BU DÜNYA YI İYİLER KURTARACAK

               Hayırlı Cumalar 🙏
Uzun zaman yazı yazmadım sonra açığı kapatmak için ve gökyüzünün bu süreçlerini daha iyi değerlendirmek için bol bol yazı yazdım ..
      Belki kendinize bile itiraf edemediğiniz şeyler ,
      Belki de , hep ertelediğimiz yüzleşmeler ..

🎯 Hata yapmak - Kabul Etmek - Ders Çıkarmak - Özür Dilemek - Tekrarlamamak 🎯

   Aslında her biriniz için ne kadar insani şeyler ..

Bunlar olmasa nasıl büyüyeceğiz !

Belki iyi bir insanız ama Sırf  İnat Uğruna , Ego Uğruna Yanlış Kararlar Veriyoruz .
Ve Sonuç Kötü bir insan oluyoruz ..

     Sıralama yukarıda bahsettiğim gibi olmalı .. Evet hata yaptık zaten hata yapa yapa doğru yu bulacağız ama Sonu Belli Olan Bir Şeyin İçine  Girmekte Ne kadar Akılcı Bir Karar Olur ,
Düşünmek Lazım ...

       Evla leke fe Evla  - Kırdığın Yerden Kırılacaksın !!!

Okul gibi düşünün , Okul a gitmek için erken kalkmak , kahvaltı yapmak , günlük ders planını yapmak ve öğretmen derse girmeden sınıfta olmak gerekir .
    Ders çalışmak , öğretmene saygı duymak ve yaptığı sınavda başarılı olup , sınıfı geçmek ,
Okul dan mezun olmak gerekir .

        Oldu ki bir dersten kaldın ve mezun olamıyorsun .
💭   Ama ders çalışmıyorsun , Derslere girmiyorsun , öğretmene saygızlık yapıyorsun ,
        Kendi kuralımı kendim koyarım . İşine Gelirse Ben Böyleyim .
        Geçirirsen geçirir , Geçirmezsen Mezun Olmam !!!   Derseniz ,

✔️ Peki bu kimin kaybı !!!!  Öğretmenin değil ?  Müdürün hiç  değil ! Arkadaşların , Okul un ..

     🌵 Sadece böyle davrandığın için , Senin Kaybın ✌️

📌  Hem  başarısız oluyorsun , hem bol bol hata yapıyorsun !!!
Sonra da , Emeksiz , Bedel Ödemeden , Hem de Kendi kendine karar verdiğin kurallarla ,
Mezun Olmak İstiyorsun ...
   
         🎯 Üzgünüm Ama Böyle Bir Dünya Yok !!!

Mezun Olmak İstiyorsan , Kırdığın yerden kırılacak , Emek verecek , Yüzleşecek ve Ders Çıkaracaksın .
      Geçen de bir arkadaşım , arkadaşının bir olayını anlattı tam da bu yazıya uygun bir örnek diye düşünüyorum ..

            Bu sefer başrolde bir kız var ..

✔️ Bu kızın bir  ilişkisi var . Erkek arkadaşı onu o kadar çok seviyor o kadar çok seviyor ki
Dillere Destan ..
    Kız hep hata yapıyor ama Erkek Arkadaşı O kadar Çok Seviyor ki , Hep affediyor .
    Hep alttan alıyor .
    Kız da bir damar ,bir ego ...
    Kız da seviyor ama gururu aşkından üstün geliyor .        


      Huylu huyundan vazgeçmiyor tabii kızda hiçbir düzelme yok .
Hata yapıyor ama bir adım atmıyor .
Üstüne bir de sıkma beni , anlayış göster , yorma beni diyor .
       ✔️  Erkek Arkadaşı , İletişim Kuramıyor .Çünkü Çocuk gibi küsüyor .
               Olayı çözmeye çalışıyor çok konuşuyorsun , Erkek bu kadar konuşmaz diyor .

Anlayacağınız , Erkek Arkadaşı nın bütün iletişim yollarını kapatıyor .

Erkek Arkadaşı da , Artık yeter diyor ve geri çekiliyor .

Hata onun ve özür dileyecek diyor .

Kızda hala hata yapdığı halde , Erkek arkadaşının gelmesini bekliyor .

Bu nasıl bir kafa , Nasıl bir İnat 🙈🙈

Erkek Arkadaşı bekliyor , bekliyor ondan sonra gidiyor başka biriyle evleniyor .

Kız yerle bir oluyor , Nasıl ağlıyor , nasıl üzülüyor

Ben onu çok seviyorum ama yine gelse yine hata yapsam yine özür dilemem ondan beklerim demiş

Bende ki tepki , Çok Affedersin ama arkadaşın Aptal mı !!!!
Ben de aynı tepkiyi verdim dedi .Anlatan arkadaş ..
Buna başka bir tepki verilemez zaten ..              



Kız hata yaptığını kabul etse , Özür dilese , tekrarlamasa , kıymetini bilse ,
Şimdi mutlu olan o olacaktı ..

Bu artık kader - kısmet değil kimse kusura bakmasın .

Seven erkeği bulmuş hala olgunlaşamamış , ego gurur ..

Neyin Gururu ya , Hata yaptın ! Kabul et ! Özür Dile

Özür dilemek erdemliktir !!!

Sevgin , gururunun önüne geçerse  , Özür Dilersin o da başka bir konu ..

İşte o kızda inanın kırdığı yerde kırılacak , Şüpheniz Olmasın

İlahi düzen olacak olan , sevmediği bir adamla evlenecek adamın da karmasına kul hakkına girecek
Oradan çocuklara geçecek bu karma ve mutsuz bir evlilik ve mutsuz çocuklar ..
Mutlaka bir yerden Faturasını Ödetecek Allah ..

      Ya da hiç evlenmeyecek
İndirmediği burnu , dik olan kuyruğuyla , tatlı niyetine ego ve inadıyla ömrünün geri kalanını
Hala kendine suç bulmayarak , daha doğrusu bu duygusunu bastırarak ,
O yaptı , bu yaptı  diyerek ,
Başkasına suç atarak yaşayıp gidecek ..







Hemcinsim diye Savunacak Halim Yok

Hata hatadır , Kişiye göre değişmez ..

  Ha bu arada unutuyordum , Bir önce ki yazı da Anneler Hataylıydı Evet Ama ,
       Bazı  kızlar da  evleneceğim erkek önemli ailesiyle görüşmem , görüştürmem diyen saygısız , olgunlaşamamış kızlar da var ..
     Canım evleneceğiniz adamlar  ağaç kovuğundan çıkmadı ..
Evlenince aileniz eşinizin ailesi oluyor ,Sevmek zorunda değilsiniz ama
Saygı duymak zorundasınız ..
Karşılıklı olarak sevgi  , saygı , iletişim ve mutluluğu ile mutlu olmak lazım ..

     Bir de empati yaparsanız zaten hata yapma payınız olmaz ..
Benim de ,Erkek Kardeşim Var . Allah Korusun bu tarz biriyle evlense ne kadar üzülürüz ..
Bunu kendi adıma böyle empati yapar , Eşime ve ailesine daha da benimserim ..
Tabii erkeğin taraf olmadan , İki tarafıda eşit çizgide tutması lazım .

    Bunu yazmazsam  içim rahat etmezdi .Hak yemiş gibi olurdum ..

Her iki taraftan bakmak lazım ✌️🎈

Bir şey itiraf edeyim mi , Kısa bir yazı yazacağım diye tableti elime aldım yine destan yazdım 🙈🙈

Tablet i elime alıyorum ve  direk yazıyorum .Geliyorlar sağdan , soldan 😄😄

Annem de . herhalde sanatçılara da böyle oluyor birden ilham geliyor 😂😂 diyor.

Sürekli okuyup , araştırıp , gözlemleyip bir de güvenilip her şey anlatılınca ,
Böyle böyle hikayeler çıkıyor .
Bizler de , Sizler de ayrım yapmadan herkes bir yüzleşsin , ders alsın diye paylaşıyorum
Her zaman  ki gibi  , Çıkarsız İyilik Yapıyor 🙈🙈
Bu zamanda pek bir lüks ama olsun ..
Ben inanıyorum bu dünya yı , iyiler kurtaracak 🙏❤️








Yorumlar

Popüler Yayınlar