NEREDE KALMIŞTIK 🌸

   Nerede Kalmıştık 😉Mekan Önerilerinde değil mi yanlış hatırlamıyorum malum ramazan 😄😄
   Sözüm sözdür ✌️🎈 Verdiğim söz ve doğrular kişiye göre değişmez .
   Bana nasıl gelinirse ben de öyle gelirim kimse hak etmediği hiçbir şeyi alamaz
   O yüzden herkes önce dönüp kendine bakacak ✌️
 
       Öyle bir döngüye giriyoruz ki of of
Zeynep Turan der ki , 49 gün boyunca uzak durulması gerenler
- Sizinle ilgileniyormuş gibi yapıp çıkarına ve ortamına göre davrananlar
- Üzüldüğünüzü bilmelerine rağmen tekrar edenler ,
- Özür Dilemeyenler ,
- Öncelik bekleyip , size öncelik göstermeyenler
- Dertlerinizi hafife alanlar

Benim gibi önceden böyle insanlarla aranıza mesafe koyduysanız ne mutlu
Koymadıysanız bir an önce koymalısınız ✔️

Kapı ağzı sohbeti gibi oldu Mekanlar Diyorum Unutmadım 📷

   🎈  Biber burger , Shake Shack Hamburgerleri harika
   🎈  Welldone by Midpoint ortam o kadar güzel ki , o kadar keyifli konsepti var ki yemekler şahane
            Dolayısıyla yemek yemekte ,  sohbet etmekte keyifli oluyor
    🎈 Aşşk Kahve  tatlı yemek ve kahve içmek için ideal
    🎈 The House  Cafe Bu mekan da tatlı  ve kahve için ideal biraz pahalı ama Ortamını seviyorum  rahat hissediyorum kendimi .Akaretler tercihim .
   İstinye parkta ki house cafe ye gittim garson faciaydı . Elimde bir pos cihazı geziyor insanları rahatsız ediyor bildiğim moobing öyle her yer dolu da değil ..
   🎈   Eyüp te ne yesek diye telefona baktığımzda en çok yıldızlı yerler arasında Kuzina Pide vardı
     Sürmene pidesi , gayet salaş bir yer ancak çalışan genç delikanlı inanılmazdı .
     Güleryüzlü , nur suratlı , ilgili . Şunu denemenizi tavsiye ederim etlerimiz şuradan geliyor
      Kavurma hafif .. Sonra tekrar geliyor .Beğendiniz mi ? Memnun kaldınız mı ?
 Çay , burma tatlı ikramımız olsun . O kadar tadındaki ilgisi tavsiyeleri yolu bahtı açık olsun
Darısı diğer mekanların başına diyelim ✌️🐣
   🎈 Freya  güzel mekan , Quppa Cafe , Mathilda Profiterol tatlılar efsane gittiğim mekan çok ama beğendiğim ve beğenmediğim detaylara kısaca değindim .
     Viyana Kahve ilk sırada  sosları belçika çikolatasıyla  yapılıyor .
Bahsederken yemiş kadar oldum ☺️😊
  Ve Pizza denilince Papa Johns karışık
Ama Upper papa johns u geçer diyenler var
     Hadi bakalım sizden de yorum bekliyorum
     Ig hikayeden yorumlara devam ✌️🎈
   
Bu arada kısa bir hatırlatma  gezmeyi seviyorum ama evide ihmal etmiyorum .
Gayet güzel yemekler , tatlılar yapıyorum .
Planlamayı iyi yapıyorum .
En sevmediğim şey bir işi yaparken başka şeyi ihmal etmek
Şimdi ben sizi seviyorum yeriniz ayrı ,
Başka bir ortamda yazı yazmaya başladığımda onları da seveceğim ama sizin yeriniz ayrı olacak
Kolay mı onca sene birlikte seviniyoruz , ağlıyoruz
Acımız acımız , sevincimiz sevincimiz
Kimlerin gerçek yüzünü ortaya çıkardı bu yazılar bir bilseniz
Yazıları okuyup doğrular işine gelmeyince ölü taklidi yapanlar
Her biri doğru tespitler ..
Hatta pusuda bekleyip açık arayanlar da var biliyor musunuz 😄😄
Hata yapsa üzülse de bir oh çeksem diyenler
Allah ne düşünüyorsanız bin mislini size versin inşallah 🙏
Gönlünüzden geçen şey başınıza gelsin .

Aaaa bak bir yazı yazdı buna mı , şuna mı  💭 Sana canım sana 😂😂

🐣   İki şey sizi tanımlar elinizde hiçbir şey olmadığı zamanki sabrınız
🐝   Her şeye sahip olduğunuz zamanki tavrınız .

       Senin acını kendi acısı gibi görenler insanlar olsun yanımızda 🙏
 Herkese Seni seviyorum diyenlerden aman uzak duruyoruz .
Sizin ilgili bir çıkarı vardır .
Herkes tarafından İyi İnsan denilsin diye yapmayacağı şeyi olmayan insanlardan
Lütfen Uzak Duralım .
Herkesin her dediğine  Evet diyenler e karşı Soru İşareti Olmalı ?

      Bununla ilgili bir yazı okudum yazdığım yazıyla da bütünleşiyor ve  Çok  doğru tespit ✔️
Diyor ki , Onay Kaygısı Olan Kişiler Kimse Kırılmasın Diye Düşünürken ,
Kırılmasını İstemediklerini Birbirini Kırdırır 🎯
Onaylanma Kaygısı Onu Teslim Alır Ve O An İnsanları ayırt edemez .
Eş , sevgili , aile ..
Ve zaman sonra diğer insanlara karşı Sınır Çizememesi , Sizi savunmaması buna kayıtısz kalması  haklı olarak  sizi üzer ..
         İnsan karşısında Dik , kararlı insan görmek ister .Sizce de öyle değil mi ?
Gün içinde Sürekli fikir değiştiren
Ne istediğini bilmeyen ,
Yapmam dediği her şeyi yapan insan kadar yorucu bir insan olamaz herhalde
Huzur , anlayış , anlamak , anlaşılmak  kadar kıymetli bir şey yok herhalde

       Eeeee Aslı bu tarz yazmayacaktın hani diyorsunuz 😄😄
Gökyüzü sıkıntılı bildiğiniz gibi değil temmuz ağustos 🙈🙈
Aslında Sis Perdesi Kalkıyor diyelim .

Hak yerini buluyor . Kim ne yaptı Ödülü , Cezası nı yaşayarak görüyor .
Ama hala görüp görmezden gelirsen Allah kolaylık versin diyeyim siz anlayın
Ayrıca ilişkilerle ilgili yazı yazmamla ilgili talepler var
O zaman şöyle yapıyoruz hem benim dediğim hep sizin dediğiniz
Bölüm bölüm içinde her şey olan yazılar

Ben size Nasılsınız demedim , ramazan nasıl geçiyor demedim tüh bana ☺️😊
Ben de çok iyiyim hamd olsun 🙏
Benim işim Allah la , kulla ne işim olur öyle olunca da çok şükür çok iyiyim
Bol tövbeli , bol şükürlü sağlıklı güzel günlerimiz olsun
Haksızlıklar yalanlar her şey Allah ın izniyle ortaya çıkacak
Umudunuzu kaybetmeyin

Hayırlı İftarlar 😄😄

Geçen sene hayırlı iftarlar yerine hayırlı sahurlar yazmışım biri bana diyor ki , hahahaha hayırlı iftarlar diyecektin  yazı yı okumuş hata bulamamış , malzeme çıkmamış ne fesat insanlar var
İnsan ın kalbi nasılsa onu görür şimdi hayırlı iftarlar deyince aklıma geldi
Hem de kıssadan hisse , Nasıl bakarsan öyle görürsün 🌑🎈

Pazar akşamı ,  Galatasaray - Başakşehir  maçı ne olur sizce ? Kimin olur  🏆
💛❤️ işte buna kupa kaldırılır 🏆😘


 

Yorumlar

Popüler Yayınlar