙈🙈
6 senedir hala mezun olmadıysanız .
Umudunuzu yitirmeyin . Öğrenmeniz gerekenleri öğrenin de , varsın 10 senede bitirin ✌️

    Farkında mısınız , Gerçek Anlamda çok az kişi Sevmeyi Biliyor ?
    Yani Sevmeyi Bilmiyoruz . Yüzümüze gözümüze bulaştırıyoruz .

    Kimine göre Sevmek Kötü bir şey ,
    Sevmek savunmasız olmak demek onlara göre ..
    Ya hayatım O olursa , Ya özgürlüğüm elimden giderse ?
    Peki nedir bu Özgürlük ?????

    Doğru seçimler yaparsak , Doğru insanlar çevremiz de  olursa ,
    Kendimizi , Ne istediğimizi bilirsek ,
    Aklımız başımız da ,  sezgilerimiz güvenilir olursa ,
    Korkulacak bir şey yok sanırım .Ne dersiniz ?

    Aslında  , Hayat Doğru İnsanı Karşımıza Çıkarır Ama Ego , gurur , hırs , inat gözü kör ettiği ,
   Vicdanı , merhameti yok ettiği için bizim olan şeyi alır kapı nın önüne koyarız .

   Hadi canım sıkma canımı , uza ..deriz .

   Kendimizce Çok Akıllı , Zeki , Kül Yutmaz Ve Her şeyi biliyoruz ya ,
   Sanki bütün insanlar aynı gibi ,
   Dünya da ki insanlar aynı ymış gibi ...
   Kaç Kadın tanıdın ? Kaç Erkek .. ?
 
   Eeeee o kadar yazı yazdın ?
   Sen çok mu , tanıdın ?

   Issız adamlar , ıssız kadınlar , Nankörler , Benciller , Yalancılar , Çıkarcılar , kıskançlar , mutsuzlukla beslenen kötü insanlar var maalesef .. Bunu Yaşayarak , Gözlemleyerek ,
Aklını kullanarak , Sezgilerinle bulabiliyorsun .
Hayat sana öğretiyor 😄😄

Bazen Define aracına gerek kalmıyor , direk Kim define avına çıkmış ,
Amacı ne ? Bal yapan arının dan , iğnesi var olduğunu unutmamak gerekiyor .
Tabii Allah 500 yüz maskeli Şeytanlar dan Hepimizi Korusun .
Bazen insan ın basireti bağlanıp yapmayacağı şeyleri yapıyor .
Allah şaşırtmasın 🙏

Bu açıklamayla kafanızda ki soru işaretini giderdiği mi düşünüyorum ☺️😊
Yazı ya devam ..

Ne diyorduk ? Sevmek ..

Madem her şeyin en iyisini biliyoruz da , Seçimlerimiz  - 10000 ler de ✔️
Ego , Çıkar , Kendini tatmin etme , Özgüven eksikliği .. Uzar gider ⌛️

Kayahan ın eski eşi , Yakın zaman da evlendi .Mutluluklar
Yeni eşi yle bir röportajı na denk geldim .
Çocuk evlat edinmeyi düşünüyor muşsunuz , doğru mu diye sordular .
İpek hanım da dedi ki , Genç anne oldum ama sağlıkla ilgili sorunlarım var o zaman da çok zorluk çektim .Benim için tehlikeli o yüzden düşünüyoruz .Evet dedi ..

Şimdi bu örnek ne alaka diyorsunuz değil mi ?

Şöyle ki , Sevmekten bahsediyoruz ya , Sevmeyi bilmiyoruz dedim .
Tam buna güzel bir örnek ✌️ İpek hanımın yeni eşi , Gayet yakışıklı düzgün bir insan profili var .
Ben genç adamım daha genç çocuğumu doğuracak birini istiyorum dememiş .
Senin kızın var . Benim yok dememiş .( bildiğim kadarıyla yok )

Sevmiş , hem de gerçekten onu bir kusur olarak görmemiş ki , Asla Değil .
Kendini sevmiş , Belki masumluğunu , belki gülüşünü , naifliğini , uyumlarını ..
Kusur ararsan , Niyetin yoksa çok kusur bulursun diye bir söz var ya ,

İşte kanıtı , Herkes sevmeyi bilmiyor ?

                 - SEVME ANLAYIŞIMIZ -
Bağırmayı , aşağılamayı , psikolojik - fiziksel şiddeti , moobingi ! Sevgi zannediyor .
Kaç çocuk vereceksin bana ?
Seninle ömür geçer mi ?
Kıymetini bil , herkes beni birileriyle tanıştırıyor ?
Ben aramam , ha istediğimi alana kadar 40 takla atlar sonra son hız önümüzdeki maçlara bakarım
Benim başıma bir şey gelmez ,
Ben bir yolunu bulur , düzlüğe çıkar tam gaz yola devam ..
İş için , Kendimi tatmin için , para , hırs için her şeyi yaparım
İlla ki bir kılıfta bulurum .
Ben bencilim
Ben vicdansızım
Ben sadık değilim
Ben nankörüm , dengesiz , kararsız , nerede ne zaman yapacağım belli olmaz ve inanr mısın ,
Bu beni çok seviyorum !! Yaşasın Ben ...???
Ama Seviyorum !!
Ama Değer veriyorum !!
Gaza gelirim .. Ne yaparsam yapayım sen alttan alacaksın işine geliyorsa ,
İlişkiye zaman ayıramam , işim gücüm var benim ..
Seni mi çekeceğim , Kes sesini , Ben kendime dikkat etmem ,
Damarına basarım , kıskandırırım , 10 kişiyle aynı anda oynarım ..
Delirtirim , Zaten deliydi derim .
Ah bu ben seviyorum kendimi yaa !!!

Çok Tanıdık geldi değil mi !!!

Bu Sevmek mi , Değer vermek mi ?
İnanın çok yanlış biliyorsunuz .
Acilen yine yeni yeniden sil baştan bu kavramların anlamlarını öğrenin .
Ben Sevgi İnsanıyım , kırılganım ama böyle davranırım değil .

   Bakar mısınız , Sevgi Anlayışımıza ????
   Bu sevmek ten ziyade Sövmek !!!

  Evet evet  Bu sizsiniz , Tanıştırayım ?

   Geçen de bir mekan da kahvaltı yapıyorum self servis . Genç iki sevgili  görünüşte çok tatlılar ,
Kız tabağına    yiyeceği şeyleri koydu . Sevgilisi de , sonra kız çay alacak , taşıyamadı .
Sevgilisi demesin mi ne bakıyorsun ? Ben kendi tabağımı alırım , seninkini de taşıyacak değilim .

Çok affedersiniz ama Öküz dedim . İçimden 🙈🙈

İçeri el ele girdiler o yüzden sevgili dedim .
Kız kıpkırmızı oldu . Sonra lavabo ya giderken merak ettim ne yapıyorlar diye ,
Kız ın canı sıkılmış belli , sevgilisi telefonla oynuyor .

Canım hiç buluşmasaydın , Bana yapılmış gibi sinir oldum .
Olmaz olsun öyle sevgili , Tek gezerim daha iyi ..
İnsanı sinir hastası eder ..

En kısa zamanda Sevmenin , Nasıl sevileceğini öğrenmemiz gerekiyor .

Zaman ayırmak , ilgi göstermek , ortak karar almak , önemsemek , sadakat , güven , anlayış , iletişim sorumluluk , sahip çıkmak , değer vermek .... Bunlar Lütuf Değil Olması Gerekenler ✌️

Ha bir de Bunun tersi salaklık derecesince sevgilisi nin kölesi olmuş , ağzına açamayan esir olanlar kurban rolü oynayan , herşeye evet diyenler var bu da Sevmek değil ..

Ortasını bulmak lazım ..

Kendim  den   alt seviye de  birini bulurum her dediğimi yapar , herşeyi ben de görür de bence hatalı bir düşünce ,  bana uymuyor ama zengin , çıkar için de hatalı ..

Çok hasta oluyor , psikolojisi bozuk buna , köyden birini bulalım .
Köyde ki bir şey bilmiyor yemek yapar , çocuk yapar bir şeye karışmaz .
Bizim hasta oğlan da düzelir diye , Çocuklarını evlendirenler var .

Evlenmek ? Sevmek bu değil ya geçmişten bugüne Evlenmek , Sevmek çok yanlış biliniyor ve öğretiliyor .

   Bu zihniyetle evlenen , çocuklarını evlendiren zihniyetlerin yetiştirdiği çocuklarda böyle oluyor .
   Alın size bir gerçek daha bu düşünceyle evlenir ve evlendirilirseniz nesilden nesile bir şeybilmeden devam edilir ..

O yüzden Sevmek küçümsenecek bir şey değil ,
Bir adabı var .. Sorumluluğu , Ağırlığı ..
Vebali var ..

Ben eminim Sevmeyi bilmeyenler de öğrenecek .
Ama kazık yiye yiye ,
Ama düşe kalka ama öğrenecek 🙏🎈

Sabırlıyız ama Beklemiyoruz  .
Özgürüz ama   Seçmiyoruz .
Müsaitiz  ama harekete geçmiyoruz
Düşünüyoruz , farkındayız ama yapmıyoruz .
Herşeyi çok biliyor ama hep en kötüsünü seçiyoruz .
Seviyoruz ama can acıtıyoruz .
Kalp , gurur kırıyoruz .

Sizce de bu işte bu yanlış yok mu ?????


 
 
   

Yorumlar

Popüler Yayınlar