AĞIZ DOLUSU KAHKAHA ATMAYA VAR MISINIZ ☺️😊

Özlediniz mi ? Beni tabii ki 😍 Bağımlılık yapıyorum biliyorum 😊☺️
Ben sizi çok özledim . Seviyorsam seviyorum derim 
                                     Özlediysem özledim 
                                     Sarılmak istersem sarılırım 
                                     Dans etmek istersem dans ederim 
                                     Seviyorsam sahiplenir uyarırım .
Bu samimiyet , Nasılsa Cepte Rahatlığı Veriyorsa ⌛️
Sıkıntı yok benim kaybım değil , Beni kaybedince er geç anlayacaksınız 
İnanın ego yapmıyorum kirli gözlüklerinizle bakmayın .
İnsanların inanamadığı kadar Samimiyim , İnsanlar o kadar paronoya olmuş ki ,
Her şeyin altında bir şey arıyor 😄😄 Laf mı soktun ? 
Onaylanmak için sevmediğim insanlarla görüşmüyorum .
Çevremde de çok ciddi temizlik yaptım . Az insan çok huzur Misss 🎈
Siz ? İçinizden geldiği gibi davranabiliyor musunuz ? 
Yoksa Gurur , İnat , Ego mu Hayatınızı Esir Almış 

Hiç düşündünüz  mü , Çocuklar kavga ettiğinde hemen barışır . Sizce neden ?
Masum Kalplerin Sevgileri , Gururlarından  daha Önemlidir de ondan
Siz de Keyifler Nasıl ? Gülnur Gökçe den Çemberimde Gül Oya yı Dinliyorum .
Yazı yı yazarken bir taraftan da oynuyorum 💃
Kapı gıcırtısına oynanayan biriyim zaten laylaylaylala  Ay çok güzel siz de açın son ses dinleyin 
Duramıyorum sanki yazı yı yazarken harfler dans ediyor 😄😄
Ne kadar pozitif bir yazı aynı ben 😍💃

     🏆 Nasıl aldık Kupa yı  Heheyt Buna kupa kaldırılır dedim 🏆

Ramazanda bir yoğunum size anlatamam 🙈 Nasıl geçiyor anlamıyorum yoruldum ama 
Benim yorgunluğumdan ne olacak bir iki gün kendi kendime kalırım sonra açarım müziği 💃yeşilliğe  gökyüzüne bakarım şükrederim 🙏 Geçti bile ha bir de uykum , suyum ve çikolatam 
Üstüne de içten bir öpücük 👄 teşekkür , sarılma geçti bile 😄😄

    Ne zor işlermiş 🙈🙈

   O kadar yazı yazıyorum hepsi sizin sayenizde , Sizler özelinizi bana teslim ediyorsunuz 
Bu konuya da değin kaleminle başkalarına da faydası olsun diye sizin onayınızla kaleme döküyorum
Yazı yı okuyup hiç alakasız insanlar alınıyor belki de kimbilir ve gayette normal herkes benzer şeyler
Yaşıyor 🐣

      Sizin İyi İnsan Tanımınız Nedir ? 
      İyi insan , Kötü insan kıstasınız ne ? 

Benim İyi İnsan Tanımım , Karakteri menfaatlerine göre şekilmeyen  , 
Her kötülüğü farkında olup İyiliği Seçen İnsandır .
Yani Kötülük Yapmaya Fırsatı , Cesareti olmuş , Uygun Ortamıda Olmuş , 
Maddi - Manevi Tüm Olumsuzluklar Sunulduğu Halde , 
İyiliği Seçmiş , Kimseyi yarı yolda bırakmamış , Sözünde durmuş ,
İnsan iyi insandır . Bu kadar Kolay mı İyi İnsan demek bence değil 
Sınanmadığımız günahın masumu saymasın kimse kendini 

İnsanlar Anlık Hevesi , merakları yüzünden Neler yapıyor ?
Herşeyleri Yarım ..

Sınanmamış zahmetsiz her şeyden ürkerim ben 
Biri çıkıyor Elinde Süslü Paket , İçinde Tüm Dilekleriniz , Zaaflarınız  Duruyor .
Bunun karşısında ? Olacağı yerde , Kendinizden Vazgeçiyorsunuz !!!
Anlık heves için Sizce de Ürkütücü Değil mi ! 

   İnsanları salak yerine koyduklarını düşünenler , Kendi zekalarını baz alıyorlar  bu çok belli oluyor . Bu detayı atlıyorlar muhtemel 🙈🙈

      ❤️ Gelelim En Önemli Konuya Güven 🎯

Hani dır dır , kıskanma , bunaltma , şikayetten şikayetçisiniz ya , 
Hiç kendinize soruyor musunuz ? Ben neyi eksik yapıyorum da böyle davranıyor .
Aslında hiç böyle bir insan değil ..
Hep suç atın , yargılayın hep işin kolayına kaçın ..

       ❤️ Birinin sizi gerçekten sevdiğine emin olduktan sonra , ona güvendikten daha doğrusu O size bu güveni verdikten sonra , İnanın ,
        Neden geç yazdı ? Neden bunu dedi ? Neden aramadı ? Gibi sorular aklımıza gelmiyor .
        Çünkü , Eminsiniz , Sevgisinden şüphe duymuyorsunuz .

( Mutsuz , ruh sağlığı  iyi olmayanlar bu kategoriye girmiyor .Onlara ne yapsan şüphe duyuyor ve her laftan her hareketten bir anlam çıkartıyor . ) 

    Size zaman ayırmayıp boşluk doldurur , Size işine gelirse cevap verir 
    Sizinle dışarı çıkmaz başkalarıyla dışarı çıkarsa .. Tabii  Sevgiden şüphe duyulur .
    Çünkü eksik bırakıyorsun ve tartışma dır dır başlıyor .
    O yüzden önce kendimize bakmamız , Empati yapmamız lazım 
     Biz de genelde Empati Başa gelince anlama olarak gelişiyor ☺️😊

 Bazen istediğimiz şey neden olmuyor diye sabırsızlanıyoruz . Allah ol diyecek ki olacak 
Unutuyoruz 💭
  Öyle bir zaman geliyor ki , hiçbir şey yapmamıza gerek kalmadan taşlar yerine oturuyor 
  Herkesin bir zamanı var .
  Sadece Hazır olmamız , Sabretmemiz Gerekiyor .
     
    Ve Anlıyoruz ki , Hayatımızda Bulunması Gereken İnsanlar 
- Seni motive eden ,
- Hata yaptığında sana yanlış yapıyorsun kendine gel diyebilen ,
- Tecrübelerini anlatan , Öğüt veren 
- Söylediğin , Yaptığın hiçbir şeyin altında bir şey aramayan ,
- Sana güvenen , inanan , Seni sen olduğun için seven 
- Çıkarı , Ego yu , Hırsı , Bencilliği hayatından çıkarmış .
- Gönlü güzel insanlar ..

      Yaptığımız , düşündüğümüz her şeyi , Allah Görüyor Bunu Unutmazsak daha iyi insan oluruz .
Ne dersiniz ? 

   Gülümseyin ❤️
   Gülüşünüzden  nefret eden o kadar insan var ki , 
   Etrafımız biz Gülümsedikce Nefret Eden İnsanlarla Dolu ..

   O zaman Ağız Dolusu Kahka Atmaya Var mısınız 😄😝😂😊☺️
   Varsın bu yüzden nefret etsinler 🎈🎈








Yorumlar

Popüler Yayınlar