TEMMUZ AYI YAPILACAKLAR LİSTESİ

    Temmuz Ayı Nasıl Geçiyor 😄😄

Bu zamana kadar yazdığım yüzleşme , ego , empati , tanımadığınız insanların pohpohlaması  hoşunuza gitmesin , tam tersi çıkarı ne diye sorun şüphe edin ?
Anlık kararlar vermeyin . İyiyi - Kötüyü İyi Analiz Edin .Karıştırmayın
     Doğru seçimler yapmaya özen gösterin ..
     Hata yapın bu denediğinizi gösterir ama ders çıkarnak kaydıyla
         Kim olduğunuzu öğrenmek isterseniz ,
         Seçimlerinize ve Çevrenizdeki İnsanlara Bakın Dedim Dedim ya ,

 Bu temmuz ayı bunlarla Yüzleşiyoruz . Ne ektik ? Neden yaptık ?

    Hepsi ayrıntılı Blog ta yazılarım da var o yüzden kısa geçiyorum .
    Siz tek tek bakın , empati kurun , yüzleşin ..

  İnsan aynı yazı yı , farklı zamanlar da  okuduğu zaman farklı anlamlar çıkarabiliyor .
-   Ruh Durumu yla ilgili , Mesela Genel Bir Yazı Yazıyorsun O an Mutsuzsun , şizofren atakları yaşıyorsun  o an bana mı dedi ... ?
-  Mutluysan Aynı Yazı yı okuduğunda , Üstüne hiç alınmadan evet ya nasıl da güzel bir konu ya
Parmak Basmış Diye Hak Veriyorsun .

    Mutsuz insan , Mutlu insan a tahammül edemez !!!

    Kendi ellerinizle ittiğiniz birini gitti diye suçlayamazsınız

  💭  Bir karar alırken , Şunları Düşünelim ;    ( Hem cins - Karşı cins farketmez . )

   Ben bunu seviyorum ama param olmasa da benimle olur mu ?
   Hata yaptığında telafi etmesi için fırsat verir miyim ?
   Arkamı döndüğümde , Arkamdan iş çevirir mi ?
   Daha iyi fırsat çıkarsa beni para için iş için Satar mı ?
   Çıkarı için gözünü kırpmadan beni harcar mı ?
   Yarı yolda bırakır mı ?
    Zorlukla karşılaşınca Kaçar  mı ? Destek mi olur ? Bir olup savaşır mı ?
   Benim yanımda mı ? Yoksa ilk terkeden mi olur ?
   Canım sıkıldığında yüzümü güldürmek için şebeklik yapar mı ?
   Soralım ??? Düşünelim 💭

   Yaprak Dökümün deki Şevket in Basiretsizliği ni , Ferhunde yi Hatırlayın ,

Göz göre yapılan yanlış tercih koskocaman ailen yıkımına sebep oldu .
Bir kişinin hatalı seçiminin acısını , Tüm aile çekti ..
Bir insanın yaptığı her iş mi yanlış olur ..

 Bir de Zalim İstanbul diye bir dizinin tekrarına rastladım geçen de , dikkatimi çekti
Zengin adam hasta yeğenine kendi köyünden bir kız bakar , haber yollar .
İstanbul daki kızlar yeğenimi üzer , parası için evlenir güvenemem
Kendi toprağımdan olsun , hizmet etsin , kıymet bilsin der
Kendi toprağından bir kız bulurlar kız 20 li yaşlarda ,
Hasta yeğenine bakar mı , her gece oğlunun yatağına girer hamile kalır sonra da ben .. Çocuğunu taşıyorum kabul etmeyin de göreyim der ..

      Adam İstanbul daki kızlara güvenmedi kendi toğrağının insanı ,
İstanbul daki kızlar yapmayacağı şeyi yaptı .. Babasının evinde görmeyen gözü aç , hırslı insanlardan korkun dikkat edin .
    Atasözü , Kadına doymayan erkekten , Altına doymayan kadından kaçacaksın

Bu soruları sorarken , Bu atasözü de gelsin .Benim verdiğim örnekleri net özetlemiş
Bu temmuz ayı böyle bir temmuz ayı anlata bildim umarım

Unutmayın ✔️

İnsanları hayatınızda her şey yolundayken tanıyamazsınız .
Herkes , herşey sizin üstünüze geldiği zaman o kişinin takındığı  tavırla tanırsınız !!!
Vicdanları zayıf insanlardan da uzak durun , Kötü insanların kötü olmasının sebebi Vicdan Zayıflığı

Gelelim Bana  😄😄

Harbiye Konserleri nin benimle bir alıp veremediği  var 😄😄
Konser iptal olur , Biletix Çöker ...
Geçen hafta konser bileti alacağım yok olmuyor .
Ertesi gün biletix e gittim meğer sistem çökmüş .
Sırada ki insanlarla bayağa kanka olduk 😄😄
Üstüne iltifatımı da aldım . Sizin pozitif enerjinizle sistem düzelmediyse bugün daha da düzelmez
Düzelmedi de 😂😂

Aradım dedim böyle böyle tamam o zaman babylon a gidelim üzülme , tamam dedim
Sonra bir baktık benim sevdiğim Hey Douglos ın konseri var .Çokta anlatmıştım onda karar kıldık
Nasibi görüyor musunuz ?
Nasipten  ötesi yok

Öyle İşte , Siz de ne var ne yok ?

Temmuz Ayında yapılacak ve yapılmayacakları anlatamaya çalıştım .
Karar sizin , Seçim sizin ..
İlahi Adaletin affı yok çok şükür
Ben istediğimi yaparım at koştururum bedel de ödemem diyenlere
İlahi adalet , Atın üstünden öyle bir fırlatıp bedel ödetiyor ki ,
Yok öyle bir dünya , Kendine Gel
Yaptığın iyiliğin de ,  kötülüğün de bir bedeli var  .
Ödeyeceksin ama kafana vura vura ama Kabule geçip yüzleşerek diyor .

Temmuz Ayı Yarım kalanı tamamlama ayıda , Nasıl Yani diyorsunuz ? Şöyle ,
Çok istediğiniz bir şey ama bir sebepten elinizden kaçırtınız . İşte şimdi daha kıymet bilerek temkinli ve kararlı bir şekilde sonuçlandırabilirsiniz .
Ama yine kendinize güvenmeden kararsız kalıp , ego yapıp , vurdumduymaz davranırsanız da ,
Başa dönersiniz ..

    Şükredin , Huzurlu olun , Huzur Verin ,

Bir yazı yazayım dedim . Telefonum susmadı . Sabah erken kalktım akşam dinleneceğim diyorum
Yok gelll .. Ne yapıyoruz sakin oluyoruz 😄😄
Sinirlendiğimizde içimizden 10 a kadar sayıyor , derin nefes alıp veriyoruz 😂😂
Kendinizi sevin emi
Öpüyorum sizi





Yorumlar

Popüler Yayınlar