90 LARA GİDİP GELDİK 💕

      Sonra çekildim bir kenara  , seyrettim olup biteni . Baktım kimde ben ne kadarım ,
      Zor günümde kim yanımda   ? Kim seviniyor ? Kim bir odunda ben atayım diyor ?
      Kim yangını söndürmeye çalışıyor gibi yapıyor ? Kim söndürmeye çalışıyor ?
      Kim canı pahasına o yangını söndürmeye çalışıyor  ?
      Kime güvendik ?
      Düşündük 💭 Hayıflandık .. Kızdık kendi kendimize ben böyle bir hatayı nasıl yaparım !!!
      Ben gözgöre göre nasıl yanlış seçim yaparım ?
      Ben gitmesi için elimden geleni ardına koymadım , Şimdi neden gitti diye sinirleniyorum ?
      Al bu tuğlaları diye bir bir verdim eline , Istemedi ısrar ettim ..
      O yıktı ben koydum , o yıktı ben koydum .
      Sonra tamam sen kazandın ver tuğlaları dedi ve gitti ...
      Peki niye üzgünüm ? Niye mutsuzum ? Niye içimde bir huzursuzluk ?
      Neden hiçbir işim yolunda gitmiyor ?
      Bütün kızlar benim , bütün erkekler benim ama niye içim istemiyor ?
      Olgunlaştım mı ? Duruldum mu ? Büyüdüm mü ?
      Artık yaptığım hataları kabul ediyorum . Kendi suçumu başkalarına atmıyorum .
      Yüzleşip kendi içimde çözüyorum . Özür diliyorum incittiğim kalplerden
      Artık biliyorum Ne düşünürsem dönüp dolaşıp benim başıma geliyor ..
      Büyüdüm ben çok şükür 🎈 Her tarafım yara izi ama her yaranın ayrı bir anısı var
      Önce kendimi seviyorum sonra büyümeme  yardım eden herkesi
      İyi ki yaşamışım hepsini ..
      Meğer ne kadar güçlüymüşüm
      Meğer ne kadar sabırlıymışım
      İçimde ne hazine varmış ..
   
      Mutsuz , Yaptıklarından dolayı vicdanı rahat olmayan o kadar İnsan Var ki
      Yaptığı hiçbir şeyden keyif almayan  , huzursuz ..
      Kendinden kaçan ama artık kaçacak yeri olmayan ,
      İstesede istemese de kendiyle yüzleşmek zorunda olan ..
      Sorumluluk  almamak için yüzeysel yaşayan , o yüzden de  yarım hikayeleri olan ..
      Hikaye ye başka bir kişiyle başlayan , sonunu farklı kişiyle tamamlama ya çalışan
      Yine , yeni , yeniden demeyle her şeyin yoluna gireceğini düşünen ..
      İşte  bu  Tutulmalar  , retro lar  bu işe yarıyor  . O yüzden böyle başlamak istedim yazıma ,
      Umarım bir nebze soluklanıp , Zaman Tüneline Girip  🎈Neden ? Sorularınızın  Cevabını             Bulmanıza belki de bulduğunuz ama kabul etmediğiniz konularla yüzleşmeden yolunuza devam edemeyeceğinizi anlamanıza yardımcı olmuşumdur .

     Nasip diye bir şey var ve zamanı gelince de Seni Bulur Derim hep ,
Bakmasını , İstemesini , sabretmesini bilirsen ..
 
    İki hafta önce konser e gitmek için biletix hikayesini anlatmıştım sonra olanları
Olumsuzluk sonucunda iki seçenek arasında kaldığı mı ?
  İyi ki önce hey douglos a gitmişim . Dün de aynı mekan da 90 lar partisi vardı .
Nasıl güzeldi .. Nasıl güzel şarkılar 🎶 Nasıl Özenilmiş
  90 lar dizileriyle giriş yapıldı barkovizyon da diziler , çizgi filmler yayınlandıkça  ,
Ay evet ne izlerdik , ne dinlerdik yine olsa yine izleriz .
Hatırlıyor musun , Şunu yapardık , yerdik ve hepsinde de yüzde oluşan gülümseme 😊☺️
Hadi düşünün siz neler yapardınız  ?
Banyo saati 😄
Süper Baba , Jetgiller , Heidi , Şeker kız candy , Beverly Hills , İzel çelik ercan , kara sevda .
Ali desidero , Pazar sineması  😄 Şemsiye çikolata , leblebi tozu 🙈🙈
Bizimkiler sevim koş , sabri bey 😂😂

Hadi yeni hafta da , Var mısınız olumlu olmaya , hayatı kolaylaştırmaya , Kararlı olmaya
İyi insan olmaya ..
   Var mısınız ? Çıkarları , ego yu , hırsı , içimizdeki şeytana kulak asmama ya ,

Artık hepimiz biliyoruz , Ne dilersek , ne yaparsak dönüp dolaşıp bize geri dönüyor ✌️🎈
O zaman ne gerek var bile bile kendi kuyumuzu kazmaya 😉

90 lardan en sevdiğiniz şarkı benden size gelsin 🎶

Üç türk kahvesi , bir nescafe içen bana da sevgiler 😄😄
Zinde , keyifli güzel bir hafta olsun 💃


     

Yorumlar

Popüler Yayınlar